In mijn plafond zit ook een schuin deel. Doe eens gek, ik zou hem gewoon posten.quote:Op zondag 13 juli 2008 03:18 schreef intraxz het volgende:
telt een schuin plafond ook? ik slaap recht onder de nok
Waarom zou je dat doen?quote:Op zondag 13 juli 2008 03:20 schreef MLI het volgende:
Ik ben benieuwd of hier mensen gaan posten die een spiegel aan het plafond hebben.
Heb jij dat niet toevallig? Wel goed richten, we willen inkijk.quote:Op zondag 13 juli 2008 03:20 schreef MLI het volgende:
Ik ben benieuwd of hier mensen gaan posten die een spiegel aan het plafond hebben.
Negative.quote:Op zondag 13 juli 2008 03:23 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Heb jij dat niet toevallig? Wel goed richten, we willen inkijk.
Doet jouw plafond er eens bij.quote:Op zondag 13 juli 2008 09:40 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Het zag er zo prefab uit, met die gezellige TL buis
HAHAHAH, VELDMUIS WOONT IN EEN HUIS ZONDER PLAFOND.quote:Op zondag 13 juli 2008 10:23 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Geen goed plan, ik ben bang dat ik je jaloers maak en dat je dan mijn plafond komt stelen.
Nou heb je me/quote:Op zondag 13 juli 2008 10:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
HAHAHAH, VELDMUIS WOONT IN EEN HUIS ZONDER PLAFOND.
Hoe durf je aan mij te twijfelen...quote:Op zondag 13 juli 2008 12:10 schreef WurM het volgende:
[..]
Mooi vloerkleedje, maar het plafond zit aan de andere kant.
Ik heb een Feyenoord vlag van 150x220cm aan me plafond hangen, telt dat ook?quote:Op zondag 13 juli 2008 03:20 schreef MLI het volgende:
quote:Op zondag 13 juli 2008 12:40 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik heb een Feyenoord vlag van 150x220cm aan me plafond hangen, telt dat ook?
NEEEUUUUUUJJJJJ, ME JE BOGGEL.quote:
Nee in een woonwagenquote:Op zondag 13 juli 2008 12:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Tof, jij woont op de Plantage Middenlaan in Amsterdam.
ja, ik ga zo douche, eten, zeillen, game. waarscheinlijk zie je me vanacht weer.quote:Op zondag 13 juli 2008 13:07 schreef LudoSanders het volgende:
Kan porsche1 misschien eens een keer ontopic blijven? Dankje.
Dat is niet ontopic, Josti!quote:Op zondag 13 juli 2008 13:57 schreef porsche1 het volgende:
[..]
ja, ik ga zo douche, eten, zeillen, game. waarscheinlijk zie je me vanacht weer.
Leuk hokje, verhuur je ook?quote:Op zondag 13 juli 2008 13:16 schreef Ered het volgende:
[ afbeelding ]
Per ongelijk niet het hele plafond kunnen fotograferen.
Surequote:Op zondag 13 juli 2008 16:17 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Mooi plafond! mag ik bij je logeren?
Nummer 3 is best puik en 4 ziet er gezellig uit!quote:Op zondag 13 juli 2008 23:30 schreef Dactus het volgende:
Plafonds fotograferen is toevallig één van mijn hobbies![]()
Hieronder een greep uit mijn verzameling:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wens je nu al succes voor het geval je je plafond een keer wil vervangen.quote:Op maandag 14 juli 2008 00:23 schreef The_Terminator het volgende:
[ link | afbeelding ]
Klik voor groot
Moggu, meneer de pausquote:
Mogge koningin Elizabethquote:
Valt opzich wel mee, het zijn namelijk allemaal losse platen, mocht ik die willen vervangen dan is het gewoon een kwestie van breekijzer ertussen en ze zijn zo weg.quote:Op maandag 14 juli 2008 09:04 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik wens je nu al succes voor het geval je je plafond een keer wil vervangen.
Ben je toevallig docent?quote:Op maandag 14 juli 2008 00:23 schreef The_Terminator het volgende:
[ link | afbeelding ]
Klik voor groot
Daar is mijn ceilingcat gebleven!quote:
quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 04:22 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
wauw...![]()
die foto is al space opzich, maar hij wordt pas echt vet als je hem gaat scrollen....
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 08:31 schreef Walter81 het volgende:
Stukje van mn witte plafond te zien:
[ afbeelding ]
Goede tipquote:Op dinsdag 15 juli 2008 04:22 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
wauw...![]()
die foto is al space opzich, maar hij wordt pas echt vet als je hem gaat scrollen....
quote:Op zondag 13 juli 2008 13:16 schreef Ered het volgende:
[ afbeelding ]
Per ongelijk niet het hele plafond kunnen fotograferen.
Web pagina maken, met teveel <BR> tags en dat als repeating background zetten.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |