abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 11:51:07 #101
29608 Buttercup
Powerpuffs save the day!
pi_61241876
Worden er nog wel eens eigen quizzen gemaakt? Ik sta momenteel met een quizje in de top 3
You're thinking, "Buttercup, You crazy fool! You HAVE to have the last bit planned out AT ALL TIMES!" But I like to live on the edge, Jack. I take chances. I flirt with danger. That's how I roll.
PSN ID Boterkuip
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 12:21:57 #102
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_61242360
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 11:51 schreef Buttercup het volgende:
Worden er nog wel eens eigen quizzen gemaakt? Ik sta momenteel met een quizje in de top 3
Nintendo Games?
Ik ga hem even doen.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_61479969
Kan als een domme vraag klinken, maar in Belgiė hebben we iets als een datalimiet... Dus heeft iemand enig idee hoeveel MB zo'n gemiddeld online quizje met Buzz verspilt?
  woensdag 10 september 2008 @ 11:19:36 #104
29608 Buttercup
Powerpuffs save the day!
pi_61519581
Vast niet zoveel... in principe lever je alleen tekstinput voor 8 vragen, zal dan toch wel meevallen?
You're thinking, "Buttercup, You crazy fool! You HAVE to have the last bit planned out AT ALL TIMES!" But I like to live on the edge, Jack. I take chances. I flirt with danger. That's how I roll.
PSN ID Boterkuip
pi_61520325
Gisteren Buzz! weer eens gespeeld. eerst een update installeren, en nu blijken er nieuwe mannetjes in te zitten echt leuk! Zijn er ook andere veranderingen aan de game?
Twitter: KoosyNL
Mail: koosynl@fok.nl
pi_61521084
quote:
Op woensdag 10 september 2008 11:52 schreef KoosyNL het volgende:
Gisteren Buzz! weer eens gespeeld. eerst een update installeren, en nu blijken er nieuwe mannetjes in te zitten echt leuk! Zijn er ook andere veranderingen aan de game?
-4 nieuwe karakters
-nieuwe outfits
-eye-toy ondersteuning
-nieuwe buzz geluiden
-de optie om in een categorie bepaalde onderdelen aan/uit te zetten. Bijvoorbeeld in de categorie Muziek.
gouwe oudjes=uit, jaren 80=aan, jaren 90=uit, recente muziek=aan
I approve this message
pi_61908215
Even een schop! Ik wil bij genoeg animo een toernooi opzetten binnenkort. Zondagavond 5 oktober 20.00 uur, of eventueel een andere dag als daar meer animo voor is.

Aangezien Buzz! standaard met vier personen is wil ik een toernooi maken met 16 plaatsen verdeeld over vier poules. De beste twee van iedere poule gaan door naar de volgende ronde waarin ze nog een potje Buzz! spelen. De beste twee uit deze poules spelen vervolgens met zn vieren de finale.

Eventueel kan er gekozen worden om elke ronde uit meerdere quizzen te laten bestaan, zodat er meer gespeeld wordt, maar dat hangt af van wat jullie willen natuurlijk. In de eerste ronde 3 spellen, in de tweede ronde 2 en in de finale 1 zou prima kunnen, en dan speelt iedereen minimaal 3 en maximaal 6 potjes.

Roep dus of je 5 oktober mee wil doen, of welke andere dag/datum je voorkeur anders naar uit gaat en hoe je de opzet van het toernooi het liefste ziet.

[ Bericht 1% gewijzigd door koei op 25-09-2008 17:07:11 ]
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_61908440
super idee!. Bij deze schrijf ik mij in!!
Een vraagje nog:
quote:
Aangezien Buzz! standaard met vier personen is wil ik een toernooi maken met 16 plaatsen verdeeld over vier poules. De beste twee van iedere poule gaan door naar de volgende ronde waarin. De
Volgende ronde waarin ze wat?
pi_61909070
quote:
Op donderdag 25 september 2008 16:45 schreef SummerBreeze het volgende:
super idee!. Bij deze schrijf ik mij in!!
Een vraagje nog:
[..]

Volgende ronde waarin ze wat?
Wel goed lezen he, dat staat er gewoon!
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_61909132
quote:
Op donderdag 25 september 2008 17:07 schreef koei het volgende:

[..]

Wel goed lezen he, dat staat er gewoon!
Nou, niet lief. Net stond het er nog niet
pi_61911608
hehe, 1 kankersteentje voor Koei
pi_76072732
i.v.m. een quiz voor 31 december, ben ik op zoek naar meerkeuze quizvragen. Nu heb ik wel een hele hoop quizvragen, maar dat zijn open vragen. Daar probeer ik wel meerkeuze vragen van te maken, maar het is dan toch lastig om de vragen van enig niveau te krijgen.
Helaas heb ik geen ps3. Heeft iemand van jullie wellicht op zijn pc een aantal meerkeuze vragen?

Alvast bedankt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')