Nope, mag er ZOVEEL doorheen stoken als ik maar wilquote:Op maandag 14 juli 2008 19:26 schreef tipsch het volgende:
Ja, geweldig Peter.![]()
![]()
Hoe werkt het ongeveer? Zit je nu vast aan een datalimitiet?
Is dit een testuitzending?![]()
Je bent wel heel wacko als je het zo beredeneert, net alsof je precies kunt uitrekenen op hoeveel tijd je recht zou hebben.quote:Op maandag 14 juli 2008 19:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo, misschien krijg je dan dat Peter zich niet meer vrij voelt of dat er mensen gaan bellen die denken recht op extra zendtijd te hebben
Ik maak maar een grapjequote:Op maandag 14 juli 2008 19:30 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nope, mag er ZOVEEL doorheen stoken als ik maar wil![]()
Met 70 luisteraars. Ze hebben servers in de UK en US dus over de hele
wereld vlekkeloos te beluisteren. Hun server wordt 24 uur per dag gemonitord,
kortom: topservice![]()
En nee Dementor OOK GEEN VIP abonnementen
Inderdaad.......... we laten het lekker open en vrij voor iedereen !!quote:Op maandag 14 juli 2008 19:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo, misschien krijg je dan dat Peter zich niet meer vrij voelt of dat er mensen gaan bellen die denken recht op extra zendtijd te hebben
Je zou ze de kost moeten geven !! Ik heb bij 'echte' radio gewerkt en je wil niet wetenquote:Op maandag 14 juli 2008 19:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je bent wel heel wacko als je het zo beredeneert, net alsof je precies kunt uitrekenen op hoeveel tijd je recht zou hebben.
Super. Je zendt nu uit op 64k, zonder datalimiet zou je daar dus meer van kunnen maken, of niet?quote:Op maandag 14 juli 2008 19:30 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nou we geven diegene gewoon een beste klap voor den bats als zoiets proberen uit te halenquote:Op maandag 14 juli 2008 19:32 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Je zou ze de kost moeten geven !! Ik heb bij 'echte' radio gewerkt en je wil niet weten
wat een adverteerder denkt te kunnen en mogen
Zo werkt dat toch gewoon in de sponsoring? Wij betalen mee aan jouw ding en dan moet jij ons logo op je muren kalken.quote:Op maandag 14 juli 2008 19:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je bent wel heel wacko als je het zo beredeneert, net alsof je precies kunt uitrekenen op hoeveel tijd je recht zou hebben.
Als je zoiets gewoon netjes anoniem doet en er verder niet over praat kan het best.quote:Op maandag 14 juli 2008 19:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo werkt dat toch gewoon in de sponsoring? Wij betalen mee aan jouw ding en dan moet jij ons logo op je muren kalken.
Peet, dit klinkt top, echt waar. 70 luisteraars, wow. Ik ga lobbyen, die 70 moeten we kunnen redden.quote:Op maandag 14 juli 2008 19:30 schreef PeterNB het volgende:
Ik zit wel vast aan 64k en aan mp3encoding maar heb vanochtend nog allerleiquote:Op maandag 14 juli 2008 19:33 schreef tipsch het volgende:
[..]
Super. Je zendt nu uit op 64k, zonder datalimiet zou je daar dus meer van kunnen maken, of niet?
Nu mag nowlive ook gewoon meeluisterenquote:Op maandag 14 juli 2008 19:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Peet, dit klinkt top, echt waar. 70 luisteraars, wow. Ik ga lobbyen, die 70 moeten we kunnen redden.![]()
Ik ben weg, verjaardagsfeestje , misschien tot later.
Waarom niet BQquote:Op maandag 14 juli 2008 19:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als hij een leuk Marokkaantje op bezoek heeft gaat hij echt niet uitzenden hoor.
Dit klinkt uitstekend zo.quote:Op maandag 14 juli 2008 19:36 schreef PeterNB het volgende:
Ik zit wel vast aan 64k en aan mp3encoding maar heb vanochtend nog allerlei
luistertest zitten doen qua bitrate. Het verschil tussen 128kbps of 64kbps is de prijs niet
waard (want dan zou ik OF het dubbele betalen OF maar 35 luisteraars hebben)
quote:Op maandag 14 juli 2008 19:38 schreef HoneyBunny het volgende:
"Oh Peter"
"Oh lekker geil marokaantje"
Dat is wel een hele mondvol hoorquote:Op maandag 14 juli 2008 19:38 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik dan niet ga luisteren
"Oh Peter"
"Oh lekker geil marokaantje"
En gewoon heerlijk problem-free. Heeft mijn eigen internetverbinding wat meerquote:
Marokkanen zijn net als nederlanders geschapen alleen hebben ze IETS meerquote:Op maandag 14 juli 2008 19:42 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
zijn die gasten zo groot geschapen dan?
Peter?
Vind het wel echt te lief dat je dat voor een stel gekken op een forumpje over hebtquote:Op maandag 14 juli 2008 19:42 schreef PeterNB het volgende:
[..]
En gewoon heerlijk problem-free. Heeft mijn eigen internetverbinding wat meer
adem en kan iedereen probleemloos meegenieten. Ben er wel blij mee.
Niet dat ik jouw optie niet waardeerde hoor, maar met meer luisteraars hadden er
meer Tipsch's en HiDiHo's bij moeten komen en die moeten dan ook maar net tijd
en ruimte hebben. Zo gaat het gewoon veel makkelijker.
Op de een of andere manier had ik altijd het idee dat die gasten zo'n hele dunne euhm...zwengel hadden. zo'n Frankfurterworstje uit blik.quote:Op maandag 14 juli 2008 19:43 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Marokkanen zijn net als nederlanders geschapen alleen hebben ze IETS meer
energie (ze willen vaak nog-een-keer.................en nog-een-keer)
Nu ben ik echt weg.quote:Door een storing op de radio servers hebben wij momenteel geen verbinding. Het probleem is doorgegeven en zal later mogelijk weer opgelost zijn. Ook is de bewerkknop op het forum uitgezet omdat er een aantal mensen die de site willen verzieken hier misbruik van maakte. Er loopt het en en ander en daarom is het nu niet meer mogelijk door bepaalde personen later snel hun bericht aan te passen.
Nou ik heb eigenlijk maar 3 Marokkaantjes gehad maar daar moet echtquote:Op maandag 14 juli 2008 19:45 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Op de een of andere manier had ik altijd het idee dat die gasten zo'n hele dunne euhm...zwengel hadden. zo'n Frankfurterworstje uit blik.
Slaaaaaajjj heeft het altijd over 'bepaalde personen'quote:Op maandag 14 juli 2008 19:47 schreef beequeen het volgende:
Het is Slaaaajjjj weer gelukt de boel te verneuken, he's the master.![]()
[..]
Nu ben ik echt weg.
En jij en Smashy het eerste dgk-fok-echtpaarquote:Op maandag 14 juli 2008 19:48 schreef Dementor het volgende:
[..]
We zijn allemaal upcoming celebrities hoor.
Echt.
Gast laat nou eens wat meer opties open voor me, dit script werkt zo beklemmend.quote:Op maandag 14 juli 2008 19:49 schreef PeterNB het volgende:
[..]
En jij en Smashy het eerste dgk-fok-echtpaar
quote:Op maandag 14 juli 2008 19:48 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nou ik heb eigenlijk maar 3 Marokkaantjes gehad maar daar moet echt
gewoon ook een tube KY bij![]()
![]()
![]()
Het einde van het script is 1 grote bevrijding voor je !!quote:Op maandag 14 juli 2008 19:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
Gast laat nou eens wat meer opties open voor me, dit script werkt zo beklemmend.
Glijmiddel....quote:Op maandag 14 juli 2008 19:52 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
* HoneyBunny heeft geen idee wat KY is
Nooit nodig gehadquote:Op maandag 14 juli 2008 19:54 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Het einde van het script is 1 grote bevrijding voor je !!![]()
[..]
Glijmiddel....
Ja inderdaad de zon is nog niet onder he!quote:Op maandag 14 juli 2008 19:56 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Nooit nodig gehad![]()
Maar dat ligt bij jou natuurlijk net iets anders![]()
Oh god, doe maar ander onderwerp, anders wordt n zo'n "neuken doe je zo" topic
Ik lijk Heintje Davids of Ruudemans wel, kom steeds terug. Vic komt net binnen na een lange dag in Luxemburg dus we zijn nu echt weg.quote:Op maandag 14 juli 2008 19:49 schreef PeterNB het volgende:
Slaaaaaajjj heeft het altijd over 'bepaalde personen'
Ben inderdaad ook nog niet zo in-the-mood voor sex op dit tijdstipquote:Op maandag 14 juli 2008 19:56 schreef HoneyBunny het volgende:
Oh god, doe maar ander onderwerp, anders wordt n zo'n "neuken doe je zo" topic
quote:Op maandag 14 juli 2008 19:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik lijk Heintje Davids of Ruudemans wel, kom steeds terug. Vic komt net binnen na een lange dag in Luxemburg dus we zijn nu echt weg.
Nog even de nieuwe ava van Slaaajjjjjjj.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dan word je Meester Dementor......................................quote:Op maandag 14 juli 2008 20:08 schreef Dementor het volgende:
http://www.delft-toptech.nl/nl/index.php?option=com_content&task=view&id=104&Itemid=230
Waarschijnlijk mijn ding voor volgend jaar.
Ik ben een beetje aan het rondneuzen
Je wilt niet weten hoe blij ik ben als ik dat kan zeggen.quote:Op maandag 14 juli 2008 20:10 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dan word je Meester Dementor......................................
Doei HoneyBunny !
Ik heb liever een flink salaris en geen titel dan andersom.................quote:Op maandag 14 juli 2008 20:11 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe blij ik ben als ik dat kan zeggen.
Ik ga daarna natuurlijk niet voor peanuts werken he.quote:Op maandag 14 juli 2008 20:14 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik heb liever een flink salaris en geen titel dan andersom.................
Het is wel "loon" na werkenquote:Op maandag 14 juli 2008 20:14 schreef PeterNB het volgende:
Ik heb liever een flink salaris en geen titel dan andersom.................
Nee okee.................Meester Dementor.quote:Op maandag 14 juli 2008 20:15 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik ga daarna natuurlijk niet voor peanuts werken he.
Ga je ook Rechten doen, Dementor? Mooiste studie..quote:Op maandag 14 juli 2008 20:10 schreef PeterNB het volgende:
Dan word je Meester Dementor......................................
Ik had 't over de titel, en ik had 't over 't spreekwoord en dat zal idd naar zijnquote:Op maandag 14 juli 2008 20:17 schreef Disana het volgende:
Ja, da's meestal zo: eerst werken, dan geld. Of bedoel je soms 'loon naar werken'?
Nee maar ik zie graag een factuurtje van jou tegemoetquote:Op maandag 14 juli 2008 20:18 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ga je ook Rechten doen, Dementor? Mooiste studie..
Ik verwacht nou wel meer interactiviteit he !!quote:Op maandag 14 juli 2008 20:18 schreef Smash-it het volgende:
Oh en Peter, echt top! Superleuk dat je dit door gaat zetten! Pluimpje voor jou.![]()
Ik zou daar toch nog even over nadenken. Tipsch en ik waren hem gisteren heerlijk aan het pesten met jou in een Amerikaanse chat, kreeg ie ineens hulp van een humorloze lesbo genaamd DipMush die mij ervan langs ging geven.quote:Op maandag 14 juli 2008 20:18 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nee okee.................Meester Dementor.
(Heb ik toch ineens zin in sex)
Ik ben de beroerdste niet! Maar eerst zorgen dat iedereen eens een keertje over die bel-angst heenkomt!quote:Op maandag 14 juli 2008 20:22 schreef PeterNB het volgende:
Ik verwacht nou wel meer interactiviteit he !!Gedichies, recitals,
liefdesbrievenopderadio, etc. etc.
25kquote:Op maandag 14 juli 2008 20:08 schreef Dementor het volgende:
http://www.delft-toptech.nl/nl/index.php?option=com_content&task=view&id=104&Itemid=230
Waarschijnlijk mijn ding voor volgend jaar.
Ik ben een beetje aan het rondneuzen
Bij mij is er gelukkig 'veel mogelijk'quote:Op maandag 14 juli 2008 20:23 schreef Disana het volgende:
Beetje rare voorkeuren hoor, die Dementor.
We bellen ze gewoon zelf op !!!quote:Op maandag 14 juli 2008 20:25 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ik ben de beroerdste niet! Maar eerst zorgen dat iedereen eens een keertje over die bel-angst heenkomt!
Nee maar dat is van ondergeschikt belang om eerlijk te zijn. (academici worden in Nederland te vaak gezien als een last).quote:Op maandag 14 juli 2008 20:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
25k![]()
Wel een leuke master, vind je 't niet jammer dat 't geen wetenschappelijke is? Of heb je die al?
Peter heeft iets heel leuks geregeld!quote:Op maandag 14 juli 2008 20:53 schreef kahaarin het volgende:
Hey hoi allemaal, even een weekeindje weggeweest.![]()
![]()
Hoe is het hier? Is er al wat meer bekend over Sly-gate? Staan de eerste zaken al op de rol?
Je zou ook audio-prijisvragen / wedstrijden kunnen gaan organiseren: wie kan de hardste boer laten, wie zingt het mooist vals, wie doet het kevensechtst een goudvis na etc.quote:Op maandag 14 juli 2008 20:22 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik verwacht nou wel meer interactiviteit he !!Gedichies, recitals,
liefdesbrievenopderadio, etc. etc.
Die heb je echt 5x ge-edit hequote:Op maandag 14 juli 2008 20:29 schreef Dementor het volgende:
verhaal
Ik kan heel goed Monique Smit nadoenquote:Op maandag 14 juli 2008 20:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Je zou ook audio-prijisvragen / wedstrijden kunnen gaan organiseren: wie kan de hardste boer laten, wie zingt het mooist vals, wie doet het kevensechtst een goudvis na etc.
Moet jij niet al in de stad zittenquote:Op maandag 14 juli 2008 20:57 schreef Manu82 het volgende:
Omdat PP natuurlijk geen moment wil missen:
Dat doe ik pas va-va-va-va-va-va-va-va-va-va-va-va-va-va-va-va-va-va-va-va-navondquote:
Dan doe ik Jan wel. Duetje?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |