(kampermode) diz een vrij land, ik doe wa'k zelluf wil!quote:Op maandag 14 juli 2008 14:42 schreef JenDaMan het volgende:
Wat is dat nou weer voor onzin? Dat als je jong bent je veel en hard moet werken, omdat je dan nog veel energie hebt? Omdat ik in de zomervakantie liever 30 uur dan 40 uur werk (heb ik tenminste nog wat tijd over, hallo: zomerVAKANTIE!) werk kreeg ik laatst zo'n opmerking, en ik hoor het oudere mensen wel vaker zeggen.
Wtf ik werk om te leven en leef niet om te werken, en juist als je jong bent wil je toch tijd om leuke dingen te doen?
Klacht: (oudere) mensen die vinden dat je veel en hard moet werken als je jong bent
Die ga ik onthouden voor op mijn werkquote:Op maandag 14 juli 2008 14:49 schreef BobbyB het volgende:
"Het oude vlees moet eerst op".
Guldenquote:Op maandag 14 juli 2008 14:46 schreef LXIV het volgende:
...k tegen een loon van vier gulden per uur (gulden = waardevaste voorloper van de euro). ...
Die willen we toch juist weg hebben?quote:Op maandag 14 juli 2008 16:10 schreef Govinda het volgende:
Hard werken, daar hadden we toch de Polen voor?
quote:Op maandag 14 juli 2008 19:04 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
40 uur per week vakantiewerken voor ¤8,07 bruto per uur. Zal ik blij zijn als het schooljaar weer begint.
Zo slecht is dat toch niet?quote:Op maandag 14 juli 2008 19:04 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
40 uur per week vakantiewerken voor ¤8,07 bruto per uur. Zal ik blij zijn als het schooljaar weer begint.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |