Ja, want vroeger gebruikte niemand dopingquote:Op zondag 13 juli 2008 12:14 schreef BasEnAad het volgende:
Ja, in de afgelopen 10 jaar is die hele Tour compleet verpest.
Vroeger volgde ik alles. Nu interesseert het mij geen reet meer.
Of iedereen, waardoor het weer eerlijk werd.quote:Op zondag 13 juli 2008 12:16 schreef koeii het volgende:
[..]
Ja, want vroeger gebruikte niemand doping
Haha, omdat vroeger nooit iemand werd ontdekt op doping ( gebrek aan techniek ) betekent niet dat er toen geen doping werd gebruikt..quote:Op zondag 13 juli 2008 12:14 schreef BasEnAad het volgende:
Ja, in de afgelopen 10 jaar is die hele Tour compleet verpest.
Vroeger volgde ik alles. Nu interesseert het mij geen reet meer.
wat heb je aan een gitaar als er snaren kapot gaanquote:Op zondag 13 juli 2008 12:25 schreef iuvenis het volgende:
Tour de France zonder doping is een gitaar zonder dat er snaren kapot gaan...
Nee, dat blijkt.quote:Op zondag 13 juli 2008 13:11 schreef J.Herrer het volgende:
Maar wat ik dan niet snap, als je van jezelf al weet dat je die hele tour niet volhoudt zonder doping... waarom begin je er dan aan?
Of gaat het via kwalificaties ofzo dat je je dan plaatst voor de tour? Ik volg helemaal geen wielrennen dus ik heb daar geen idee van
Dat dus.quote:Op zondag 13 juli 2008 14:37 schreef elfzesendertig het volgende:
Alleen de laatste 10 minuten zijn boeiend. Daar gebeurt alles. De rest is pure zendtijdverspilling.
En over doping gesproken. Ach, laat maar, ik maak er geen woorden aan vuil. Afschaffen die Tour de France.
Don't fuck with curlingquote:Op zondag 13 juli 2008 14:52 schreef Nemain het volgende:
[..]
Dat dus.
Een saaiere sport dan de Tour is er niet. Nou ja, misschien curling.
quote:Op zondag 13 juli 2008 12:25 schreef iuvenis het volgende:
Tour de France zonder doping is een gitaar zonder dat er snaren kapot gaan...
Wat betreft de kopmannen/favorieten: ja. Wat betreft het klassement: nee.quote:Op zondag 13 juli 2008 14:56 schreef Apokalypse het volgende:
Vorig jaar was het spannender.
De tijden liggen nu echt wel dicht bij elkaarquote:Op zondag 13 juli 2008 15:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat betreft de kopmannen/favorieten: ja. Wat betreft het klassement: nee.
Misschien omdat er nog geen echte bergrit is geweest?quote:Op zondag 13 juli 2008 15:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
De tijden liggen nu echt wel dicht bij elkaar
Die is er nu toch?quote:Op zondag 13 juli 2008 15:41 schreef JustinK het volgende:
[..]
Misschien omdat er nog geen echte bergrit is geweest?
Kloptquote:Op zondag 13 juli 2008 15:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dus nog niet in het klassement terug te zien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |