Klinkt goed, ik stem op Chriz2k.quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:21 schreef Chriz2k het volgende:Verzonnen topics zijn toegestaan (anders wordt het een stuk rustiger hier .) mits het een realistisch en boeiend verhaal is en niet bestaat uit een paar regels. Wel Niet
Hetzelfde geldt voor lemmings, een goede lemming produceren is een kunstvorm .
De OP's moeten een redelijk inhoudelijk niveau hebben waar ook op (Klaagbaak-) inhoudelijk niveau op gereageerd kan worden. Onboeiende topics van een paar regels, zoals deze, waar toch geen zinnige reacties op komen kunnen gelijk dicht. Verplicht alinea-gebruik en interpunctie bij lange stukken tekst, anders leest niemand het.
Verder heb ik geen vrienden op Fok!, hang ik hier al ruim 4 jaar rond, geil ik niet op internetmacht, ben ik niet gevoelig voor aanvallen op mijn persoontje en ben ik intelligent genoeg om zaken objectief te beoordelen.
Verder nog brandende vragen?
quote:Users zonder sollicitatie maar die wel kans maken en waar je op mag stemmen:
De_Ananas
Jij hebt toch ook een idee bij hoe KLB zou moeten zijnquote:
Als Bossie het wordt zal ik de Cruijff worden en hij Van Bastenquote:Op zondag 13 juli 2008 20:06 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook een idee bij hoe KLB zou moeten zijn
quote:Op zondag 13 juli 2008 20:10 schreef Nikmans het volgende:
Mijn stem gaat naar de_boswachter, aangezien hij al een flinke tijd in KLB vertoeft, de aanstichter is van deze hele heisa en genoeg inzicht zou moeten hebben, om het kaf van het koren te scheiden en de lollertopics van de rotzooi te onderscheiden.
Motivatie? Zien jullie "omdat hij een frisse, goede invloed zal hebben op KLB" al als een motivatie, of moet het echt een betoog van 3 alinea's zijnquote:Op zondag 13 juli 2008 20:07 schreef remlof het volgende:
Alleen stemmen met motivatie graag, dus waarom je denkt dat die persoon een goeie KLB mod zou zijn, dat zijn namelijk de enige stemmen die we gaan meetellen.
Zoals de rest het ook doet op wat enkelingen na. Je kan iemand toch omschrijven in één zin?quote:Op zondag 13 juli 2008 20:11 schreef slindenau het volgende:
[..]
Motivatie? Zien jullie "omdat hij een frisse, goede invloed zal hebben op KLB" al als een motivatie, of moet het echt een betoog van 3 alinea's zijn
Kwijlpost acceptedquote:Op zondag 13 juli 2008 20:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
Chriz2k
Heeft al genoeg FOK! verleden om zich te ontpoppen als een waar slot kanon op KLB en daarnaast een waardevolle toevoeging kan zijn met interessante topics.
Kwijlpost
Ik was wat traag met reageren en zag dat D_A prima heeft verwoord wat ook mijn motivatie is om voor Chriz2k te stemmen.quote:Op zondag 13 juli 2008 20:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
Chriz2k
Heeft al genoeg FOK! verleden om zich te ontpoppen als een waar slot kanon op KLB en daarnaast een waardevolle toevoeging kan zijn met interessante topics.
Kwijlpost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |