Nah, aan de nummermelder zien ze al dat ik een Nederlander ben, omdat ik met een +31-nummer bel...quote:Op zondag 13 juli 2008 18:49 schreef mirved het volgende:
Je had je moeten voorstellen als Milli Görüs dan wordt je meteen geholpen en gratis.
Dus turken die in Nederland wonen hebben geen +31 bij hun telefoonnummers?quote:Op zondag 13 juli 2008 18:51 schreef lennart12 het volgende:
[..]
Nah, aan de nummermelder zien ze al dat ik een Nederlander ben, omdat ik met een +31-nummer bel...
Atheisten herken je aan het kengetal +666quote:Op zondag 13 juli 2008 18:56 schreef mirved het volgende:
[..]
Dus turken die in Nederland wonen hebben geen +31 bij hun telefoonnummers?
quote:Op zondag 13 juli 2008 18:51 schreef lennart12 het volgende:
[..]
Nah, aan de nummermelder zien ze al dat ik een Nederlander ben, omdat ik met een +31-nummer bel...
opmerking van de eeuwquote:Op zondag 13 juli 2008 18:51 schreef lennart12 het volgende:
[..]
Hier faalt iets keihardquote:Op zondag 13 juli 2008 18:37 schreef lennart12 het volgende:
-Dom gelul-
Nou, dan maar de friettent bellen.
jij woont in een boerendurp waar ze geen turkse pizza kennen?quote:Op zondag 13 juli 2008 19:18 schreef wikwakka2 het volgende:
Trouwens, wie koopt er nou pizza's bij de turkGa dan naar de italiaan of zo.
quote:Op zondag 13 juli 2008 19:34 schreef J.Herrer het volgende:
Stoere jongen
Heb je niet gemorst jochie? Anders moet je moeder je slabbertje weer wassen
De TS zegt anders niet dat hij een Turkse pizza wou. Hij belde een doner kebab die ook pizza maakt.quote:Op zondag 13 juli 2008 19:27 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
jij woont in een boerendurp waar ze geen turkse pizza kennen?
Als je in een donerzaak pizza koopt of besteld krijg je in de meeste gevallen gewoon een Turkse..quote:Op zondag 13 juli 2008 20:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De TS zegt anders niet dat hij een Turkse pizza wou. Hij belde een doner kebab die ook pizza maakt.
Precies, Turken in Nederland hebben +90 voor hun telefoonnummer. En Duitsers +41 zo weet je altijd de afkomst van de persoon die je belt, heel handig.quote:Op zondag 13 juli 2008 18:56 schreef mirved het volgende:
[..]
Dus turken die in Nederland wonen hebben geen +31 bij hun telefoonnummers?
Wehehehequote:Op zondag 13 juli 2008 23:05 schreef IHVK het volgende:
[..]
Precies, Turken in Nederland hebben +90 voor hun telefoonnummer. En Duitsers +41 zo weet je altijd de afkomst van de persoon die je belt, heel handig.
spuitelf![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |