abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60069557
Het grappigste is nog wel dat er altijd verkondigd wordt dat dit niks met de Islam te maken heeft maar met de cultuur daar haha. Mag je mij uitleggen waar die 'cultuur' toch vandaan komt en wat voor een gigantische invloed religie heeft op cultuur.
En zie je dit al gebeuren in Europa, of VS? Neen. Brazilie of Japan? Neen.
Maar wel in het midden oosten waar het 1 groot moslim festijn is.

En wat als er nou uiteindelijk geen allah is daarboven? Dan komen ze er lekker alle 1000 ongestraft vanaf.

Als ik iets voor de mensheid zou kunnen betekenen dan zou het de totale destructie van religie zijn.
Godverdomme wat zou het er dan op voorruit gaan in de wereld.
Ik ben voor alle religieuzen sterriliseren! Wat zeggen jullie daarvan? Een 'humane' (ivm andere methoden) oplossing om over 100 jaar max. van het probleem af te zijn.

Goed idee?
  zondag 13 juli 2008 @ 02:16:19 #77
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_60069558
quote:
Op zondag 13 juli 2008 02:14 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Natuurlijk. Als iemand je zoon/dochter b.v. vermoordt dan maken 5 jaar cel dat echt nooit goed.
Ik zou het niet doen. Al zou ik willen, ik zou het niet eens kunnen. En wat is het probleem daar? Dat ze het kunnen, willen en doen.

Je kunt wel mooi verpakken maar je bent dan net zo slecht. Dus.
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
  zondag 13 juli 2008 @ 02:17:16 #78
21112 ArnoKlaassen
The Magnificient One
pi_60069564
tsja dan is een nucleaire aanval op dat soort landen nog niet zo verkeerd.
  zondag 13 juli 2008 @ 02:17:17 #79
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_60069565
quote:
Op zondag 13 juli 2008 02:11 schreef Noortje. het volgende:

[..]

Dan doe je dus precies hetzelfde.
1. Groep mensen maakt een jong persoon af voor iets waar ze zelf totaal niks mee te maken hadden.
2. Moeder vermoordt vervolgens één of meerdere moordenaars van haar dochter.

Hoe is dat precies hetzelfde?
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
  zondag 13 juli 2008 @ 02:18:53 #80
150152 Queen_Bee
pi_60069575
quote:
Op zondag 13 juli 2008 02:15 schreef Strani het volgende:
Ik heb het filmpje maar niet bekeken; ik kan me er zonder de beelden al wel een voorstelling van maken denk ik.

Ook in dit topic zijn er weer mensen die vinden dat we ons er niet mee moeten bemoeien. Onzin vind ik dat. Als jij hoort van iemand in Limburg die voor de lol hondjes doodtrappen vind je toch ook dat men er wat aan moet doen? Maar als het een stukje verder weg is dan hoeft het ineens niet meer? Waarom eigenlijk niet..omdat het jòu niet raakt? De_Ananas?

Hierom zeg ik al jaren dat de wereld juist een land als Saudi Arabie hadden moeten binnenvallen, of misschien wel Nigeria, waar dit soort zaken nog altijd met aardige regelmaat voorkomen. Maar ja, dan wordt de olie duurder.
Denk je werkelijk dat je hier iets aan kunt doen? Zoals Elizabeth al stelde, het gaat eeuwen duren om dat eruit te krijgen. Elk nieuw geborene krijgt het weer met de paplepel ingegoten en daar staan we dan met ons geweertje, succes!

Ik denk dat we hier niet vanaf komen tenzij het uitgeroeid wordt, en dat doen we natuurlijk niet.
I'm super sonic man
  zondag 13 juli 2008 @ 02:18:55 #81
121310 venomsnake
El Saltador
pi_60069577
Ranzig filmpje.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 13 juli 2008 @ 02:20:08 #82
150152 Queen_Bee
pi_60069585
quote:
Op zondag 13 juli 2008 02:17 schreef Strani het volgende:

[..]

1. Groep mensen maakt een jong persoon af voor iets waar ze zelf totaal niks mee te maken hadden.
2. Moeder vermoordt vervolgens één of meerdere moordenaars van haar dochter.

Hoe is dat precies hetzelfde?
1. Het slachtoffer heeft pijn, het slachtoffer wordt vermoord.
2. Het slachtoffer heeft pijn, het slachtoffer wordt vermoord.
I'm super sonic man
  zondag 13 juli 2008 @ 02:20:23 #83
181396 PretKroket
Onßekwaam en doch lekker
pi_60069588
Een glimp van de middeleeuwen
leerzaam..
pi_60069590
quote:
Op zondag 13 juli 2008 02:16 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Ik zou het niet doen. Al zou ik willen, ik zou het niet eens kunnen. En wat is het probleem daar? Dat ze het kunnen, willen en doen.

Je kunt wel mooi verpakken maar je bent dan net zo slecht. Dus.
* iets mompelt met gerechtigheid
  zondag 13 juli 2008 @ 02:20:46 #85
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_60069593
quote:
Op zondag 13 juli 2008 02:18 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Denk je werkelijk dat je hier iets aan kunt doen? Zoals Elizabeth al stelde, het gaat eeuwen duren om dat eruit te krijgen. Elk nieuw geborene krijgt het weer met de paplepel ingegoten en daar staan we dan met ons geweertje, succes!

Ik denk dat we hier niet vanaf komen tenzij het uitgeroeid wordt, en dat doen we natuurlijk niet.
Je kunt dit natuurlijk niet van de ene dag op de andere veranderen Queen_Bee, en dat beweer ik ook niet. Maar het inbrengen van een externe cultuur en het toelaten van meer externe informatie (ten behoeve van educatie) kan dit proces wel versnellen.
  zondag 13 juli 2008 @ 02:21:49 #86
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_60069601
quote:
Op zondag 13 juli 2008 02:20 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

1. Het slachtoffer heeft pijn, het slachtoffer wordt vermoord.
2. Het slachtoffer heeft pijn, het slachtoffer wordt vermoord.
1. Het slachtoffer verdiende het niet.
2. Het slachtoffer verdiende het wel.

Wie kaatst kan de bal verwachten.
  zondag 13 juli 2008 @ 02:23:30 #87
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_60069621
quote:
Op zondag 13 juli 2008 02:11 schreef SharQueDo het volgende:
islam

Heerlijk geloof. En het mag ook nog allemaal.
Het heeft niets met de islam te maken, dus je moet beter lezen.

Het zijn Yezidische mensen. En dat is een endogame religie. Dus je bent Yezid bij geboorte.
Verder lees ik net dat Yezidisme een koerdische orale volksreligie is, dus zonder geschriften.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_60069655
Alsof moslims daar niet stenigen alleen omdat je dat niet ziet in dit filmpje
Dit, is, mijn, staat van bewustzijn
pi_60069660
quote:
Op zondag 13 juli 2008 02:15 schreef Strani het volgende:
Ik heb het filmpje maar niet bekeken; ik kan me er zonder de beelden al wel een voorstelling van maken denk ik.

Ook in dit topic zijn er weer mensen die vinden dat we ons er niet mee moeten bemoeien. Onzin vind ik dat. Als jij hoort van iemand in Limburg die voor de lol hondjes doodtrappen vind je toch ook dat men er wat aan moet doen? Maar als het een stukje verder weg is dan hoeft het ineens niet meer? Waarom eigenlijk niet..omdat het jòu niet raakt? De_Ananas?

Hierom zeg ik al jaren dat de wereld juist een land als Saudi Arabie hadden moeten binnenvallen, of misschien wel Nigeria, waar dit soort zaken nog altijd met aardige regelmaat voorkomen.

Maar ja, dan wordt de olie duurder.
Zeer goede opmerking zoals nu Iran aan materiaal kan komen voor het maken van atoomwapens is dit ook gebeurd door vele landen, die met een dichtgeknepen oog spul afleverde, opdat zij de olie goedkoper kregen, helaas nu blijkt dat Iran wel degelijk een gevaar is, komt men er nu ineens op terug.
Als je ziet hoe dit soort mensen die bv bij dit arme meisje, haar doodslaan alsof ze een oud bankstel is dat je mag afrossen omdat je je dag even niet hebt. Besef je dan ook wel dat dit soort simpele zielen in de hoogste posities verkeerd in Iraanse kringen?
Juist de simpele mensen krijgen een hogere rang omdat deze mensen de beste gezagsuitvoerders zijn, wie gehoorzaamt je nml het beste, een intelligent mens die weet waar ze mee bezig zijn of de sukkel, die jarenlang onderuit geschopt is in de maatschappij.
Geef dat soort mensen macht, voila!

Zie film "the wave", Hitler deed dat ook zo nml.
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_60069666
quote:
Op zondag 13 juli 2008 02:23 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Het heeft niets met de islam te maken, dus je moet beter lezen.

Het zijn Yezidische mensen. En dat is een endogame religie. Dus je bent Yezid bij geboorte.
Verder lees ik net dat Yezidisme een koerdische orale volksreligie is, dus zonder geschriften.
islam of niet, al die mensen in het midden-oosten daar zijn zo gek als een deur.
  zondag 13 juli 2008 @ 02:30:03 #91
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_60069673
quote:
Op zondag 13 juli 2008 02:16 schreef andersgezegd het volgende:
Het grappigste is nog wel dat er altijd verkondigd wordt dat dit niks met de Islam te maken heeft maar met de cultuur daar haha. Mag je mij uitleggen waar die 'cultuur' toch vandaan komt en wat voor een gigantische invloed religie heeft op cultuur.
En zie je dit al gebeuren in Europa, of VS? Neen. Brazilie of Japan? Neen.
Maar wel in het midden oosten waar het 1 groot moslim festijn is.

En wat als er nou uiteindelijk geen allah is daarboven? Dan komen ze er lekker alle 1000 ongestraft vanaf.

Als ik iets voor de mensheid zou kunnen betekenen dan zou het de totale destructie van religie zijn.
Godverdomme wat zou het er dan op voorruit gaan in de wereld.
Ik ben voor alle religieuzen sterriliseren! Wat zeggen jullie daarvan? Een 'humane' (ivm andere methoden) oplossing om over 100 jaar max. van het probleem af te zijn.

Goed idee?
Slecht idee.

Wie ben jij namelijk om te bepalen dat alle religies slecht zijn en uitgeroeid moeten worden?
Ik denk dat het niet zozeer gaat om de gewone Jan met de Pet op die toevallig in een god gelooft en probeert zijn leven in teken van die god te stellen. Ik denk dat het van de leiders van al die religieen afhangt. Pas als die bereid zijn om van hun macht (en daarmee dus geld) af te zien, en slechts onderwijzer te zijn in plaats van heerser, er iets zal kunnen veranderen.

Maar zolang alle geestelijke leiders ter wereld voornamelijk geestelijk leider zijn ter meerdere eer en glorie van zichzelf en hun portemonnee, en zolang regeringen daaraan meewerken, zie ik niets veranderen.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_60069680
quote:
Op zondag 13 juli 2008 02:21 schreef Strani het volgende:

[..]

1. Het slachtoffer verdiende het niet.
2. Het slachtoffer verdiende het wel.

Wie kaatst kan de bal verwachten.
Maar dan heb je weer de vraag: wie bepaalt of iemand iets verdiend heeft?

1. De mannen die het meisje vermoordden vinden dat zij het verdiende, de moeder vindt dit niet.
2. De moeder vindt dat de mannen het verdienden, de mannen vinden dit niet, want zij vinden nou eenmaal dat het meisje terecht is vermoord.
pi_60069683
quote:
Op zondag 13 juli 2008 02:17 schreef ArnoKlaassen het volgende:
tsja dan is een nucleaire aanval op dat soort landen nog niet zo verkeerd.
Oké nu denken zij hetzelfde over ons...wat zeg je dan?
Atoom gooien op een land is een gruwelijk iets, dat wens je niemand toe.
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_60069702
quote:
Op zondag 13 juli 2008 02:29 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

islam of niet, al die mensen in het midden-oosten daar zijn zo gek als een deur.
Dat is wel heel generaliserend.
Brutal. Fucking. Metal.
  zondag 13 juli 2008 @ 02:37:08 #95
150152 Queen_Bee
pi_60069717
Schei uit met je verdienen, als jij kotst op mensen die dat meisje vermoorden, moet je zelf ook geen mensen vermoorden. Iets over hypocriet ofzo? Jij mag het niet maar ik lekker wel Als jij het doet is het slecht maar als ik het doe is het goed N ah nah nah

Niet dus. En dan maakt het geen fuck uit wat voor onzin je eraan plakt, je bent dan een moordenaar. Niets meer, en niets minder. Net zo slecht.
I'm super sonic man
  zondag 13 juli 2008 @ 02:40:53 #96
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_60069745
quote:
Op zondag 13 juli 2008 01:11 schreef SharQueDo het volgende:
Islam ies vrede.
Lezen broodmongool.
Ze werd vermoord door haar stam omdat ze met een Islamiet wilde trouwen en zich tot de Islam had bekeerd.
Naja, je zit niet voor niets bij de untercrew van de FP natuurlijk .
-
pi_60069769
quote:
Op zondag 13 juli 2008 02:31 schreef Noortje. het volgende:

[..]

Maar dan heb je weer de vraag: wie bepaalt of iemand iets verdiend heeft?

1. De mannen die het meisje vermoordden vinden dat zij het verdiende, de moeder vindt dit niet.
2. De moeder vindt dat de mannen het verdienden, de mannen vinden dit niet, want zij vinden nou eenmaal dat het meisje terecht is vermoord.
Dus als jij een dochter hebt die op deze manier afgemaakt word zeg jij "Dat is even pech hebben, maar gelukkig krijgt de dader wel een paar jaar gevangenisstraf, daar zal ie van leren! "

sommige mensen...
  zondag 13 juli 2008 @ 02:44:17 #98
150152 Queen_Bee
pi_60069777
quote:
Op zondag 13 juli 2008 02:43 schreef DarkSystem het volgende:

[..]

Dus als jij een dochter hebt die op deze manier afgemaakt word zeg jij "Dat is even pech hebben, maar gelukkig krijgt de dader wel een paar jaar gevangenisstraf, daar zal ie van leren! "

sommige mensen...
Ik zat al te wachten op zo een debiele opmerking.
I'm super sonic man
pi_60069792
quote:
Op zondag 13 juli 2008 02:43 schreef DarkSystem het volgende:

[..]

sommige mensen...
Waaruit maak jij op dat ik dat zal zeggen?

sommige mensen...
pi_60069798
Bommetje onder het bed van die 1000 lui al heb ik heel dat filmpje niet gekeken.
Als ik dat wel doe krijg ik moordneigingen dus dat doen we maar niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')