Dat zou op Fok! dan ook niet echt een overlevingstrek zijnquote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:17 schreef Jarno het volgende:
Begrijp me niet verkeerd, ik heb niks tegen autistische, paranoide en wereldvreemde moderators.
Gelukkig, dan stem jij vast op mijquote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:17 schreef Jarno het volgende:
Begrijp me niet verkeerd, ik heb niks tegen autistische, paranoide en wereldvreemde moderators.
Je weet dat Moderators eigenlijk geen fuck kunnen, behalve topics op slot donderen hé?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Users die trollen vliegen er als eerste uit.
Pas op he
Kwaliteitsusers 1 - Oldbies 0quote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:11 schreef MarkNMGN het volgende:
Wat is de tussenstand? Daaruit kan ik nl. opmaken op wie ik wil stemmen.
Posts aanpassen?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je weet dat Moderators eigenlijk geen fuck kunnen, behalve topics op slot donderen hé?
Topic status veranderen, topic titel aanpassen, en dan houdt het ver op denk ik.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:56 schreef slindenau het volgende:
[..]
Posts aanpassen?
Topics Moven?
Maar dat is het inderdaad wel
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:59 schreef de_boswachter het volgende:
Maar je bent wel blauw he !
En je krijgt Restecpt !![]()
Respect, van wie?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:59 schreef de_boswachter het volgende:
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:05 schreef MarkNMGN het volgende:
Omdat er geen tussenstand aanwezig blijkt te zijn stem ik op Juup©, omdat hij een MSN-adres in het profiel heeft staan.
In 2001 kreeg je al geen respect van de users, laat staan hoe het nu isquote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:59 schreef de_boswachter het volgende:
Mensen houden van me. Net als van bloemen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:17 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
In 2001 kreeg je al geen respect van de users, laat staan hoe het nu is.
Jij kreeg wel respect, maar dat kwam niet door je blauwe kleurquote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:17 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
In 2001 kreeg je al geen respect van de users, laat staan hoe het nu is.
Als men akkoord gaat met hoe KLB nu is, kán je niet eens slecht functioneren. Dus gaat er gewacht worden tot je het zelf opgeeft. Of dat met een week is heb je uiteraard zelf in de hand.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:20 schreef de_boswachter het volgende:
net als bloemen wordt ik na een week weggegooid.
Ik ga na 1 week moderaten 3 weken op vakantie. Maar dat weet Yvonnequote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als men akkoord gaat met hoe KLB nu is, kán je niet eens slecht functioneren. Dus gaat er gewacht worden tot je het zelf opgeeft. Of dat met een week is heb je uiteraard zelf in de hand.
Zelfgeilerij, onverschilligheid jegens collega mods... je past perfect in het team!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:27 schreef de_boswachter het volgende:
Krijg er vooral een klein stijfje van dat mensen me af willen zien gaan en dat oldbies extra terug komen om het hier te verzieken in KLB
Krijgen Bio en Friends ook alleen maar meer werk door, dus /care voor mij
Ik denk dat je prima in staat bent om KLB in zijn huidige verbaggerde staat te behouden. Ik denk ook dat een enkele mod te weinig invloed heeft om van KLB weer een leuk forum te maken in plaats van ONZ 2.0. Maar dat is op geen enkel punt persoonlijk.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:27 schreef de_boswachter het volgende:
Krijg er vooral een klein stijfje van dat mensen me af willen zien gaan
KLB moet leuk blijven, dat is mijn motto. Dus geen ONZ 2.0 , maar wel met klachten die niet zijn geschreven in de 2001 vorm (alleen maar serieuze shit).quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik denk dat je prima in staat bent om KLB in zijn huidige verbaggerde staat te behouden. Ik denk ook dat een enkele mod te weinig invloed heeft om van KLB weer een leuk forum te maken in plaats van ONZ 2.0. Maar dat is op geen enkel punt persoonlijk.
pff hielenlikker.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:29 schreef Jarno het volgende:
[..]
Zelfgeilerij, onverschilligheid jegens collega mods... je past perfect in het team!.
Wat is je punt?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:38 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
pff hielenlikker.![]()
Jij laat ook echt geen gelegenheid onbenut om een flauwe voorspelbare grap te maken he.
Voeg daar 90% van de lemmings aan toe wegens te voorspelbaar voor woorden, en je zou maar zo eens iets over kunnen houden wat ook door mensen met een IQ boven 2.0 gelezen kan worden.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
KLB moet leuk blijven, dat is mijn motto. Dus geen ONZ 2.0 , maar wel met klachten die niet zijn geschreven in de 2001 vorm (alleen maar serieuze shit).
Al die kutzooi van 3 regels die momenteel open blijft vliegt op slot.
Staan momenteel veel te veel lemmings open die niet leuk zijn (lees bijna allemaal niet). Snap ook niet waarom die open blijven nuquote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Voeg daar 90% van de lemmings aan toe wegens te voorspelbaar voor woorden, en je zou maar zo eens iets over kunnen houden wat ook door mensen met een IQ boven 2.0 gelezen kan worden.
Henkievdv, Michellev --> Familie ?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:00 schreef Michelle.v het volgende:
Ik stem voor Henkievdv.Lijkt me toch een betrouwbaar persoon en ik kan me altijd goed vinden in zijn posts.
De telling tot aan deze post.quote:Juicyhill 1
HenkieVdV 2
Lyzio 2
postmortum 3
Meki 3
Chriz2k 18
Juup© 21
Boswachter 23
PWNDquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:19 schreef Biogarde het volgende:
En veranderen van stem gaat niet. Dit neem ik dus niet mee in de telling. Je eerste keuze staat en blijft staan.
Crew tel ik ook niet mee. Wel leuk, want dan kan de doorslag geven gezien de keuzes van crew [ afbeelding ]
En stemmen van users die voor de eerste keer posten?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:19 schreef Biogarde het volgende:
En veranderen van stem gaat niet. Dit neem ik dus niet mee in de telling. Je eerste keuze staat en blijft staan.
Crew tel ik ook niet mee. Wel leuk, want dan kan de doorslag geven gezien de keuzes van crew [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:23 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
En stemmen van users die voor de eerste keer in KLB posten?
Wel ook excrew meefilteren dan. Die zijn toch allemaal verzuurd.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:19 schreef Biogarde het volgende:
Volgens mij was ik dan al blauw geweestquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wel ook excrew meefilteren dan. Die zijn toch allemaal verzuurd.
Die wel. Ook Bos heeft daar stemmen aan te danken.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:23 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
En stemmen van users die voor de eerste keer posten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |