abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 juli 2008 @ 12:15:54 #1
3767 Herald
Come get some
pi_60093378
Vroegâh was KLB nog voor echte mannen en een verdwaalde kortharige lesbienne die graag meisjesmutsen bewerkt met beringde vingers. Toen we gezamelijk onze digitale piemels gebruikten om een TS virtueel te swaffelen. Toen we Bob-B en BobbyB steeds door elkaar haalden. De meesten van jullie kennen die tijd al niet meer, het is namelijk al weer zo'n week geleden dat die glorietijd was.

Vorige week vonden bepaald mietjes het nodig om een slowchatreeks te beginnen. Nouja hij was er wel eerder, maar die kwam nooit van de grond. Waarom postopkrikken in een reeks als we praktisch toch elk topic verzieken met kutposts. Maar plots waren er genoeg mannen gevonden die zittend plassen en elkaar lief vinden. En die verzamelen zich elke dag in de SC reeks. Niet geheel ontoevallig met het samengaan van de klaagbaakbodverkiezing. De genomineerden die allemaal overkomen als randdebielen zijn echter gewiekst genoeg om door te hebben dat als je crew wil worden je minstens 60% van al je posts in een slowchatreeks moet hebben staan.

Sneu hoe mijn medeklaagbaakertjes als makke lammetjes (of lemmingen hihi) zich snel gaan aanpassen aan de gevestigde orde. Met jullie valt ook geen oorlog te winnen eh.

Ik hoop dat de nieuwe mod deze reeks snel sluit, het is immers geen ONZ hier
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  maandag 14 juli 2008 @ 12:18:26 #2
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_60093442
hooooi
I never workout
pi_60093443
In ONZ hebben ze geen SC reeks
pi_60093478
TS is een nonbeliever
  Moderator maandag 14 juli 2008 @ 12:20:38 #5
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_60093485
Herald, jij had je kandidaat moeten stellen mên!
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_60093496
TS staat niet in de OP van de SC
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_60093504
quote:
Op maandag 14 juli 2008 12:20 schreef LudoSanders het volgende:
Herald, jij had je kandidaat moeten stellen mên!
en jij had bij de plantsoendiest moeten werken.

[ Bericht 0% gewijzigd door beverton op 14-07-2008 12:52:43 ]
  maandag 14 juli 2008 @ 12:22:10 #9
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_60093516
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_60093530
quote:
Op maandag 14 juli 2008 12:21 schreef beverton het volgende:

[..]

en jij had bij de platsoendiest moeten werken.
De bouwvak is begonnen.
Ik typ straat.
  maandag 14 juli 2008 @ 12:24:51 #11
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_60093576
Ik pas me nergens aan aan. Ik hoop alleen te voorkomen dat Juup 't gaat winnen.

het is PATAT
pi_60093653
quote:
Op maandag 14 juli 2008 12:25 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:

het is PATAT
Het is je moeder die uitgewoond in de goot ligt te creperen. Lazer op met je patat/friet discussie.
Ik typ straat.
pi_60093701
quote:
Op maandag 14 juli 2008 12:28 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Het is je moeder die uitgewoond in de goot ligt te creperen. Lazer op met je patat/friet discussie.
maar.. *kras*

Mijn moeder is overleden... en dat is heel erg enzo, maar dat kan dus helemaal niet.
  maandag 14 juli 2008 @ 12:31:49 #15
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_60093732
wat een propaganda
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
  maandag 14 juli 2008 @ 12:37:39 #16
215011 Placenta
eating your placenta
pi_60093885
Terechte klacht
IN MOKUM BEN JE RIJK EN GELUKKIG TEGELIJK!
GEEF MIJ MAAR AMSTERDAM!
pi_60093930
quote:
Op maandag 14 juli 2008 12:21 schreef beverton het volgende:

[..]

en jij had bij de platsoendiest moeten werken.
En jij had beter op moeten letten bij Nederlandse les op school.
pi_60093936
quote:
Op maandag 14 juli 2008 12:25 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:

Wat heb ik toch misdaan, of juist nog niet gedaan bij sommigen? Ik denk dat ik maar ritueel zelfmoord ga plegen als de toppers van KLB mij toch niet willen verkiezen
pi_60094145
quote:
Op maandag 14 juli 2008 12:18 schreef De_Ananas het volgende:
In ONZ hebben ze geen SC reeks
Vroegâh wel
ONZ nachtbagger
pi_60094989
Kappen met die patat/friet discussie. Die voer je maar in het SC topic.
pi_60096842
Herald, open nog eens zo'n Topic verneukende plaatjes reeks?
quote:
Op maandag 14 juli 2008 13:26 schreef The_Terminator het volgende:
Kappen met die patat/friet discussie. Die voer je maar in het SC topic.
Daar is dat topic heul niet voor bedoeld.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_60097031
quote:
Op maandag 14 juli 2008 14:39 schreef BobbyB het volgende:

Daar is dat topic heul niet voor bedoeld.
En deze ook niet.
pi_60098180
Je avatar T_T mhihihihi
Ga weg
pi_60102380
huilie
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
  maandag 14 juli 2008 @ 18:36:04 #25
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_60102524
kuttopique
I never workout
pi_60117574
Goed topic.

KLB is inderdaad verworden tot een clubhuis voor het kliekje bestaande uit kansloze kutpubers zonder enig gevoel voor humor. Zo is het met ONZ ook ongeveer gegaan.

Ik hoop dan ook ten zeerste dat er een mod gekozen gaat worden die niet tot die mongolen behoort en met harde hand die kutkinders terecht zal wijzen. Opdat dit subforum weer in ere hersteld zal worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Beauregard op 15-07-2008 12:29:26 ]
pi_60117644
[quote]Op dinsdag 15 juli 2008 12:20 schreef Beauregard het volgende:
Goed topic.

KLB is inderdaad verworden tot een clubhuis voor het kliekje bestaande uit kansloze kutpuber zonder enig gevoel voor humor.[/qoute]
Aldus een zuurpruim.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 12:24:30 #28
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_60117667
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 12:20 schreef Beauregard het volgende:
Goed topic.

KLB is inderdaad verworden tot een clubhuis voor het kliekje bestaande uit kansloze kutpuber zonder enig gevoel voor humor. Zo is het met ONZ ook ongeveer gegaan.

Ik hoop dan ook ten zeerste dat er een mod gekozen gaat worden die niet tot die mongolen behoort en met harde hand die kutkinders terecht zal wijzen. Opdat dit subforum weer in ere hersteld zal worden.
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
pi_60117769
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 12:23 schreef BobbyB het volgende:
[quote]Op dinsdag 15 juli 2008 12:20 schreef Beauregard het volgende:
Goed topic.

KLB is inderdaad verworden tot een clubhuis voor het kliekje bestaande uit kansloze kutpuber zonder enig gevoel voor humor.[/qoute]
Aldus een zuurpruim.
Zei de persoon die zich aangesproken voelt en de kunst van het quoten niet helemaal onder de knie heeft.

Prutser.
pi_60117978
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 12:29 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Zei de persoon die zich aangesproken voelt en de kunst van het quoten niet helemaal onder de knie heeft.

Prutser.
Ohjee, ik maak 1 keer een quote foutje. Bel de care police!!!

Vind het gewoon een beetje kansloos, je hoeft niet in de SC te komen, dus onterechte klacht en anders gaan we weer gewoon in ieder topic baggeren, ook goed.
pi_60118019
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 12:38 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Ohjee, ik maak 1 keer een quote foutje. Bel de care police!!!

Vind het gewoon een beetje kansloos, je hoeft niet in de SC te komen, dus onterechte klacht.
Ik heb het over KLB in het algemeen, selectieve drol dat je d'r bent.

Je weet zelf ook best dat SC een voortvloeisel is van de huidige sfeer in KLB. Maar jij bent volgens mij precies zo'n minkukel dat bijdraagt aan die schrale sfeer, dus blaat maar lekker door. Zwakbegaafde internetheld.
pi_60118621
Hihih, de jalozie straalt er vanaf
  dinsdag 15 juli 2008 @ 13:14:00 #33
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_60118755
Waar mensen zich druk om kunnen maken
I never workout
pi_60118948
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 12:40 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Ik heb het over KLB in het algemeen, selectieve drol dat je d'r bent.

Je weet zelf ook best dat SC een voortvloeisel is van de huidige sfeer in KLB. Maar jij bent volgens mij precies zo'n minkukel dat bijdraagt aan die schrale sfeer, dus blaat maar lekker door. Zwakbegaafde internetheld.
Zal ik doen hoor, mede zwakbegaafde internetheld met je niet onderbouwde uitingen. Dit topic ging over de SC. Jouw posts geven jouw niveau in ieder geval aan, onuitstaanbaar stuk vreten.

Heb je zelf al wat bijgedragen aan het beter maken van KLB dan?
pi_60119112
Maar... is die klaagbaakmodverkiezing serieus dan? .
pi_60119416
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 13:22 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Zal ik doen hoor, mede zwakbegaafde internetheld met je niet onderbouwde uitingen. Dit topic ging over de SC. Jouw posts geven jouw niveau in ieder geval aan, onuitstaanbaar stuk vreten.

Heb je zelf al wat bijgedragen aan het beter maken van KLB dan?
Niet onderbouwde uitingen? Ik constateer dat KLB tegenwoordig kut is, geef aan dat dat door kneuzen als jij komt. Voila, onderbouwing.

En nee, ik heb niets bijgedragen aan KLB, omdat dat tegenwoordig een verloren zaak is. De enige sport die ik hier nog beoefen is het verbaal mishandelen van de TS, mits TS behoort tot de kliek der humorlozen, waar u bekend mee bent.

Maar om ontopic te blijven: ik heb het je al gezegd, maar SC is natuurlijk het paradepaardje van zo'n kutkliekje, dus heeft het wel degelijk verband met de huidige sfeer in KLB. Maar dat zal jou waarschijnlijk niet echt liggen, het zien van verbanden, oorzaak-gevolg, dat soort ingewikkelde materie.

Derhalve: Herald, goed topic.
pi_60119455
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 13:28 schreef zovty het volgende:
Maar... is die klaagbaakmodverkiezing serieus dan? .
Geen idee. Tot zover denk ik van wel. Maar het zou me ook niks verbazen als het ineens een geintje blijkt te zijn. Zou wel een goeie garp zijn overigens.
pi_60119567
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 13:41 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Geen idee. Tot zover denk ik van wel. Maar het zou me ook niks verbazen als het ineens een geintje blijkt te zijn. Zou wel een goeie garp zijn overigens.
Whehe, dan krijgen we weer bergen klaagtopics
pi_60119621
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 13:41 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Het moet niet gekker worden. Waarom zou je dat nou willen?

Ik ben er overigens voor om klaagbaak om te toveren tot ROAST ofzo. Ik vind de sfeer hier goed en leuk, behalve die 3 regelige slechtgeschreven kutklachten.

Maar goed, ik ben nu teveel ontopic en Herald blijft natuurlijk kutkneus.
pi_60119709
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 13:40 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Niet onderbouwde uitingen? Ik constateer dat KLB tegenwoordig kut is,
Als je beter op de hoogte was geweest had je geweten dat ik er net zo over denk.
quote:
geef aan dat dat door kneuzen als jij komt. Voila, onderbouwing.
En daar ga je dus de mist in. Maar maakt niet uit als jij dat wel vind. Ik kan er niet wakker van liggen. Ik hecht totaal geen waarde aan jouw mening, en al helemaal niet op een forum. Jij bent zo'n figuur die het internet veel te serieus neemt en naar mijn mening ben je dan ontzettend triest en levenloos.
quote:
En nee, ik heb niets bijgedragen aan KLB, omdat dat tegenwoordig een verloren zaak is.
Ja, laten we vooral niks doen, maar wel het hardste klagen. Een echte Nederlander zeker?
quote:
De enige sport die ik hier nog beoefen is het verbaal mishandelen van de TS, mits TS behoort tot de kliek der humorlozen, waar u bekend mee bent.
Je baggert zelf dus net zo hard mee? Hypocriet om dan over anderen zo te oordelen, vind je niet, kleuter?
quote:
Maar om ontopic te blijven: ik heb het je al gezegd, maar SC is natuurlijk het paradepaardje van zo'n kutkliekje, dus heeft het wel degelijk verband met de huidige sfeer in KLB.
Ik post pas een week (of zo) actief in die reeks en dan nog. Je hoeft er niet te komen en wees blij dat er nu iets gedaan word aan de bagger.
quote:
Maar dat zal jou waarschijnlijk niet echt liggen, het zien van verbanden, oorzaak-gevolg, dat soort ingewikkelde materie.
Tja, ik baseer op mijn beurt dan weer geen meningen/uitingen op dingen waar ik geen feiten van heb, zoals jij overduidelijk wel doet (en dan heb ik het niet over KLB).

Maar goed, als je toch niet van plan bent om iets nuttigs bij te dragen dan wel mee te helpen KLB op te knappen, en alleen maar lekker wil klagen, open er een topic over. Kaffer daar de KLB mods ook even af dan? Die zijn namelijk net zo schuldig aan de puinzooi in KLB. Oh nee, dat durf je niet, is allemaal te hoog gegrepen voor je, stel je voor dat je gebanned word. Zou je zomaar een week niks meer te doen hebben.

Droeftoeter.
quote:
Derhalve: Herald, goed topic.
(Begrijpend) lezen is ook niet je sterkste kant, of wel? Je hebt echt totaal geen idee waar je het over hebt. Als je de sarcastische toon in Heralds OP niet snapt... nou ja, laat ook maar, ik ga het niet uitleggen.

[ Bericht 1% gewijzigd door BobbyB op 15-07-2008 14:00:57 ]
pi_60119736
Liever alle bagger in 1 topicreeks dan in heel KLB toch
  dinsdag 15 juli 2008 @ 14:06:14 #42
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_60120063
Goed topic!
Guanine en Cytosine! *O*
pi_60120097
BobbyB, wie neemt het internet hier nou iets te serieus? Ik denk dat je het zelf ook wel weet, niet? Je gaat verdomme mijn volledige post ontleden en laat er een ontzettend intelligent betoog op los. Daarna edit je 'm ook nog even omdat je enkel mijn laatste zin nog niet van commentaar had voorzien. Prachtig hoor. !!11

En het is werkelijk waar allemaal schitterend hoor, wat je me vertelt. Maar geef nou eens gewoon toe dat [KLB Bagger SC #8] in een enkele titel samenvat hoe KLB er aan toe is. Het is een ONZ geworden, met het enige verschil dat hier het hoofddoel is om de TS af te branden. En omdat mij dat wel ligt doe ik daar vrolijk aan mee. Ik heb m'n leven namelijk niet dusdanig aan FOK! gewijd dat ik er moeite in zal gaan steken om er iets tegen te doen. Dat lijkt me meer iets voor typetjes als jij.

Maar ik heb je duidelijk op de teentjes getrapt, waarvoor mijn nederige excuses. !!1
pi_60120302
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 14:07 schreef Beauregard het volgende:
BobbyB, wie neemt het internet hier nou iets te serieus? Ik denk dat je het zelf ook wel weet, niet? Je gaat verdomme mijn volledige post ontleden en laat er een ontzettend intelligent betoog op los. Daarna edit je 'm ook nog even omdat je enkel mijn laatste zin nog niet van commentaar had voorzien. Prachtig hoor. !!11
Gast, jij zeikt graag de TS af, ik jou.
quote:
En het is werkelijk waar allemaal schitterend hoor, wat je me vertelt. Maar geef nou eens gewoon toe dat [KLB Bagger SC #8] in een enkele titel samenvat hoe KLB er aan toe is. Het is een ONZ geworden, met het enige verschil dat hier het hoofddoel is om de TS af te branden.
Ik heb ook nergens anders beweerd. Momenteel is het gewoon een bagger bende, en zoals ik al zei, ben ik het helemaal met je eens.
quote:
En omdat mij dat wel ligt doe ik daar vrolijk aan mee. Ik heb m'n leven namelijk niet dusdanig aan FOK! gewijd dat ik er moeite in zal gaan steken om er iets tegen te doen. Dat lijkt me meer iets voor typetjes als jij.
Maar ik klaag niet over de bagger in KLB... vind wel dat het beter kan, maar mij zul je er nooit over horen klagen.
quote:
Maar ik heb je duidelijk op de teentjes getrapt, waarvoor mijn nederige excuses. !!1
Mij trap je niet zo snel op de teentjes hoor, ik loop gewoon te fucken, dat je dat nog niet door hebt (of wel, dat weet ik niet).
  dinsdag 15 juli 2008 @ 14:15:42 #45
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_60120334
quote:
Op maandag 14 juli 2008 12:15 schreef Herald het volgende:
Vroegâh

hier stopte ik met lezen
  dinsdag 15 juli 2008 @ 14:51:53 #46
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_60121372
Herald -> je had moeten pleiten voor een verbod op KLB als totaal , niet alleen voor een verbod op de SC.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_60121454
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 14:51 schreef Lord Dreamer het volgende:
Herald -> je had moeten pleiten voor een verbod op KLB als totaal , niet alleen voor een verbod op de SC.
En dan het WOW forum weer terug.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 15:04:49 #48
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_60121651
een SunChaser?
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  dinsdag 15 juli 2008 @ 15:11:55 #49
3767 Herald
Come get some
pi_60121810
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 14:51 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ik heb niets tegen KLB of zoals Beauregard het noemt het clubhuis. Maar een SC trekt gewoon verkeerde types aan. Kom je over een jaar op een FOK!meet krijg je van een of andere droefsnoet die zichzelf helemaal tof vindt zoeen klam handje en stelt ie zich voor met zijn username en heb je geen idee wie het is. Zegt die zwabber "ik post heel veel in KLB hoor, volgens Arcee ben ik topposter van de maand" en ik zovan WTFBBQ? Ik ken je helegaar niet en dan onthult ie dat het zo'n SC lafpad is. Staat ie trots vertellen "Ik post in 12 verschillende SC's dus ik kan op elke FOK!meet komen whehehehe". Opflikkeren uit KLB als je niks bijdraagt aan de serieuze topics.
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  dinsdag 15 juli 2008 @ 15:22:43 #50
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_60122052
Dat is ook wel weer zo. maar sinds die vracht aan kut topics met de standaard Paint , ts kan er niet mee om gaan etc kut reacties. mag KLB wel in eht archief geflikkerd worden. Zelfs de gouden kooi had nog meer niveau.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_60122077
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 15:11 schreef Herald het volgende:

[..]
KLB [..] serieuze topics.

Wat een garp.

pi_60122176
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 15:11 schreef Herald het volgende:

[..]

Ik heb niets tegen KLB of zoals Beauregard het noemt het clubhuis. Maar een SC trekt gewoon verkeerde types aan. Kom je over een jaar op een FOK!meet krijg je van een of andere droefsnoet die zichzelf helemaal tof vindt zoeen klam handje en stelt ie zich voor met zijn username en heb je geen idee wie het is. Zegt die zwabber "ik post heel veel in KLB hoor, volgens Arcee ben ik topposter van de maand" en ik zovan WTFBBQ? Ik ken je helegaar niet en dan onthult ie dat het zo'n SC lafpad is. Staat ie trots vertellen "Ik post in 12 verschillende SC's dus ik kan op elke FOK!meet komen whehehehe". Opflikkeren uit KLB als je niks bijdraagt aan de serieuze topics.
De meeste die ik momenteel in de SC zie, posten ook in de serieuze topics (voor zover die er te vinden zijn tenminste). Daarbij was het Yvonne die de SC was gestart.

En ik kom toch niet op zo'n meeting, ben bang voor echte mensen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')