whehe het viel best wel op dat je zo vrolijk elke ochtend hier binnenkwamquote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogguh Tripackkkkkkkkkkkkk!!!!!!!!
hahahaha, wat moet ik daar nou op zeggen
Oh god is het weer zover?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:15 schreef tripack het volgende:
[..]
whehe het viel best wel op dat je zo vrolijk elke ochtend hier binnenkwamen de stille hints
(en de ook de niet zo stille hints) ik twijfelde eerst wel omdat lynda er wat over zei
iets waardoor ik ging twijfelen (weet alleen niet meer wat dat was
)
Welkom bij een nieuwe aflevering van Te Land, Ter Zee en in de lucht!quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Welkom bij een nieuwe aflevering van Te Land, Ter Zee en in de lucht!
Vandaag presenteren wij het onderdeel; "Glij 'um er maar in"
Mogguh aan de hele kliek natuurlijk![]()
Dat kwam gewoon omdat ik meer ben gaan slapenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:15 schreef tripack het volgende:
[..]
whehe het viel best wel op dat je zo vrolijk elke ochtend hier binnenkwamen de stille hints
(en de ook de niet zo stille hints) ik twijfelde eerst wel omdat lynda er wat over zei
iets waardoor ik ging twijfelen (weet alleen niet meer wat dat was
)
Moe, gaar, geen zin meer, hoofd zit vol, bughquote:
Hmm nie handigquote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Moe, gaar, geen zin meer, hoofd zit vol, bugh
Ook goede morgen bellerquote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Welkom bij een nieuwe aflevering van Te Land, Ter Zee en in de lucht!
Vandaag presenteren wij het onderdeel; "Glij 'um er maar in"
Mogguh aan de hele kliek natuurlijk![]()
Ja dat welquote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hmm nie handig![]()
Dan maar hier alles een beetje van je af posten
Huisje bijna klaar? bijna dusGoed bezig
![]()
Goede morgen Draadkje!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:35 schreef draculettetje het volgende:
ow trouwens gister ruim 500 foto's van mn tante gekregen dus die maar een beetje doorspitten als de kids het toelaten
Mogguh Droxzquote:
heb je al tv,internet etc aangevraagd... wij zo opzoeken bij upc... staat er dat je 4 weken van te voren aan moet vragen... dus wij aanvragen anderhalve week later komt dat pakket al binnenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Moe, gaar, geen zin meer, hoofd zit vol, bugh
@Draakje, nee bijnaNog eventjes, moeten nog een paar dingen worden aangesloten en nog een paar dingen van mij moeten nog naar ons huisje maar verder staat alles er nu
Had ik gisteren al gedaan om alle producten gebracht werden (Bank, koelkast, wasmachine, gasfornuis)quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:47 schreef Sgele het volgende:
Kan je niet ff wat vrije dagen opnemen dan Beller?
jah dat gevoel ken ik hellaas ook... echt vanalles te regelen doordeweeks en in het weekend...maja nog 4 weken en dan vakantiequote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat wel![]()
Ik gok/hoop dat eind deze week, medio volgende week alles gedaan is
En ik moet gewoon even echt rusten, heb het gevoel dat ik niet tot rust kom
Kerel!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:50 schreef tripack het volgende:
[..]
heb je al tv,internet etc aangevraagd... wij zo opzoeken bij upc... staat er dat je 4 weken van te voren aan moet vragen... dus wij aanvragen anderhalve week later komt dat pakket al binnen![]()
grr upc
Echt een vermoeiend gevoel is dat hequote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:52 schreef tripack het volgende:
[..]
jah dat gevoel ken ik hellaas ook... echt vanalles te regelen doordeweeks en in het weekend...maja nog 4 weken en dan vakantie
heey je hebt hetzelfde pakketquote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kerel!
Dat doet het allemaal alMet dank aan mijn gebroedert gisteren aangesloten.
Heuh! Intorwebz doet het!
Heuh! Ik heb een eigen nummer (OMGWTFBBQ!!11!)
Heuh! Digitale televisie met DVR (W000t)
Nog ff 2 weken doorbijten Bellerquote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Had ik gisteren al gedaan om alle producten gebracht werden (Bank, koelkast, wasmachine, gasfornuis)
En nu is het nog even twee weken doorgaan en dan heb ik vakantie.
Maar het is gewoon dat ik met zoveel dingen in mijn hoofd blijf zitten.
Wasmachine moet nog worden aangesloten, hetzelfde geldt voor het gasfornuis, maar daarvoor moeten dan nog attributen gekocht worden, en... en...
Ik zit continu wel ergens over te malen
Nee... ik doe het nietquote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:54 schreef tripack het volgende:
[..]
heey je hebt hetzelfde pakket(damn das eecht een grote doos
)
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Had ik gisteren al gedaan om alle producten gebracht werden (Bank, koelkast, wasmachine, gasfornuis)
En nu is het nog even twee weken doorgaan en dan heb ik vakantie.
Maar het is gewoon dat ik met zoveel dingen in mijn hoofd blijf zitten.
Wasmachine moet nog worden aangesloten, hetzelfde geldt voor het gasfornuis, maar daarvoor moeten dan nog attributen gekocht worden, en... en...
Ik zit continu wel ergens over te malen
jah echt wel... al moet ik toegeven dat ik dat meer bij me vriendin zie...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Echt een vermoeiend gevoel is dat he
jah jah een heule open deur jahquote:
OP aangepastquote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:57 schreef tripack het volgende:
[..]
jah echt wel... al moet ik toegeven dat ik dat meer bij me vriendin zie...
zelf moet ik nog aanmelden bij een nieuwe huisarts, tandarts apotheek
welke spullen moeten op welk moment verhuist worden (qua meubels die bij mij staan en dus door me vader van den haag naar s gravendeel moet worden gebracht)
GRTDOJW waar men verhuisstress kent
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:59 schreef tripack het volgende:
[..]
jah jah een heule open deur jahzag het net pas
Ja echt manquote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:54 schreef tripack het volgende:
[..]
)
toen wij het fornuis kochten werden we door de dame erop geweze dat we nog spullen nodig hadden en die hadden we gelijk meegekocht... scheelt wel weer.
hijs lief Sgelequote:
Whehe I knowquote:
Ja kom ik ook wel met gemak door hoor, maar wat ook mee speelt is de sfeer hier op het werk. Man... volgens mij is een begrafenis nog leuker.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:55 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nog ff 2 weken doorbijten BellerKomt allemaal goed! Het is altijd een pokkestress als je verhuist en al helemaal als het huis echt van jezelf gaat worden zeg maar.
Hier..de-stress een beetje![]()
das lekkerquote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja echt man![]()
Mijn vader gaat volgens mij die spullen vandaag of morgen voor mij, dus dat scheelt wel heer... Hij sluit het ook aan dus dat is wel gunstig
Mailtje op een volle verpakking printpapier plakken... en daar iemand mee voor z'n kop rossenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja kom ik ook wel met gemak door hoor, maar wat ook mee speelt is de sfeer hier op het werk. Man... volgens mij is een begrafenis nog leuker.
Het is nu zo ver dat sommige personen geeneens meer mijn mailtjes beantwoorden
Ok danquote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:04 schreef tripack het volgende:
[..]
das lekker![]()
![]()
vaan het weekend is de tegelvoer in de wc gegaan ben benieuwd hoe het er nu uitziet...nja drooghet zag er al strak uit * tripack geeft vader een schouderklopje
dat komt omdat ze je zoo gaan missenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja kom ik ook wel met gemak door hoor, maar wat ook mee speelt is de sfeer hier op het werk. Man... volgens mij is een begrafenis nog leuker.
Het is nu zo ver dat sommige personen geeneens meer mijn mailtjes beantwoorden
Serieus, drie keer gemailed naar mijn leidinggevende dat ik afgelopen maandag niet aanwezig zou zijn i.v.m. het thuis blijven omdat alle spullen werder geleverd.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:05 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mailtje op een volle verpakking printpapier plakken... en daar iemand mee voor z'n kop rossen
whehehe gewoon witquote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ok danEn wat voor een kleur hebben de tegels?
Dat ze maar de tyfus genieten dan jaquote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Serieus, drie keer gemailed naar mijn leidinggevende dat ik afgelopen maandag niet aanwezig zou zijn i.v.m. het thuis blijven omdat alle spullen werder geleverd.
Nooit een reactie op gekregen... Toen had ik ook zoiets van; "Stik er maar in, met die graftak kop van je"
Cees? Dat klinkt toch niet lekker.. "hij is vieessss Cees"quote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:09 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe gewoon witje moest een neutrale kleur kiezen van de woningstichting
![]()
er komt wel een zwarte plaffonière in te hangen. ipv de groen/roze/blauwespuitbusje eroverheen en klaar is cees
jah gelijk heb je.... niet eens ff een berichtje met het is goed ofzoquote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Serieus, drie keer gemailed naar mijn leidinggevende dat ik afgelopen maandag niet aanwezig zou zijn i.v.m. het thuis blijven omdat alle spullen werder geleverd.
Nooit een reactie op gekregen... Toen had ik ook zoiets van; "Stik er maar in, met die graftak kop van je"
Haha ok, maar dat maakt niet uit. Daar merkt de persoon die is weggegaan dan weer weinig van.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:06 schreef tripack het volgende:
[..]
dat komt omdat ze je zoo gaan missenerg sneu dat wel... hier kunnen we heel goed met het vertrekken van een collega omgaan....dat is al vaak genoeg gebeurd in de tijd dat ik hier zit
owjah en 1 van de bazen heeft weer zijn manier...eerst heel positief wanneer iemand weggaat en daarna. "nou zo goed was tie nou ook weer niet. dit en dit en dit kon hij niet"
Ja dat bedoel ik! Bedoel hoeveel werk is dat, om even "In orde" te mailen?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:10 schreef tripack het volgende:
[..]
jah gelijk heb je.... niet eens ff een berichtje met het is goed ofzote ernstig
whehehe ze zijn idd erg vieeesssquote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:10 schreef Sgele het volgende:
[..]
Cees? Dat klinkt toch niet lekker.. "hij is vieessss Cees"
Ok danquote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:09 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe gewoon witje moest een neutrale kleur kiezen van de woningstichting
![]()
er komt wel een zwarte plaffonière in te hangen. ipv de groen/roze/blauwespuitbusje eroverheen en klaar is cees
ik heb de laatste paar maanden nogal eens van abbonement veranderd.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:54 schreef tripack het volgende:
[..]
)
nja meestal krijgt de persoon in kwestie het wel ergens te horen, maar nooit persoonlijk natuurlijkquote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha ok, maar dat maakt niet uit. Daar merkt de persoon die is weggegaan dan weer weinig van.
Maar als je er wel wat van merkt dan werkt het niet echt lekker
Maar het zal mijn werkelijk een rotzorg zijn, als ze nu vragen; Kan jij dat even doen! Het moet echt zo spoedig mogelijk af!
Dan zal ik ze aan het einde van de week wel is een mailtje gaan sturen...
Mwah ok, maar dat maakt niet zoveel uitquote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:13 schreef tripack het volgende:
[..]
nja meestal krijgt de persoon in kwestie het wel ergens te horen, maar nooit persoonlijk natuurlijk
quote:If your uncle Jack helped you off an elephant, would you help your uncle Jack off an elephant?
dat komt uit de film love guruquote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]Dit heeft mijn broer in zijn msn naam staan
Ik moest lachen
[..]
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat komt uit de film love guru
ja iddquote:
erg droogquote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mwah ok, maar dat maakt niet zoveel uitDit heeft mijn broer in zijn msn naam staan
Ik moest lachen
[..]
whehehe nee er komen volgens mij ook geen roze lampen ergens in huis te hangenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ok dan![]()
En for real, een roze plafonnière is ook niet mijn eerste keuze
Kloptquote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat komt uit de film love guru
Nee okquote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:24 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe nee er komen volgens mij ook geen roze lampen ergens in huis te hangener waren er 2 en die worden/zijn zwart
Dat was ook wel het enige geloof ik waar om te lachen vielquote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja iddboutfilm
ik moest wel lachen om justin timberlake , dat dan weer wel
Jacques Grande Coque
Toen ik vanmorgen om kwart over 5 m'n nest uit ging had ik al geen zin meerquote:
Wie wel dan?quote:
Ja echt ontzettend manquote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:40 schreef Sgele het volgende:
Jij Beller...geef maar toeJij bulkt van het enthousiasme...
De Wii, onderhand meer accessoires dan goede gamesquote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:57 schreef WhiteLightning het volgende:
http://www.nu.nl/news/165(...)_Wii_MotionPlus.html
Bah , Remote Fail dus!!
idd , hopelijk kondigen ze wat leuke games aan. vandaag is de persconferrentiequote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
De Wii, onderhand meer accessoires dan goede games
nintendo mag ook nog wle leuke games voor de ds makenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd , hopelijk kondigen ze wat leuke games aan. vandaag is de persconferrentie
"de DS", kan je dat eten ?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:02 schreef tripack het volgende:
[..]
nintendo mag ook nog wle leuke games voor de ds makenal is mijn lijstje met games die ik eigenlijk nog wil al aan de aardige kant
Dat vind ik dus het grote nadeel van Nintendo.. .die maken echt belabberd weinig echt goeie gamesquote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
De Wii, onderhand meer accessoires dan goede games
Zal voornamelijk 1st Party zijn... ben ik bangquote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd , hopelijk kondigen ze wat leuke games aan. vandaag is de persconferrentie
De games die goed zijn, zijn allemaal 1st party. Zelda, Mario. Dat zijn leuke games.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:09 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat vind ik dus het grote nadeel van Nintendo.. .die maken echt belabberd weinig echt goeie games
Gast..ik heb 'm nog niet eens geleverd gekregenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:21 schreef WhiteLightning het volgende:
Stiekem hoelahoept sgele gewoon op de wii natuurlijk
En bedankt he...quote:
heb je er wel eentje besteld dan ?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:24 schreef Sgele het volgende:
[..]
Gast..ik heb 'm nog niet eens geleverd gekregen
quote:
Moet dat dan?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je er wel eentje besteld dan ?
Ook dat nog nietquote:
quote:
Soms ben je best wel aardigquote:
Hoezo ? groeit er geld uit ipv naalden ?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:53 schreef DonGuido het volgende:
Een cactus op je kamer doet wonderen. Ik spreek uit ervaring.
Ik zou het niet durvenquote:
dat ding is 1,5 jaar oud. kunnen ze er nou nog steeds geen een leveren danquote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:49 schreef Sgele het volgende:
[..]
Moet dat dan?
(kreeg 'm gratis bij ik weet al niet eens meer wat.. alleen de levertijd is lastig geloof ik
)
Een cactus is bevorderlijk voor de luchtkwaliteit. Zelf als je vanuit je slaapkamer uitzicht heb op de snelweg dan zijn een paar cactussen genoeg om de lucht te zuiveren.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Hoezo ? groeit er geld uit ipv naalden ?
Wedden van niet ? tenzij je cactussen van 10 meter bedoeldquote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:04 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Een cactus is bevorderlijk voor de luchtkwaliteit. Zelf als je vanuit je slaapkamer uitzicht heb op de snelweg dan zijn een paar cactussen genoeg om de lucht te zuiveren.
10 meter? Dan kan je naast een kolencentrale wonenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Wedden van niet ? tenzij je cactussen van 10 meter bedoeld
ik woon in het rijnmond gebied, dat is 10x zo erg.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:09 schreef DonGuido het volgende:
[..]
10 meter? Dan kan je naast een kolencentrale wonen
kijk das weer minderquote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:09 schreef tripack het volgende:
Ongekend!!!! ik moet gewoon extra werk gaan doen
wil naar huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |