Als jij dat voelt van een gebouw dan denk ik dat het ergens anders aan ligtquote:Op maandag 14 juli 2008 08:28 schreef Simmertje het volgende:
de teleurstelling en depressie straalt er gewoon van af.
Gelukkig heb je de juiste spirit te pakken!quote:Op maandag 14 juli 2008 08:28 schreef Simmertje het volgende:
de teleurstelling en depressie straalt er gewoon van af.
maar ik ga nu go go.
Je kan door domme pech wel zakken 1 keer.quote:Op maandag 14 juli 2008 09:14 schreef Adidah het volgende:
Ik ben voor wetgeving die voorziet in het weigeren van het rijbewijs voor mensen die niet in één keer slagen. Dan ga je maar lekker carpoolen of met het OV. Dat is goed voor het milieu en bespaard de huidige weggebruikers een hoop irritaties.
Ik ben gezakt op een weg van rechts, voor de rest reed ik perfect. Say what? Het was een weg met allemaal auto's aan de rechterkant van de weg door de bocht heen, ik reed buitenspiegel aan buitenspiegel, rechts kwam een auto hard aanscheuren...quote:Op maandag 14 juli 2008 09:14 schreef Adidah het volgende:
Ik ben voor wetgeving die voorziet in het weigeren van het rijbewijs voor mensen die niet in één keer slagen. Dan ga je maar lekker carpoolen of met het OV. Dat is goed voor het milieu en bespaard de huidige weggebruikers een hoop irritaties.
En ik ben voor een wet die mensen die hun eigen taal niet beheersen verbiedt verder te communiceren.quote:Op maandag 14 juli 2008 09:14 schreef Adidah het volgende:
Alleen zo jammer van die slagingspercentages per rijschoolquote:Op maandag 14 juli 2008 09:14 schreef Adidah het volgende:
Ken zat mensen die in 1 keer geslaagd zijn en er nog een zootje van maken hoor.quote:Op maandag 14 juli 2008 09:14 schreef Adidah het volgende:
Anders is er voor jou ook niks aan, toch?quote:Op maandag 14 juli 2008 10:17 schreef Adidah het volgende:
Anders happen jullie even.
gelulquote:Op maandag 14 juli 2008 09:14 schreef Adidah het volgende:
quote:Op maandag 14 juli 2008 10:32 schreef Hr-Flip het volgende:
[..]
gelul
Heb er ook 4x over gedaan, (3x puur domme pech gehad), en rij ondertussen alweer bijna 11 jaar schade vrij.
goede truc!quote:Op maandag 14 juli 2008 11:29 schreef het.ismij het volgende:
prutser
Spiegel heel licht verkeerd zetten, zodat je je hoofd moet draaien om het goed te kunnen zien.
K ben de eerste keer ook op kjiken genaaid, tot mijn insrtucteur me dit vertelde.
Je moet sowieso last van je nek hebben na zo'n examen, zo overdreven moet je kijken.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:29 schreef het.ismij het volgende:
prutser
Spiegel heel licht verkeerd zetten, zodat je je hoofd moet draaien om het goed te kunnen zien.
K ben de eerste keer ook op kjiken genaaid, tot mijn insrtucteur me dit vertelde.
Heb je nou wel je rijbewijs?quote:Op maandag 14 juli 2008 11:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
goede truc!
ik ben de eerste keer gezakt omdat ik een turk aanreed (nee echt geen grapje)
Ik had je meteen laten slagen.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
goede truc!
ik ben de eerste keer gezakt omdat ik een turk aanreed (nee echt geen grapje)
en als je dat doet zeggen ze; 'je was teveel gefocused op het gebeuren buiten...'quote:Op maandag 14 juli 2008 11:25 schreef Simmertje het volgende:
Serieus ze mogen me daar echt niet. Ik heb letterlijk geen fout gemaakt, geen ingreep, niks. Alleen kennelijk laat ik niet duidelijk merken dat ik kijk. Volgende keer maar toneelspelen denk ik.
tja als je eruit ziet als in je avatar, zou iedere examinator je laten slagenquote:Op maandag 14 juli 2008 12:37 schreef _nouseforaname_ het volgende:
ik had mn rijbewijs in 1x, en ik maakte echt heel erg veel fouten, ik reed op een gegeven moment een fietspad in i.p.v de weg die er naast lag, en op de snelweg snee ik een taxi af die vervolgens begon te toeteren! ik wist eigenlijk al zo goed als zeker dat ik het niet gehaald had. Zegt die kerel tijdens het gesprek: nou vooruit dan maar, met de hakken over de sloot
ze vergeet de deep throat erbij te vermelden wat vooraf ging..quote:Op maandag 14 juli 2008 12:40 schreef wise het volgende:
[..]
tja als je eruit ziet als in je avatar, zou iedere examinator je laten slagen
quote:Op maandag 14 juli 2008 12:01 schreef makkie88 het volgende:
jammer jongenvolgende keer toch echt beter!..
je laat je rijsinstructeur toch niet meerijden he? bij je examen, dat kan alleen maar slecht uitpakken (ervaring!)
ja heb hem de keer erna gelijk gehaaldquote:
quote:En ach 'n vriendin van m'n ma is 9 keer (!) opgeweest, heeft uiteindelijk d'r rijbewijs gehaald en ze rijdt prima hoor. Vriendin van mij heeft in 1 keer haar rijbewijs gehaald en maakt er 'n zooitje van, voel me niet op m'n gemak bij haar in de auto. Misschien 'n beetje extreem voorbeeld maar 't zegt lang niet alles. Gewoon blijven proberen, TS.
M.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |