Ok danquote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:09 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe gewoon witje moest een neutrale kleur kiezen van de woningstichting
![]()
er komt wel een zwarte plaffonière in te hangen. ipv de groen/roze/blauwespuitbusje eroverheen en klaar is cees
ik heb de laatste paar maanden nogal eens van abbonement veranderd.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:54 schreef tripack het volgende:
[..]
heey je hebt hetzelfde pakket(damn das eecht een grote doos
)
nja meestal krijgt de persoon in kwestie het wel ergens te horen, maar nooit persoonlijk natuurlijkquote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha ok, maar dat maakt niet uit. Daar merkt de persoon die is weggegaan dan weer weinig van.
Maar als je er wel wat van merkt dan werkt het niet echt lekker
Maar het zal mijn werkelijk een rotzorg zijn, als ze nu vragen; Kan jij dat even doen! Het moet echt zo spoedig mogelijk af!
Dan zal ik ze aan het einde van de week wel is een mailtje gaan sturen...
Mwah ok, maar dat maakt niet zoveel uitquote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:13 schreef tripack het volgende:
[..]
nja meestal krijgt de persoon in kwestie het wel ergens te horen, maar nooit persoonlijk natuurlijk
quote:If your uncle Jack helped you off an elephant, would you help your uncle Jack off an elephant?
dat komt uit de film love guruquote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]Dit heeft mijn broer in zijn msn naam staan
Ik moest lachen
[..]
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat komt uit de film love guru
ja iddquote:
erg droogquote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mwah ok, maar dat maakt niet zoveel uitDit heeft mijn broer in zijn msn naam staan
Ik moest lachen
[..]
whehehe nee er komen volgens mij ook geen roze lampen ergens in huis te hangenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ok dan![]()
En for real, een roze plafonnière is ook niet mijn eerste keuze
Kloptquote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat komt uit de film love guru
Nee okquote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:24 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe nee er komen volgens mij ook geen roze lampen ergens in huis te hangener waren er 2 en die worden/zijn zwart
Dat was ook wel het enige geloof ik waar om te lachen vielquote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja iddboutfilm
ik moest wel lachen om justin timberlake , dat dan weer wel
Jacques Grande Coque
Toen ik vanmorgen om kwart over 5 m'n nest uit ging had ik al geen zin meerquote:
Wie wel dan?quote:
Ja echt ontzettend manquote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:40 schreef Sgele het volgende:
Jij Beller...geef maar toeJij bulkt van het enthousiasme...
De Wii, onderhand meer accessoires dan goede gamesquote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:57 schreef WhiteLightning het volgende:
http://www.nu.nl/news/165(...)_Wii_MotionPlus.html
Bah , Remote Fail dus!!
idd , hopelijk kondigen ze wat leuke games aan. vandaag is de persconferrentiequote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
De Wii, onderhand meer accessoires dan goede games
nintendo mag ook nog wle leuke games voor de ds makenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd , hopelijk kondigen ze wat leuke games aan. vandaag is de persconferrentie
"de DS", kan je dat eten ?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:02 schreef tripack het volgende:
[..]
nintendo mag ook nog wle leuke games voor de ds makenal is mijn lijstje met games die ik eigenlijk nog wil al aan de aardige kant
Dat vind ik dus het grote nadeel van Nintendo.. .die maken echt belabberd weinig echt goeie gamesquote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
De Wii, onderhand meer accessoires dan goede games
Zal voornamelijk 1st Party zijn... ben ik bangquote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd , hopelijk kondigen ze wat leuke games aan. vandaag is de persconferrentie
De games die goed zijn, zijn allemaal 1st party. Zelda, Mario. Dat zijn leuke games.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:09 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat vind ik dus het grote nadeel van Nintendo.. .die maken echt belabberd weinig echt goeie games
Gast..ik heb 'm nog niet eens geleverd gekregenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:21 schreef WhiteLightning het volgende:
Stiekem hoelahoept sgele gewoon op de wii natuurlijk
En bedankt he...quote:
heb je er wel eentje besteld dan ?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:24 schreef Sgele het volgende:
[..]
Gast..ik heb 'm nog niet eens geleverd gekregen
quote:
Moet dat dan?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je er wel eentje besteld dan ?
Ook dat nog nietquote:
quote:
Soms ben je best wel aardigquote:
Hoezo ? groeit er geld uit ipv naalden ?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:53 schreef DonGuido het volgende:
Een cactus op je kamer doet wonderen. Ik spreek uit ervaring.
Ik zou het niet durvenquote:
dat ding is 1,5 jaar oud. kunnen ze er nou nog steeds geen een leveren danquote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:49 schreef Sgele het volgende:
[..]
Moet dat dan?
(kreeg 'm gratis bij ik weet al niet eens meer wat.. alleen de levertijd is lastig geloof ik
)
Een cactus is bevorderlijk voor de luchtkwaliteit. Zelf als je vanuit je slaapkamer uitzicht heb op de snelweg dan zijn een paar cactussen genoeg om de lucht te zuiveren.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Hoezo ? groeit er geld uit ipv naalden ?
Wedden van niet ? tenzij je cactussen van 10 meter bedoeldquote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:04 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Een cactus is bevorderlijk voor de luchtkwaliteit. Zelf als je vanuit je slaapkamer uitzicht heb op de snelweg dan zijn een paar cactussen genoeg om de lucht te zuiveren.
10 meter? Dan kan je naast een kolencentrale wonenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Wedden van niet ? tenzij je cactussen van 10 meter bedoeld
ik woon in het rijnmond gebied, dat is 10x zo erg.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:09 schreef DonGuido het volgende:
[..]
10 meter? Dan kan je naast een kolencentrale wonen
kijk das weer minderquote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:09 schreef tripack het volgende:
Ongekend!!!! ik moet gewoon extra werk gaan doen
wil naar huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |