ferrariquote:Op maandag 14 juli 2008 14:02 schreef Zelfspotter het volgende:
Er zijn van die standaardfokkertjes die volgens mij in het echte leven een leven hebben waar Prins AliBaba jaloers op dient te zijn.
Die rijden allemaal de duurste Ferrari, hebben een vriendin die lijkt op een combinatie van alle topmodellen van Victoria Secrets. Hebben een maandsalaris waar je u tegen zegt. Hebben de snelste computer. Weten zelf ook nog eens alles van computers en electronica. Zijn goed in alle sporten. Kraken andere mensen zoveulmogelijk af. Neuken zoals Ron Jeremy in zijn hoogtijdagen. En ga zo maar door.
Nog wat kenmerken.
- Ieder lekker wijf of topmodel is lelijk!
- Weten alles, altijd beter..
- Neuken echt veul…
- Kennen tweakers uit hun hoofd…
- Zetten de TS graag voor schut..
- Misbruiken de emo…
- Zijn overal beter in iig: hoger IQ, betere conditie, hetere wijven..
Ik ben jaloers op jullie leven. Leer me een van jullie Ubernerds te worden en een onmogelijk topmodel te versieren en haar te nemen zoals jullie dat kunnen….
quote:Op maandag 14 juli 2008 14:07 schreef BobbyB het volgende:
Wil je geen teksten zoals "alle topmodellen" onderstrepen? Ik probeerde te klikken.![]()
Terechte klacht, trouwens
Slingers voor het eerste, duct tape voor het tweede.quote:Op maandag 14 juli 2008 14:02 schreef Zelfspotter het volgende:
Ik ben jaloers op jullie leven. Leer me een van jullie Ubernerds te worden en een onmogelijk topmodel te versieren en haar te nemen zoals jullie dat kunnen….
quote:
Ik heb helemaal geen stoel.quote:Op maandag 14 juli 2008 14:13 schreef Zelfspotter het volgende:
[..]
Hahaaha, vertel eens wat over jouw leven alsjublieft!! Dik het een klein beetje aan zodat ik hier langs mijn stoel lig van het lachen dan!
Eenschquote:
Collega van Maikuuulquote:Op maandag 14 juli 2008 14:35 schreef Inverted_World het volgende:
TS sport niet
TS neukt niet
TS is lelijk
TS heeft trage computer
TS werk bij de C1000
TS kan er niet mee omgaan
dat is toch die dude van dat engelse autoprogramma op veronica?quote:Op maandag 14 juli 2008 14:02 schreef Zelfspotter het volgende:
Neuken zoals Ron Jeremy in zijn hoogtijdagen. En ga zo maar door.
De waarheid? Dat ik wel kan neuken en het ook doe en jij bij elke handeling 'FAIL' krijgt te horen?!quote:Op maandag 14 juli 2008 15:10 schreef Zelfspotter het volgende:
Iedereen die zich hier aangesproken voelt, het wordt tijd dat jullie de waarheid eens onder ogen zijn. Op het veilige Fok nog wel!
Ik stalk je niet, ik beoefen mijn maandagmiddag hobby. Uiteraard tussen het neuken en het rijden in mijn Ferrari door.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:08 schreef Zelfspotter het volgende:
Beauregard. Dankjewel voor je bevestiging. Stop je nu met mij te stalken. Ik weet nu dat je voldoet aan mijn criteria van StandaardFoknerdje. Plaats zelf eens een leuk topic zou ik zeggen, over jouw leven bijvoorbeeld.
Dag mijn gristenvriend
quote:Op maandag 14 juli 2008 15:19 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ik ben weer de Autobahn op om m'n Ferrari eens goed op den staart te trappen terwijl ik gepijpt wordt door en niet nader te beschrijven familielid van je. Tabee!
Wat vind jij van mijn suggestie om een bezoekje te brengen aan een psychiaterische instelling?quote:Op maandag 14 juli 2008 15:23 schreef Zelfspotter het volgende:
Ik sta boven jullie Nerdjes! De rest mag serieus op de OP ingaan.
Je bent wel een hardleers kind zeg.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:23 schreef Zelfspotter het volgende:
Ik sta boven jullie Nerdjes! De rest mag serieus op de OP ingaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |