quote:
Op maandag 14 juli 2008 15:08 schreef Zelfspotter het volgende:Beauregard. Dankjewel voor je bevestiging. Stop je nu met mij te stalken. Ik weet nu dat je voldoet aan mijn criteria van StandaardFoknerdje. Plaats zelf eens een leuk topic zou ik zeggen, over jouw leven bijvoorbeeld.
Dag mijn gristenvriend
Ik stalk je niet, ik beoefen mijn maandagmiddag hobby. Uiteraard tussen het neuken en het rijden in mijn Ferrari door.
Wat mijn hobby is? Het uitlachen en vervolgens aanspreken van internetheroes met een iets te grote smoel. Het resultaat is dan meestal dat die knuppeltjes hun eigen tekortkomingen dan op mij gaan projecteren, zoals jij nu inderdaad ook doet.

!!!1
En is het wel eens in je opgekomen dat er wellicht users zijn die inderdaad veel neuken? Vast niet, want daar heeft een maagdje als jij natuurlijk geen realistisch beeld over.

Ik kan je reply op deze post al weer volledig voorspellen. Om het spel element er in te houden ga ik wachten op die reply en kijken of ik het goed had. Zo ja, dan mag je m'n hond lenen, kun je daar een keer overheen.
Ik ben weer de Autobahn op om m'n Ferrari eens goed op den staart te trappen terwijl ik gepijpt wordt door en niet nader te beschrijven familielid van je. Tabee!