Op de een of andere manier had ik altijd het idee dat die gasten zo'n hele dunne euhm...zwengel hadden. zo'n Frankfurterworstje uit blik.quote:Op maandag 14 juli 2008 19:43 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Marokkanen zijn net als nederlanders geschapen alleen hebben ze IETS meer
energie (ze willen vaak nog-een-keer.................en nog-een-keer)
Nu ben ik echt weg.quote:Door een storing op de radio servers hebben wij momenteel geen verbinding. Het probleem is doorgegeven en zal later mogelijk weer opgelost zijn. Ook is de bewerkknop op het forum uitgezet omdat er een aantal mensen die de site willen verzieken hier misbruik van maakte. Er loopt het en en ander en daarom is het nu niet meer mogelijk door bepaalde personen later snel hun bericht aan te passen.
Nou ik heb eigenlijk maar 3 Marokkaantjes gehad maar daar moet echtquote:Op maandag 14 juli 2008 19:45 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Op de een of andere manier had ik altijd het idee dat die gasten zo'n hele dunne euhm...zwengel hadden. zo'n Frankfurterworstje uit blik.
Slaaaaaajjj heeft het altijd over 'bepaalde personen'quote:Op maandag 14 juli 2008 19:47 schreef beequeen het volgende:
Het is Slaaaajjjj weer gelukt de boel te verneuken, he's the master.![]()
[..]
Nu ben ik echt weg.
En jij en Smashy het eerste dgk-fok-echtpaarquote:Op maandag 14 juli 2008 19:48 schreef Dementor het volgende:
[..]
We zijn allemaal upcoming celebrities hoor.
Echt.
Gast laat nou eens wat meer opties open voor me, dit script werkt zo beklemmend.quote:Op maandag 14 juli 2008 19:49 schreef PeterNB het volgende:
[..]
En jij en Smashy het eerste dgk-fok-echtpaar
quote:Op maandag 14 juli 2008 19:48 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nou ik heb eigenlijk maar 3 Marokkaantjes gehad maar daar moet echt
gewoon ook een tube KY bij![]()
![]()
![]()
Het einde van het script is 1 grote bevrijding voor je !!quote:Op maandag 14 juli 2008 19:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
Gast laat nou eens wat meer opties open voor me, dit script werkt zo beklemmend.
Glijmiddel....quote:Op maandag 14 juli 2008 19:52 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
* HoneyBunny heeft geen idee wat KY is
Nooit nodig gehadquote:Op maandag 14 juli 2008 19:54 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Het einde van het script is 1 grote bevrijding voor je !!![]()
[..]
Glijmiddel....
Ja inderdaad de zon is nog niet onder he!quote:Op maandag 14 juli 2008 19:56 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Nooit nodig gehad![]()
Maar dat ligt bij jou natuurlijk net iets anders![]()
Oh god, doe maar ander onderwerp, anders wordt n zo'n "neuken doe je zo" topic
Ik lijk Heintje Davids of Ruudemans wel, kom steeds terug. Vic komt net binnen na een lange dag in Luxemburg dus we zijn nu echt weg.quote:Op maandag 14 juli 2008 19:49 schreef PeterNB het volgende:
Slaaaaaajjj heeft het altijd over 'bepaalde personen'
Ben inderdaad ook nog niet zo in-the-mood voor sex op dit tijdstipquote:Op maandag 14 juli 2008 19:56 schreef HoneyBunny het volgende:
Oh god, doe maar ander onderwerp, anders wordt n zo'n "neuken doe je zo" topic
quote:Op maandag 14 juli 2008 19:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik lijk Heintje Davids of Ruudemans wel, kom steeds terug. Vic komt net binnen na een lange dag in Luxemburg dus we zijn nu echt weg.
Nog even de nieuwe ava van Slaaajjjjjjj.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dan word je Meester Dementor......................................quote:Op maandag 14 juli 2008 20:08 schreef Dementor het volgende:
http://www.delft-toptech.nl/nl/index.php?option=com_content&task=view&id=104&Itemid=230
Waarschijnlijk mijn ding voor volgend jaar.
Ik ben een beetje aan het rondneuzen
Je wilt niet weten hoe blij ik ben als ik dat kan zeggen.quote:Op maandag 14 juli 2008 20:10 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dan word je Meester Dementor......................................
Doei HoneyBunny !
Ik heb liever een flink salaris en geen titel dan andersom.................quote:Op maandag 14 juli 2008 20:11 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe blij ik ben als ik dat kan zeggen.
Ik ga daarna natuurlijk niet voor peanuts werken he.quote:Op maandag 14 juli 2008 20:14 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik heb liever een flink salaris en geen titel dan andersom.................
Het is wel "loon" na werkenquote:Op maandag 14 juli 2008 20:14 schreef PeterNB het volgende:
Ik heb liever een flink salaris en geen titel dan andersom.................
Nee okee.................Meester Dementor.quote:Op maandag 14 juli 2008 20:15 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik ga daarna natuurlijk niet voor peanuts werken he.
Ga je ook Rechten doen, Dementor? Mooiste studie..quote:Op maandag 14 juli 2008 20:10 schreef PeterNB het volgende:
Dan word je Meester Dementor......................................
Ik had 't over de titel, en ik had 't over 't spreekwoord en dat zal idd naar zijnquote:Op maandag 14 juli 2008 20:17 schreef Disana het volgende:
Ja, da's meestal zo: eerst werken, dan geld. Of bedoel je soms 'loon naar werken'?
Nee maar ik zie graag een factuurtje van jou tegemoetquote:Op maandag 14 juli 2008 20:18 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ga je ook Rechten doen, Dementor? Mooiste studie..
Ik verwacht nou wel meer interactiviteit he !!quote:Op maandag 14 juli 2008 20:18 schreef Smash-it het volgende:
Oh en Peter, echt top! Superleuk dat je dit door gaat zetten! Pluimpje voor jou.![]()
Ik zou daar toch nog even over nadenken. Tipsch en ik waren hem gisteren heerlijk aan het pesten met jou in een Amerikaanse chat, kreeg ie ineens hulp van een humorloze lesbo genaamd DipMush die mij ervan langs ging geven.quote:Op maandag 14 juli 2008 20:18 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nee okee.................Meester Dementor.
(Heb ik toch ineens zin in sex)
Ik ben de beroerdste niet! Maar eerst zorgen dat iedereen eens een keertje over die bel-angst heenkomt!quote:Op maandag 14 juli 2008 20:22 schreef PeterNB het volgende:
Ik verwacht nou wel meer interactiviteit he !!Gedichies, recitals,
liefdesbrievenopderadio, etc. etc.
25kquote:Op maandag 14 juli 2008 20:08 schreef Dementor het volgende:
http://www.delft-toptech.nl/nl/index.php?option=com_content&task=view&id=104&Itemid=230
Waarschijnlijk mijn ding voor volgend jaar.
Ik ben een beetje aan het rondneuzen
Bij mij is er gelukkig 'veel mogelijk'quote:Op maandag 14 juli 2008 20:23 schreef Disana het volgende:
Beetje rare voorkeuren hoor, die Dementor.
We bellen ze gewoon zelf op !!!quote:Op maandag 14 juli 2008 20:25 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ik ben de beroerdste niet! Maar eerst zorgen dat iedereen eens een keertje over die bel-angst heenkomt!
Nee maar dat is van ondergeschikt belang om eerlijk te zijn. (academici worden in Nederland te vaak gezien als een last).quote:Op maandag 14 juli 2008 20:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
25k![]()
Wel een leuke master, vind je 't niet jammer dat 't geen wetenschappelijke is? Of heb je die al?
Peter heeft iets heel leuks geregeld!quote:Op maandag 14 juli 2008 20:53 schreef kahaarin het volgende:
Hey hoi allemaal, even een weekeindje weggeweest.![]()
![]()
Hoe is het hier? Is er al wat meer bekend over Sly-gate? Staan de eerste zaken al op de rol?
Je zou ook audio-prijisvragen / wedstrijden kunnen gaan organiseren: wie kan de hardste boer laten, wie zingt het mooist vals, wie doet het kevensechtst een goudvis na etc.quote:Op maandag 14 juli 2008 20:22 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik verwacht nou wel meer interactiviteit he !!Gedichies, recitals,
liefdesbrievenopderadio, etc. etc.
Die heb je echt 5x ge-edit hequote:Op maandag 14 juli 2008 20:29 schreef Dementor het volgende:
verhaal
Ik kan heel goed Monique Smit nadoenquote:Op maandag 14 juli 2008 20:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Je zou ook audio-prijisvragen / wedstrijden kunnen gaan organiseren: wie kan de hardste boer laten, wie zingt het mooist vals, wie doet het kevensechtst een goudvis na etc.
Moet jij niet al in de stad zittenquote:Op maandag 14 juli 2008 20:57 schreef Manu82 het volgende:
Omdat PP natuurlijk geen moment wil missen:
Dat doe ik pas va-va-va-va-va-va-va-va-va-va-va-va-va-va-va-va-va-va-va-va-navondquote:
Dan doe ik Jan wel. Duetje?quote:
Half uurtje weer, probeer vol te houden tot de startquote:Op maandag 14 juli 2008 21:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Moet jij niet al in de stad zitten?
hey wat goed!quote:Op maandag 14 juli 2008 20:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Peter heeft iets heel leuks geregeld!
Een vaste streamserver voor de radiouitzendingen!
30 euro per maand, maar dat heeft hij er graag voor over want hij wilde toch al minder gaan drinkenquote:Op maandag 14 juli 2008 21:06 schreef kahaarin het volgende:
[..]
hey wat goed!![]()
Peter!
![]()
Is dat niet heel duur dan?
Die houden we erin !!!quote:Op maandag 14 juli 2008 20:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Je zou ook audio-prijisvragen / wedstrijden kunnen gaan organiseren: wie kan de hardste boer laten, wie zingt het mooist vals, wie doet het kevensechtst een goudvis na etc.
Voor jullie heb ik ALLES overquote:Op maandag 14 juli 2008 21:06 schreef kahaarin het volgende:
[..]
hey wat goed!![]()
Peter!
![]()
Is dat niet heel duur dan?
Moet hij dat alleen doen? Of gaan we bijleggen, if so, count me in!quote:Op maandag 14 juli 2008 21:10 schreef Disana het volgende:
[..]
30 euro per maand, maar dat heeft hij er graag voor over want hij wilde toch al minder gaan drinken
quote:
Bijdragen mogen alleen telefonisch !!quote:Op maandag 14 juli 2008 21:13 schreef kahaarin het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Maarreh, als je je bedenkt dan wil ik ook heus wel een bijdrage doen hoor.
Je hebt ook magnetisch leer hoor !!quote:Op maandag 14 juli 2008 21:19 schreef Dementor het volgende:
PeterNB the only gay guy that sticks to metal.
Ik weet niet dat kan beter..
's goed, als ik er ben als je gaat uitzenden dan bel ik je weer, I promise!quote:Op maandag 14 juli 2008 21:16 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Bijdragen mogen alleen telefonisch !!
Voor financieele bijdragen hebben we Sly al
eng ? eng ? de oksels van Sly ! Die zijn eng !quote:Op maandag 14 juli 2008 21:22 schreef kahaarin het volgende:
* kahaarin vindt dat nog steeds wel een beetje eng btw....*
Weer wat geleerd!quote:Op maandag 14 juli 2008 21:27 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ideaal in combinatie met vloeibaar latex
quote:Op maandag 14 juli 2008 21:26 schreef PeterNB het volgende:
[..]
eng ? eng ? de oksels van Sly ! Die zijn eng !
Nou maar als we allemaal kunstjes moeten gaan vertonen zoals boeren laten, dan weet ik niet of ik nog wel durf hoor.quote:Op maandag 14 juli 2008 21:32 schreef kahaarin het volgende:
[..]
no pics please!
![]()
Ik zeg toch dat ik wel weer ga bellen......![]()
Je durft me niet eens uit te nodigen!quote:Op maandag 14 juli 2008 21:32 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik kwast wel een keer een leuk jurkje op je !!
Zei zij met het mooiste kunstje..........................zwoel pratenquote:Op maandag 14 juli 2008 21:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou maar als we allemaal kunstjes moeten gaan vertonen zoals boeren laten, dan weet ik niet of ik nog wel durf hoor.
Slaap lekker.quote:Op maandag 14 juli 2008 21:37 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Zei zij met het mooiste kunstje..........................zwoel praten
En nu ga ik vroeg naar bed toe. Nog effe aan Dementor denken Koefnoen kijken en dan naar bed
Trustuuuuuhhhh !
quote:Op maandag 14 juli 2008 21:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou maar als we allemaal kunstjes moeten gaan vertonen zoals boeren laten, dan weet ik niet of ik nog wel durf hoor.
Ik vind het wel knap dat sommige mensen durven te bellen, ik zou het niet durven.quote:Op maandag 14 juli 2008 21:26 schreef PeterNB het volgende:
[..]
eng ? eng ? de oksels van Sly ! Die zijn eng !
Welterusten Peter, sweet dreams.quote:Op maandag 14 juli 2008 21:37 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Zei zij met het mooiste kunstje..........................zwoel praten
En nu ga ik vroeg naar bed toe. Nog effe aan Dementor denken Koefnoen kijken en dan naar bed
Trustuuuuuhhhh !
Nee hoor. Het is al een tijdje rustig. Misschien is iedereen er stil van dat Peter ons wekelijks radio gaat leveren waarop we ook mogen boerenquote:Op maandag 14 juli 2008 22:11 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
o wou al bijna weer weg gaan dacht dat iedereen meteen gevlucht was
Hey hoi FVHEU,quote:
ja ik heb net op de link geklikt maar kreeg iets dat ik moet downloaden en durfde daar niet op te klikken,quote:Op maandag 14 juli 2008 22:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee hoor. Het is al een tijdje rustig. Misschien is iedereen er stil van dat Peter ons wekelijks radio gaat leveren waarop we ook mogen boeren
ja lucht op héquote:Op maandag 14 juli 2008 22:13 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hey hoi FVHEU,, ik was even naar de wc, moet ook gebeuren.....
![]()
Coos, prettige vakantie en tot over een maand!![]()
Vreemd. Als het goed is laadt de link gewoon Winamp. Heb je dat wel geinstalleerd?quote:Op maandag 14 juli 2008 22:16 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja ik heb net op de link geklikt maar kreeg iets dat ik moet downloaden en durfde daar niet op te klikken,
doe ik misschien weer iets fout en krijg ik weer de wind van voren later.....
eh........ tenminste gemopper van wat ik nou weer heb gedaan ofzo .......
zal wel niet danquote:Op maandag 14 juli 2008 22:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Vreemd. Als het goed is laadt de link gewoon Winamp. Heb je dat wel geinstalleerd?
En anders: http://www.winamp.com/playerquote:Op maandag 14 juli 2008 22:20 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
zal wel niet danik ga nog wel even proberen
Hoi!quote:Op maandag 14 juli 2008 22:39 schreef HoneyBunny het volgende:
Zo, ik ben weer terug. Geweldig zo'n vrijgezellenfeest plannen![]()
Zie dat ik nog niet veel gemist heb. Oh ja, hoi LS![]()
Iedereen lief geweest en niemand gepest?
Grote meid! Het is zo vies als je ze niet wast en erna met je handjes in de koekjestrommel zitquote:Op maandag 14 juli 2008 22:42 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hoi!![]()
Nee mama, en ook netjes mijn handen gewassen na het plassen!![]()
Helemaal niet! Dat was tipsch. Tipsch heeft met zijn vieze handen in de koektrommel gezeten. Wij hebben braaf op de rand van het bed gezeten met onze teddybeer tot u terug was.quote:Op maandag 14 juli 2008 22:46 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Grote meid! Het is zo vies als je ze niet wast en erna met je handjes in de koekjestrommel zit
ja tis gelukt bedanktquote:Op maandag 14 juli 2008 22:22 schreef Disana het volgende:
[..]
En anders: http://www.winamp.com/player
Tipschquote:Op maandag 14 juli 2008 22:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Helemaal niet! Dat was tipsch. Tipsch heeft met zijn vieze handen in de koektrommel gezeten. Wij hebben braaf op de rand van het bed gezeten met onze teddybeer tot u terug was.
jaaaa kheb ook eindelijk dat winamp gebeuren maareh wat moet ik nou doen om ons petertje te kunnen beluisterenquote:Op maandag 14 juli 2008 22:22 schreef Disana het volgende:
[..]
En anders: http://www.winamp.com/player
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |