Ach, uiteindelijk valt het wel mee als je de openingstijden vergelijkt met die van banken.quote:Op zondag 13 juli 2008 19:01 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Loslopende honden op boerderijen zijn eng, die achter de deur zullen me wat rotten![]()
Pakjes zijn voor een ander onderdeel, de pakketdienstMaar ik snap het wel, hetzelfde is met aangetekenden die wij moeten bezorgen, met name doordeweeks. Je staat vaak voor (logisch) gesloten deuren. En met eigen pakjes die ik ontvang heb ik het ook: het is veel makkelijker om het standaard al op te halen op een postkantoor.
Maar goed, TNT hè... Postkantoor de hele dag open laten om pakjes af te halen kost meer dan iemand in een busje rond te laten karren en uiteindelijk de mensen het pakje zelf op te laten halen tijdens de beperkte openingsuren van de postkantoren e.d.
Ik begin dan om half 9, maar het sorteren begint al tegen 7 uur ja.quote:Op zondag 13 juli 2008 17:18 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Zaterdagpostbode (Aanvulling volgt nog...)
- Wij staan op als de meesten nog liggen te slapen. De meeste postbodes beginnen al om 6 uur (En sommigen nog vroeger!)
Precies.quote:- Enge hond? Geen post!![]()
Van die semi-grappige opmerkingen ja.quote:- "Blauwe brieven mag je houden", "Rekeningen hoef ik niet", "Heb ik de loterij gewonnen?" en dergelijke aanverwante uitspraken: NIET DOEN!![]()
Of dat ze nog achter je aanrennen.quote:- Boos worden als je iets krijgt wat voor een oude bewoner is heeft weinig zin: we zijn geen wandelende NAW-database
quote:Op zondag 13 juli 2008 14:48 schreef HenkieVdV het volgende:Tips:
Bel niet net voor 22:00 met een lastig draadloos probleem ofzo.
Bel gewoon altijd 0800-0403 dan kom je ook wel op de juiste afdeling.
Jullie hebben toch wel gewoon een toilet in een bioscoopquote:Op zondag 13 juli 2008 21:20 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik werk bij een bioscoop..
- Wij spelen geen DVD's af in de zalen, maar gebruiken nog ouderwetsche films en projectoren. Denk aan zo'n 3 km aan film per voorstelling.
- Ja, onze buffetartikelen zijn duur. Ik weet het, jij weet het. Maar NIET duurder dan bij elke andere gemiddelde uitgaanstent, dus ZEIK niet!
- [ Als het druk is] Nee mevrouw, we hebben geen aparte rij voor de mensen die gereserveerd hebben.
- Mensen die tijdens een drukke inloop opbellen om te vragen of ze al kunnen reserveren voor een film die over 3 weken uitkomt. Snap je dan niet dat ik het druk heb?.
- Mensen die bij het binnenkomen van een lege foyer vragen of er heel misschien nog plek is voor de film die draait in de zaal met meer dan 400 stoelen. Nee mevrouw, helemaal uitverkocht, maar de mensen zijn verstoppertje aan het spelen.
- Mensen die boos worden op mij als ze na het kopen van de kaartjes zich pas bedenken dat ze een studentenpas bij zich hebben. Het is een kortingsactie, hoezo ben ik er verantwoordelijk voor dat jij daar beroep op doet?.
- Mensen die zonder iets te vragen denken wel gebruik te mogen maken van ons toilet. Terwijl er tegenover het gebouw een openbare zit. Asociaal.
Ik kan nog wel even doorgaan, maar m'n frustratie is er in elk geval even uit.
Natuurlijk hebben de mensen altijd wel gelijk, maar als het druk is zijn sommige dingen zo irritant.
Whoops, het komt nu inderdaad over alsof ik het over de bezoekers heb. Nee, ik bedoel mensen van buiten die denken zonder iets te vragen naar het toilet te mogen. Natuurlijk hebben we gewoon toiletten voor de bezoekerquote:Op zondag 13 juli 2008 22:02 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Jullie hebben toch wel gewoon een toilet in een bioscoop
Hear hear, en nog wat tips:quote:Op zondag 13 juli 2008 18:56 schreef EggsTC het volgende:
Ga inderdaad niet zeuren tegen een helpdeskmedewerker, dit zal ze niet motiveren om je te helpen ofzo.
oh my godquote:Op maandag 14 juli 2008 13:38 schreef zwaaibaai het volgende:
* CTRL ALT DEL MOET TEGELIJK, NIET 1 VOOR 1 !!!!!
ze bestaan nog steeds...quote:
Oh!quote:Op maandag 14 juli 2008 15:52 schreef Locusta het volgende:
Beroep: docent
* Soms laten we wel eens een leerling zitten die eigenlijk wel over had kunnen gaan (), maar eigenlijk niet gemotiveerd, ontzettend vervelend, brutaal en storend was in de klas!
![]()
Vette deel is waarom ik het onmogelijk vind om respect te hebben voor leraren. Het nare is dat, doordat je als leraar het vervelend vindt dat je een leerling niet kan motiveren, je ze d'r met z'n allen op afrekent. Terwijl ongemotiveerd zijn veroorzaakt kan worden door duizend-en-één dingen, van eigenlijk onder niveau presteren tot familieproblemen. En nee, die dingen kunnen lang niet altijd opgelost worden door 'een goed gesprek'.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:52 schreef Locusta het volgende:
Beroep: docent
Weetjes:
* Alle (lastige/leuke/irritante) leerlingen worden uitgebreid besproken in de docentenkamer![]()
* 25 lesuren staat gelijk aan 1 fte. Op mijn school is 1 lesuur 50 minuten, op mijn vorige school hadden we lesuren van 45 minuten![]()
* Voor ieder lesuur krijgt een docent o.a. voor- en nabereidingstijd uitbetaald![]()
* Docenten (op mijn school) gaan altijd _gratis_ mee op uitstapjes, kampen, werkweken, etc. en krijgen dan meestal ook een bepaald bedrag mee om van te eten, etc![]()
* Ook wij hebben wel eens geen zin in les![]()
* Soms laten we wel eens een leerling zitten die eigenlijk wel over had kunnen gaan (), maar eigenlijk niet gemotiveerd, ontzettend vervelend, brutaal en storend was in de klas!
![]()
* Vergaderingen gaan vaak vergezeld met kroketten, kopjes koffie/thee en soms taartEn er wordt flink op los geroddeld over alle leerlingen (en soms ook collega's); wie heeft met wie, vind jij die en die ook zo vervelend? Heb je gehoord wat er met hem is gebeurd? Is zij alweer zwanger?
Tips:
* Jaja, school is niet leukMaar wij kunnen er niets aan doen dat er een leerplicht is, dus val ons daar niet mee lastig. Af en toe een beetje lief zijn voor de docent kan geen kwaad.
* Als jij een beetje meewerkt en je netjes gedraagt in de klas, zijn wij des te meer gemotiveerd om jou te helpen bij evt. problemen of een slecht cijferBen je een "storende factor" in de klas dan kun je alle (niet verplichte) hulp wel vergeten en stik er lekker in
![]()
Hmmm.... als ik nog weer wat weet vul ik het wel aan
Onterechte klachtquote:Op maandag 14 juli 2008 16:40 schreef Puccini het volgende:
- Zeik niet over dat je aan het eten bent, ik zit ook liever aan de keukentafel maarja, moet toch geld hebben voor ik die keukentafel uberhaupt kan aanschaffen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |