Straks raken ze mij aanquote:Op zondag 13 juli 2008 23:36 schreef Fha het volgende:
Wees blij, dan heb je hun bacteriën in ieder geval niet op die kraan zitten. wel op de deur maar dat vergeten we even
Als ik jou was zou ik maar in een plastic bubbel gaan levenquote:
Dit is de waarheid.quote:Op zondag 13 juli 2008 23:43 schreef Herald het volgende:
dus TS staat zo in het toilet met haar vriendinnen (want alleen gaan kan natuurlijk niet) beetje neus poederen, en dan zie je iemand binnen komen met een pakje OB's in d'r klauw, dan sta je net zo lang te wachten tot die persoon die kutwattenstaaf naar binnen heeft geduwd om haar vervolgens te zien vertrekken zonder haar handen te wassen, wat ze waarschijnlijk doet omdat jij de wasbak blokkeert omdat je zit te kijken naar alle mensen die binnen komen.
quote:Op zondag 13 juli 2008 23:43 schreef Herald het volgende:
dus TS staat zo in het toilet met haar vriendinnen (want alleen gaan kan natuurlijk niet) beetje neus poederen, en dan zie je iemand binnen komen met een pakje OB's in d'r klauw, dan sta je net zo lang te wachten tot die persoon die kutwattenstaaf naar binnen heeft geduwd om haar vervolgens te zien vertrekken zonder haar handen te wassen, wat ze waarschijnlijk doet omdat jij de wasbak blokkeert omdat je zit te kijken naar alle mensen die binnen komen.
een pakjequote:Op zondag 13 juli 2008 23:43 schreef Herald het volgende:
dus TS staat zo in het toilet met haar vriendinnen (want alleen gaan kan natuurlijk niet) beetje neus poederen, en dan zie je iemand binnen komen met een pakje OB's in d'r klauw,
Ja vrouwen moeten nou eenmaal een kwartier wachten om naar de wc te kunnen op een zaterdagavondquote:dan sta je net zo lang te wachten tot die persoon die kutwattenstaaf naar binnen heeft geduwd
Dan is ze dus niet alleen een ranzig wijf maar is ze ook sociaal gestoord als ze niet eens kan vragen of ik even opzij zou willen gaan.quote:om haar vervolgens te zien vertrekken zonder haar handen te wassen, wat ze waarschijnlijk doet omdat jij de wasbak blokkeert omdat je zit te kijken naar alle mensen die binnen komen.
quote:Op zondag 13 juli 2008 23:55 schreef deepart het volgende:
Handenwasser.. Is dat niet die gamez0r pwonerd? Die wel us ooit op TMF komt als ik daar toevallig voorbij zap..
Want je begrijpt wel dat ik nooit TMF kijk hè....
Automatische kranen zijn trouwens wel een uitkomstquote:Op maandag 14 juli 2008 00:05 schreef BobbyB het volgende:
Het heeft ook weinig zin, want je moet eerst met je gore tengels die kraan aan doen, dan ze wassen met zeep en dan die kraan weer uit doen waar je net met je ranzige tengels aan hebt gezeten. Vervolgens pak je de deur beet van het toilet om weer naar buiten te gaan en daar hebben ook 2000 andere mensen met hun gore tengels aan gezeten.
MISSION FAILED
En automatische deuren!quote:Op maandag 14 juli 2008 00:10 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Automatische kranen zijn trouwens wel een uitkomst
Als je zo gaat redeneren hoef je ook nooit meer te douchen, je wordt toch wel weer viesquote:Op maandag 14 juli 2008 00:05 schreef BobbyB het volgende:
Het heeft ook weinig zin, want je moet eerst met je gore tengels die kraan aan doen, dan ze wassen met zeep en dan die kraan weer uit doen waar je net met je ranzige tengels aan hebt gezeten. Vervolgens pak je de deur beet van het toilet om weer naar buiten te gaan en daar hebben ook 2000 andere mensen met hun gore tengels aan gezeten.
MISSION FAILED
Precies, dat doe ik ook nooit. Zonde van het water en de energie en de tijd. Plus het feit dat iedereen ver van mij uit de buurt blijft zodat ze geen domme vragen kunnen stellen en zo.quote:Op maandag 14 juli 2008 00:17 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Als je zo gaat redeneren hoef je ook nooit meer te douchen, je wordt toch wel weer vies
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Na het skeite heb ik soms van die poep aan me handen.. Doe ik ook niet wassen mennn.. Gewoon zo over het toetsenbord heen.. En een lekkere veeg over het beeldscherm... Soms he.. Dan na het weekend vragen mensen aan mij of ik op vakantie ben geweest.. Zeg ik JA!! moar da is heul niet... gewoon me gezicht ingesmeerd met poep...quote:Op maandag 14 juli 2008 00:17 schreef rinzzz het volgende:
Ja ik weet niet. Zal heel eerlijk zijn, over het algemeen was ik mijn handen niet na het zeiken, ik bedoel ik was mezelf goed en als ik pis dan land die pis ook gewoon in de pot, niet op mijn handen of mijn lul. Snap niet zo goed waarom je in dat geval zou wassen...
Absoluut geweldig!quote:Op zondag 13 juli 2008 23:43 schreef Arcee het volgende:
Handen wassen vanaf 4:50.
"You know when I wash my hands? When I shit on them!"
Meteen ff downen, geweldig tot nu toe!quote:Op zondag 13 juli 2008 23:43 schreef Arcee het volgende:
Handen wassen vanaf 4:50.
"You know when I wash my hands? When I shit on them!"
Handewasser!quote:
quote:Op maandag 14 juli 2008 00:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wie is dat en wat is zijn verhaal?quote:
Dat is Handewasser retardquote:Op maandag 14 juli 2008 01:47 schreef Billy_Talent het volgende:
[..]
Wie is dat en wat is zijn verhaal?
quote:Op maandag 14 juli 2008 12:59 schreef kaakaa het volgende:
Ik schijt altijd over m'n handen, daarna ga ik zo veel mogelijk mensen een hand proberen te geven..!
quote:Op maandag 14 juli 2008 13:11 schreef makkie88 het volgende:
[..]beter dan een vriendin (nu ex dus) die over dr eigen handen heen kotst en me een handje wil geven
jep daar jaquote:Op maandag 14 juli 2008 13:14 schreef junkiesietze het volgende:
[..]when did that happen
high voltage?
Kut ik moest lachenquote:Op maandag 14 juli 2008 00:21 schreef deepart het volgende:
[..]
Na het skeite heb ik soms van die poep aan me handen.. Doe ik ook niet wassen mennn.. Gewoon zo over het toetsenbord heen.. En een lekkere veeg over het beeldscherm... Soms he.. Dan na het weekend vragen mensen aan mij of ik op vakantie ben geweest.. Zeg ik JA!! moar da is heul niet... gewoon me gezicht ingesmeerd met poep...
hahah helemaal los geslagen jij sinds je weer single bentquote:Op maandag 14 juli 2008 13:16 schreef makkie88 het volgende:
[..]
jep daar jabeter gaan we nog een keer, en dan Zonder haar, maar dan Met dat!
jonge.. begrijp dat..quote:Op maandag 14 juli 2008 13:24 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
hahah helemaal los geslagen jij sinds je weer single bent
je moet een chick hebben waarbij je al die shit zoieso kan doen.quote:
neeh, effe geen chickquote:Op maandag 14 juli 2008 13:28 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
je moet een chick hebben waarbij je al die shit zoieso kan doen.
Je haalt me de woorden uit m'n mond. GMTA enzo.quote:Op maandag 14 juli 2008 14:09 schreef Monolith het volgende:
En al die mensen die vrolijk netjes hun handen wassen pakken vervolgens gewoon de deurklink vast.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |