quote:Op zondag 13 juli 2008 20:22 schreef ShadyLane het volgende:
Ik sprak vandaag op een verjaardag met iemand die op een spirituele vakantie ging.
De wereld is vervuld van hoop, beste mensen. Alhier getuigenis.quote:Op zondag 13 juli 2008 20:25 schreef ShadyLane het volgende:
Ikzelf ga gewoon met twee vriendinnen bier drinken in Ierland
Wat ben ik blij dit soort figuren niet meer te treffen. Dodelijk vermoeiend.quote:Op zondag 13 juli 2008 20:22 schreef ShadyLane het volgende:
Ik sprak vandaag op een verjaardag met iemand die op een spirituele vakantie ging.
Nou nee. Ik vind niet dat we dat zomaar kunnen laten passeren: bijdehand doen en dan verkeerd spellen. Ik hou niet van geknoei. Er zijn grenzen.quote:Op zondag 13 juli 2008 21:23 schreef JAM het volgende:
Misschien spelde iemand 'optieften' verkeerd, G. Ook dat mag in dit land.
Je hebt gelijk. Ik stel voor dat we allebei onze lul eraf snijden om zo te voorkomen dat de aarde ooit nog herbevolkt wordt als een van ons de laatste levende man is.quote:Op zondag 13 juli 2008 21:25 schreef Gellius het volgende:
[..]
Nou nee. Ik vind niet dat we dat zomaar kunnen laten passeren: bijdehand doen en dan verkeerd spellen. Ik hou niet van geknoei. Er zijn grenzen.
Ja, oid.quote:Op zondag 13 juli 2008 21:27 schreef Loofus het volgende:
Straks even een ibtl pic hier oid.
Hoewel ook dit ongetwijfeld binnen onze vrijwel eindeloze burgerlijke vrijheden valt, wil ik toch van deze drieste symboolpolitiek afzien, met je goedvinden, JAM. Neem goede nota dat ik tòch nog even om je instemming vraag. Want zo ben ik. Democratisch tot op het bot.quote:Op zondag 13 juli 2008 21:27 schreef JAM het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik stel voor dat we allebei onze lul eraf snijden om zo te voorkomen dat de aarde ooit nog herbevolkt wordt als een van ons de laatste levende man is.
Een democraat? Jij? Laat me niet lachen, Gellius, laat me alsjeblieft toch niet zo lachen.quote:Op zondag 13 juli 2008 21:30 schreef Gellius het volgende:
[..]
Hoewel ook dit ongetwijfeld binnen onze vrijwel eindeloze burgerlijke vrijheden valt, wil ik toch van deze drieste symboolpolitiek afzien, met je goedvinden, JAM. Neem goede nota dat ik tòch nog even om je instemming vraag. Want zo ben ik. Democratisch tot op het bot.
Je lacht me uit?quote:Op zondag 13 juli 2008 21:32 schreef JAM het volgende:
[..]
Een democraat? Jij? Laat me niet lachen, Gellius, laat me alsjeblieft toch niet zo lachen.
Fascinerend inderdaad.quote:Op zondag 13 juli 2008 21:32 schreef Gellius het volgende:
Heb ik vanavond in al mijn onschuld een snaar getroffen die frisse nieuwe usertjes als bijtjes rond een wellustige bloemenkelk trekt?
Ja, noem het maar armetierig...quote:Op zondag 13 juli 2008 21:43 schreef Gellius het volgende:
Kóóp het nou gewoon JAM. Niet dat lenen niet mag, maar het is zo armetierig.
Met zo'n TT.quote:Op zondag 13 juli 2008 21:50 schreef Gellius het volgende:
God, nog een. Is het nationale open-de-(het)-putdeksel-dag?
Je hebt m'n rekeningnnummer, toch?quote:Op zondag 13 juli 2008 21:54 schreef Gellius het volgende:
Dat bedoel ik. Het zijn amper honderd bladzijden die je niet knappend van het verdroogde oude zaad wil omslaan in het comfort van je eigen leesstoel. Desnoods stort ik het tientje voor een verse editie wel even.
Louis, verleidelijk maar wij moeten juist van de boeken af...quote:Op zondag 13 juli 2008 22:04 schreef LXIV het volgende:
Boeken lenen is prima. Ik heb altijd gekocht en zit nu met hele ladingen onverkoopbare boeken te kijken, die ik uit pure vrekkigheid niet bij het oud-papier durf te zetten.
Wie maakt me los? Stali?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |