+1 scherp..quote:
Ik ben 's avonds altijd scherpquote:Op maandag 14 juli 2008 00:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
+1 scherp..
misschien is het ondertussen tijd om naar bed te gaan
Keurigquote:
Dacht ikquote:
Blijft bij mij op zich ook niet veel over, werk 3 a 4 dagen in de weekquote:
Oh ja, we zijn lotgenoten hèquote:Op maandag 14 juli 2008 00:48 schreef The_Dean het volgende:
Vooral niemand om mee op vakantie te gaan![]()
Goeie oplossing dan toch. Zelfs ik moet er niet aan denken om weken thuis te zitten. Een weekje hou ik dan nog wel volquote:En hele dagen thuis zitten trek ik ook niet, naja hier bij mijn ouders dan. En sparen dus inderdaad.
Dat wil ik dan nog niet zeggen, maar mijn timing is goed, al meerdere keren bewezenquote:
quote:Op maandag 14 juli 2008 00:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat wil ik dan nog niet zeggen, maar mijn timing is goed, al meerdere keren bewezen
Green Day - Nice guys finish last, heb ik net gehadquote:Op maandag 14 juli 2008 00:59 schreef The_Dean het volgende:
Breek me de bek niet open over timing. Vooral icm vrouwmensen
wat dan?quote:Op maandag 14 juli 2008 00:59 schreef The_Dean het volgende:
Breek me de bek niet open over timing. Vooral icm vrouwmensen
Ik heb geprobeerd te luisteren, maar het is geen tijd voor dat piano-gejengelquote:Op maandag 14 juli 2008 01:03 schreef Cuegirllie het volgende:
Owja en ik weet dat jullie er geen reet aan vinden, maar hij blijft fantastisch
Jammer.. tis echt te mooiquote:Op maandag 14 juli 2008 01:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb geprobeerd te luisteren, maar het is geen tijd voor dat piano-gejengel![]()
Haha nee, dat is niet ideaal.. maar ik blijf benieuwdquote:Op maandag 14 juli 2008 01:07 schreef The_Dean het volgende:
Kan hem hier niet openen, thuis maar even.
En dat zei ik Renate, breek me de bek niet open
Maar vertel het vanmiddag wel even, hele epistels typen op de telefoon is ook niet alles
Misschien probeer ik het morgen nog een keer, nu moet ik muziek hebben om wakker te blijvenquote:Op maandag 14 juli 2008 01:08 schreef Cuegirllie het volgende:
Jammer.. tis echt te mooi
Maargoed, je moet er van houden om naar te luistern..
En dat vraag je aan mij?quote:Op maandag 14 juli 2008 01:09 schreef The_Dean het volgende:
En Kees, hoe nice ben ik dan wel niet om zo laat te eindigen
Ik kan het mezelf ook niet vertellen, dus het zal voor ons beide een mysterie blijvenquote:Op maandag 14 juli 2008 01:18 schreef The_Dean het volgende:
Ja, hoopte dat jij het me kon vertellen... Ik kan het in ieder geval niet.
Volgens mij gewoon over de vraag waarom wij geen vriendin hebbenquote:Op maandag 14 juli 2008 01:20 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik weet niet waar het over gaat, dus kan er weinig over zeggen
Dean.. geen idee , daarvoor ken ik um niet goed genoegquote:Op maandag 14 juli 2008 01:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon over de vraag waarom wij geen vriendin hebben
Of is het weer te laat voor me, en mis ik het punt compleet![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 juli 2008 01:25 schreef Piles het volgende:
I kissed a girlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Uhm, klopt welquote:Op maandag 14 juli 2008 01:25 schreef Cuegirllie het volgende:
jij.. omdat je wss de stap niet durft te zetten en het in je hoofd over analyseert
Komt wel goed schatjequote:en ik.. geen idee.. (de mannelijke versie dan)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar we blijven niet in het negatieve hangen hèquote:Op maandag 14 juli 2008 01:26 schreef The_Dean het volgende:
Nee, dat was het hoor. En waarom ik al 24 jaar moet wachten.
Stop met analyseren danquote:Op maandag 14 juli 2008 01:28 schreef Piles het volgende:
Uhm, klopt wel![]()
Maar dat wist ik al denk ik
Nu er nog wat aan doen![]()
ik begin er steeds meer aan te twijfelenquote:Komt wel goed schatje![]()
Briljantquote:
Niet zo wanhopig gaan doen hoor, komt vanzelf. Al duurt het misschien evenquote:ik begin er steeds meer aan te twijfelen
Er blijft altijd een beetje hoop overquote:Op maandag 14 juli 2008 01:31 schreef Cuegirllie het volgende:
Zijn we een stel hopelozen hier?
Edit: ownee ik denk dat jullie opzich wel aan 'hoop' doen
Nee maar serieus, zo simpel is het echt!quote:
Ja maar gewoon een keer verliefd worden op iemand/kriebels krijgen van iemand, is toch niet zo veel gevraagd in 1,5 jaar tijd?quote:Niet zo wanhopig gaan doen hoor, komt vanzelf. Al duurt het misschien even
Dat vraag ik mij serieus af... zie bovenstaandequote:Er blijft altijd een beetje hoop over
Je gaat niet voor de crematie?quote:
Ach, het analyseren kan ik best uitschakelen, dat is het probleem ook niet.quote:Op maandag 14 juli 2008 01:38 schreef Cuegirllie het volgende:
Nee maar serieus, zo simpel is het echt!
Dat is net als bv zaken als hoop of verwachtingen.. die zaken kun je ook 'uitschakelen' voor een groot deel..
niet dat dat goed is, maar het kan wel..
Ik heb precies het omgekeerde, ook niksquote:Ja maar gewoon een keer verliefd worden op iemand/kriebels krijgen van iemand, is toch niet zo veel gevraagd in 1,5 jaar tijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |