Als je wint dan krijg je mijn zegen.quote:Op zondag 13 juli 2008 22:34 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Tja, je moet het in principe gewoon per topic bekijken, als je dat niet kunt moet je sowieso geen moderator willen worden denk ik.
Weten wat er speelt is belangrijk, maar in dit geval niet doorslaggevend aangezien er een koerswijziging moet plaatsvinden: de kwaliteit moet omhoog en dat bereik je niet door verder te borduren op hetgeen dat er momenteel speelt.
Maar toch nog effe een Quotje...quote:Op zondag 13 juli 2008 22:48 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Jij behoort dus tot de eerdergenoemde dertigers waar ik niet op inga.
Wat dat betreft zou ik hier waarschijnlijk prima mod kunnen worden, maar dat gaat zeer waarschijnlijk niet gebeuren omdat ik hier minder bekend ben dan bijvoorbeeld een de_boswachter. Dat is dan weer het nadeel van een verkiezing door de usersquote:Op zondag 13 juli 2008 22:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kwaliteitsuser zegt niets over kunnen modereren.
Aawquote:Op zondag 13 juli 2008 21:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik stem op jou zodat jij toch nog een beetje eer hebt!
quote:
14.gifquote:Op zondag 13 juli 2008 22:12 schreef sjimz het volgende:
Maar even mijn echte stem.
Als ik de betogen zo lees dan neig ik naar Juup of Chriz2k omdat die mij wel enigzins capabel en volwassen overkomen.
Ondanks dat ik niet veel in KLB kom door de vele kinderen hier kies ik toch voor Chriz2k omdat ik denk dat hij het forum in goede banen kan leiden en hij het ook met plezier zal doen.
Doe ook een bezoekje brengen aan Peter dan.quote:
Ik begrijp hem nietquote:Op zondag 13 juli 2008 23:13 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Doe ook een bezoekje brengen aan Peter dan.
Je zou ook nog langs Jan kunnen gaan.quote:
Paperazzi?quote:Op zondag 13 juli 2008 23:20 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Je zou ook nog langs Jan kunnen gaan.
Ja of een ander.quote:
Zo gaat dat meestalquote:Op zondag 13 juli 2008 23:31 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Al die kandidaten die nu in de konten kruipen van de mods.
Sad.
quote:Op zondag 13 juli 2008 22:41 schreef Meki het volgende:
Ik kan goed luisteren en ben altijd rechtvaardig. Ik kan een goede moderator worden omdat ik altijd de dialoog kies. en zo zijn er weinig klachten etc. etc.
quote:Op zondag 13 juli 2008 01:19 schreef Meki het volgende:
[..]
Hezbollah is een groepering die politiek en religieus actief is
het is absoluut geen terroristische groepering
*proest*quote:Op zondag 13 juli 2008 22:03 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En users zoals wij zijn een reden waarom dat er zoveel uers in KLB komen, we halen niet voor niks vaak 100+ topics.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |