en jij had bij de plantsoendiest moeten werken.quote:Op maandag 14 juli 2008 12:20 schreef LudoSanders het volgende:
Herald, jij had je kandidaat moeten stellen mên!
De bouwvak is begonnen.quote:Op maandag 14 juli 2008 12:21 schreef beverton het volgende:
[..]
en jij had bij de platsoendiest moeten werken.
Het is je moeder die uitgewoond in de goot ligt te creperen. Lazer op met je patat/friet discussie.quote:Op maandag 14 juli 2008 12:25 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Ik pas me nergens aan aan. Ik hoop alleen te voorkomen dat Juup 't gaat winnen.
het isPATAT
maar.. *kras*quote:Op maandag 14 juli 2008 12:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het is je moeder die uitgewoond in de goot ligt te creperen. Lazer op met je patat/friet discussie.
En jij had beter op moeten letten bij Nederlandse les op school.quote:Op maandag 14 juli 2008 12:21 schreef beverton het volgende:
[..]
en jij had bij de platsoendiest moeten werken.
quote:Op maandag 14 juli 2008 12:25 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Ik pas me nergens aan aan. Ik hoop alleen te voorkomen dat Juup 't gaat winnen.
Daar is dat topic heul niet voor bedoeld.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:26 schreef The_Terminator het volgende:
Kappen met die patat/friet discussie. Die voer je maar in het SC topic.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:20 schreef Beauregard het volgende:
Goed topic.
KLB is inderdaad verworden tot een clubhuis voor het kliekje bestaande uit kansloze kutpuber zonder enig gevoel voor humor. Zo is het met ONZ ook ongeveer gegaan.
Ik hoop dan ook ten zeerste dat er een mod gekozen gaat worden die niet tot die mongolen behoort en met harde hand die kutkinders terecht zal wijzen. Opdat dit subforum weer in ere hersteld zal worden.
Zei de persoon die zich aangesproken voelt en de kunst van het quoten niet helemaal onder de knie heeft.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:23 schreef BobbyB het volgende:
[quote]Op dinsdag 15 juli 2008 12:20 schreef Beauregard het volgende:
Goed topic.
KLB is inderdaad verworden tot een clubhuis voor het kliekje bestaande uit kansloze kutpuber zonder enig gevoel voor humor.[/qoute]
Aldus een zuurpruim.
Ohjee, ik maak 1 keer een quote foutje. Bel de care police!!!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:29 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Zei de persoon die zich aangesproken voelt en de kunst van het quoten niet helemaal onder de knie heeft.
Prutser.
Ik heb het over KLB in het algemeen, selectieve drol dat je d'r bent.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ohjee, ik maak 1 keer een quote foutje. Bel de care police!!!![]()
Vind het gewoon een beetje kansloos, je hoeft niet in de SC te komen, dus onterechte klacht.
Zal ik doen hoor, mede zwakbegaafde internetheld met je niet onderbouwde uitingen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:40 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ik heb het over KLB in het algemeen, selectieve drol dat je d'r bent.
Je weet zelf ook best dat SC een voortvloeisel is van de huidige sfeer in KLB. Maar jij bent volgens mij precies zo'n minkukel dat bijdraagt aan die schrale sfeer, dus blaat maar lekker door. Zwakbegaafde internetheld.
Niet onderbouwde uitingen? Ik constateer dat KLB tegenwoordig kut is, geef aan dat dat door kneuzen als jij komt. Voila, onderbouwing.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zal ik doen hoor, mede zwakbegaafde internetheld met je niet onderbouwde uitingen.Dit topic ging over de SC. Jouw posts geven jouw niveau in ieder geval aan, onuitstaanbaar stuk vreten.
Heb je zelf al wat bijgedragen aan het beter maken van KLB dan?
Geen idee. Tot zover denk ik van wel.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:28 schreef zovty het volgende:
Maar... is die klaagbaakmodverkiezing serieus dan?.
Whehe, dan krijgen we weer bergen klaagtopicsquote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geen idee. Tot zover denk ik van wel.Maar het zou me ook niks verbazen als het ineens een geintje blijkt te zijn.
Zou wel een goeie garp zijn overigens.
Het moet niet gekker worden. Waarom zou je dat nou willen?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geen idee. Tot zover denk ik van wel.Maar het zou me ook niks verbazen als het ineens een geintje blijkt te zijn.
Zou wel een goeie garp zijn overigens.
Als je beter op de hoogte was geweest had je geweten dat ik er net zo over denk.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:40 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Niet onderbouwde uitingen? Ik constateer dat KLB tegenwoordig kut is,
En daar ga je dus de mist in. Maar maakt niet uit als jij dat wel vind. Ik kan er niet wakker van liggen. Ik hecht totaal geen waarde aan jouw mening, en al helemaal niet op een forum. Jij bent zo'n figuur die het internet veel te serieus neemt en naar mijn mening ben je dan ontzettend triest en levenloos.quote:geef aan dat dat door kneuzen als jij komt. Voila, onderbouwing.
Ja, laten we vooral niks doen, maar wel het hardste klagen.quote:En nee, ik heb niets bijgedragen aan KLB, omdat dat tegenwoordig een verloren zaak is.
Je baggert zelf dus net zo hard mee? Hypocriet om dan over anderen zo te oordelen, vind je niet, kleuter?quote:De enige sport die ik hier nog beoefen is het verbaal mishandelen van de TS, mits TS behoort tot de kliek der humorlozen, waar u bekend mee bent.![]()
Ik post pas een week (of zo) actief in die reeks en dan nog. Je hoeft er niet te komen en wees blij dat er nu iets gedaan word aan de bagger.quote:Maar om ontopic te blijven: ik heb het je al gezegd, maar SC is natuurlijk het paradepaardje van zo'n kutkliekje, dus heeft het wel degelijk verband met de huidige sfeer in KLB.
Tja, ik baseer op mijn beurt dan weer geen meningen/uitingen op dingen waar ik geen feiten van heb, zoals jij overduidelijk wel doet (en dan heb ik het niet over KLB).quote:Maar dat zal jou waarschijnlijk niet echt liggen, het zien van verbanden, oorzaak-gevolg, dat soort ingewikkelde materie.![]()
quote:Derhalve: Herald, goed topic.
Gast, jij zeikt graag de TS af, ik jou.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:07 schreef Beauregard het volgende:
BobbyB, wie neemt het internet hier nou iets te serieus? Ik denk dat je het zelf ook wel weet, niet? Je gaat verdomme mijn volledige post ontleden en laat er een ontzettend intelligent betoog op los. Daarna edit je 'm ook nog even omdat je enkel mijn laatste zin nog niet van commentaar had voorzien. Prachtig hoor.!!11
Ik heb ook nergens anders beweerd. Momenteel is het gewoon een bagger bende, en zoals ik al zei, ben ik het helemaal met je eens.quote:En het is werkelijk waar allemaal schitterend hoor, wat je me vertelt. Maar geef nou eens gewoon toe dat [KLB Bagger SC #8] in een enkele titel samenvat hoe KLB er aan toe is. Het is een ONZ geworden, met het enige verschil dat hier het hoofddoel is om de TS af te branden.
Maar ik klaag niet over de bagger in KLB... vind wel dat het beter kan, maar mij zul je er nooit over horen klagen.quote:En omdat mij dat wel ligt doe ik daar vrolijk aan mee. Ik heb m'n leven namelijk niet dusdanig aan FOK! gewijd dat ik er moeite in zal gaan steken om er iets tegen te doen. Dat lijkt me meer iets voor typetjes als jij.![]()
Mij trap je niet zo snel op de teentjes hoor, ik loop gewoon te fucken, dat je dat nog niet door hebt (of wel, dat weet ik niet).quote:Maar ik heb je duidelijk op de teentjes getrapt, waarvoor mijn nederige excuses.!!1
En dan het WOW forum weer terug.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:51 schreef Lord Dreamer het volgende:
Herald -> je had moeten pleiten voor een verbod op KLB als totaal , niet alleen voor een verbod op de SC.
Ik heb niets tegen KLB of zoals Beauregard het noemt het clubhuis. Maar een SC trekt gewoon verkeerde types aan. Kom je over een jaar op een FOK!meet krijg je van een of andere droefsnoet die zichzelf helemaal tof vindt zoeen klam handje en stelt ie zich voor met zijn username en heb je geen idee wie het is. Zegt die zwabber "ik post heel veel in KLB hoor, volgens Arcee ben ik topposter van de maand" en ik zovan WTFBBQ? Ik ken je helegaar niet en dan onthult ie dat het zo'n SC lafpad is. Staat ie trots vertellen "Ik post in 12 verschillende SC's dus ik kan op elke FOK!meet komen whehehehe". Opflikkeren uit KLB als je niks bijdraagt aan de serieuze topics.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:51 schreef Lord Dreamer het volgende:
Herald -> je had moeten pleiten voor een verbod op KLB als totaal , niet alleen voor een verbod op de SC.
De meeste die ik momenteel in de SC zie, posten ook in de serieuze topics (voor zover die er te vinden zijn tenminste). Daarbij was het Yvonne die de SC was gestart.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:11 schreef Herald het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen KLB of zoals Beauregard het noemt het clubhuis. Maar een SC trekt gewoon verkeerde types aan. Kom je over een jaar op een FOK!meet krijg je van een of andere droefsnoet die zichzelf helemaal tof vindt zoeen klam handje en stelt ie zich voor met zijn username en heb je geen idee wie het is. Zegt die zwabber "ik post heel veel in KLB hoor, volgens Arcee ben ik topposter van de maand" en ik zovan WTFBBQ? Ik ken je helegaar niet en dan onthult ie dat het zo'n SC lafpad is. Staat ie trots vertellen "Ik post in 12 verschillende SC's dus ik kan op elke FOK!meet komen whehehehe". Opflikkeren uit KLB als je niks bijdraagt aan de serieuze topics.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |