Lastig hequote:Op zondag 13 juli 2008 00:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
Keuzes, morgen uitslapen of 60km fietsen?
Fietsen is gezondquote:Op zondag 13 juli 2008 00:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
Keuzes, morgen uitslapen of 60km fietsen?
Ja beetje wel, want aan de ene kant ben ik wel toe aan slapen maar aan de andere kant wel zin om te fietsenquote:
Ik denk: ik reageer niet meer op je, want je bent toch weg. Maar blijkbaar nietquote:Op zondag 13 juli 2008 00:20 schreef Yesse het volgende:
Dag vriendjes en vriendinnetjes![]()
oja ik haat die clown![]()
goed bezigquote:Op zondag 13 juli 2008 11:16 schreef Yesse het volgende:
Ik had gelijk was 8:30 op![]()
![]()
En al een hoop gedaan. Nog meer rommel weggehaald
Slecht geslapenquote:
quote:Op zondag 13 juli 2008 12:52 schreef Intrepidity het volgende:
Ja damn, zie ik deze SC te laatNet een halfjaar stage afgerond (met een 7
)
Maar volgend jaar weer 15EC stage + afstudeerstage, dus premature TVP alvast
K voeeeeeeeeeeeeel me keeeeigoed, voel meeee keeeigoedquote:
Wat heeft ze gedaan dan?quote:
Beetje moe maar verder ben ik eensquote:Op zondag 13 juli 2008 12:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
K voeeeeeeeeeeeeel me keeeeigoed, voel meeee keeeigoed
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensen die Hans Teeuwen imiteren.quote:Op zondag 13 juli 2008 12:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
K voeeeeeeeeeeeeel me keeeeigoed, voel meeee keeeigoed
quote:Op zondag 13 juli 2008 12:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja nou, dat is toch niet zo vroegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik was om 8 uur al op
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
quote:Op zondag 13 juli 2008 13:00 schreef Bravebart het volgende:
Ja nou, dat is toch niet zo vroegIk was om 8 uur al op
quote:
FOK!users die zeuren op zondagquote:Op zondag 13 juli 2008 12:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mensen die Hans Teeuwen imiteren.
Vertel eens details over de avondquote:Op zondag 13 juli 2008 12:58 schreef Californium het volgende:
[..]
Beetje moe maar verder ben ik eens
Om 23.00 ofzo begon Finntroll....Ik vond ze goedquote:Op zondag 13 juli 2008 13:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Vertel eens details over de avond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 juli 2008 13:08 schreef Piles het volgende:
Hey Cali, heb je het grote nieuws al gehoord?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Was d'r niets leuks in de NDRGND?quote:Op zondag 13 juli 2008 13:08 schreef Californium het volgende:
[..]
Om 23.00 ofzo begon Finntroll....Ik vond ze goeddat was om 00.00 afgelopen....toen naar het keldertje geweest waar werkelijk NIEMAND was behalve wij
Daar heen gegaan omdat Dollars te druk was.... En daarna nog even terug gegaan naar Dollars en toen mochten we wel naar binnen
Was leuk
Niet geweest....quote:Op zondag 13 juli 2008 13:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Was d'r niets leuks in de NDRGND?
Kunnen we vanavond eventueel checkenquote:Op zondag 13 juli 2008 13:14 schreef Californium het volgende:
[..]
Niet geweest....Molenstraat niet eens ingeweest maar gok dat het daar ook druk was
![]()
Hehe, ongetwijfeld. ik moet maar weer eens naar Nijmegen komen hoor ik alweerquote:Op zondag 13 juli 2008 13:14 schreef Californium het volgende:
[..]
Niet geweest....Molenstraat niet eens ingeweest maar gok dat het daar ook druk was
![]()
goed planquote:Op zondag 13 juli 2008 13:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kunnen we vanavond eventueel checken
quote:Op zondag 13 juli 2008 13:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe, ongetwijfeld. ik moet maar weer eens naar Nijmegen komen hoor ik alweer
't lijkt altijd zover wegquote:
Het is ook ver wegquote:
Anderhalf uur valt wel te overlevenquote:
quote:
Ligt eraan waar je vandaan moet komenquote:
Zit nu in Den Helder, dus lekker blijven zitten 2,5 uurquote:Op zondag 13 juli 2008 13:41 schreef Californium het volgende:
[..]
[..]
Ligt eraan waar je vandaan moet komen
Hmm vanaf hier 2 uur.. tis idd wel goed te doen, maar het blijft ver wegquote:Op zondag 13 juli 2008 13:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Anderhalf uur valt wel te overleven
Donderdag 8:33 uur in de trein zitten
He! in die trein zit ik ook altijd !quote:Op zondag 13 juli 2008 13:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zit nu in Den Helder, dus lekker blijven zitten 2,5 uur
Vanaf a'dam is het beter te doen.
Hehe, nee nog veel vroeger, half 7 al. Maar de duur van de reis is 8 uur en 33 minutenquote:Op zondag 13 juli 2008 13:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hmm vanaf hier 2 uur.. tis idd wel goed te doen, maar het blijft ver weg
Zo vroeg al?ik draai me dan nog een keer om
Jups, ach hij stopt niet overal maar wel bijnaquote:Op zondag 13 juli 2008 13:45 schreef Californium het volgende:
[..]
He! in die trein zit ik ook altijd !![]()
![]()
maar vanaf Alkmaar is het een stoptrein richting Den Helder toch...? Stoptreinen![]()
quote:Op zondag 13 juli 2008 13:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe, nee nog veel vroeger, half 7 al. Maar de duur van de reis is 8 uur en 33 minuten
Waar ga je heen dan?quote:Op zondag 13 juli 2008 13:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe, nee nog veel vroeger, half 7 al. Maar de duur van de reis is 8 uur en 33 minuten
Aha...alsnog: stoptreinenquote:Op zondag 13 juli 2008 13:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jups, ach hij stopt niet overal maar wel bijna
Je hebt geen fobo!quote:Op zondag 13 juli 2008 13:48 schreef Fastmatti het volgende:
Drie weken geleden dus begonnen met stage en nu pas voor het eerst tijd om te posten
Druk dusquote:Op zondag 13 juli 2008 13:48 schreef Fastmatti het volgende:
Drie weken geleden dus begonnen met stage en nu pas voor het eerst tijd om te posten
Joahquote:
Ja, ga hier om 7:00 weg van het appartement en ga om 19:00 pas weg van de site. Dit van maandag tot en met zaterdag. Gelukkig hoef ik verder niets te doen, want het huis wordt schoongemaakt, mijn kleren gewassen en gestreken en verder gaan we s'avonds alleen maar uit eten.quote:
Aha, je zit in Singaporequote:Op zondag 13 juli 2008 13:56 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ja, ga hier om 7:00 weg van het appartement van huis en ga om 19:00 pas weg van de site. Dit van maandag tot en met zaterdag. Gelukkig hoef ik verder niets te doen, want het huis wordt schoongemaakt, mijn kleren gewassen en gestreken en verder gaan we s'avonds alleen maar uit eten.
Leven bevalt hier in Singapore wel.
Yep, vandaar ook dat ik 72 uur per week moet werken. Ook wel aardig is dat er van je verwacht wordt dat je minstens op woensdag, vrijdag en zaterdag mee de stad in gaat. Dus dan slaap je echt maar drie a vier uur. Denk wel dat ik na drie maanden compleet gesloopt ben.quote:
En wij maar klagen met een 40 urige werkweekquote:Op zondag 13 juli 2008 14:02 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Yep, vandaar ook dat ik 72 uur per week moet werken. Ook wel aardig is dat er van je verwacht wordt dat je minstens op woensdag, vrijdag en zaterdag mee de stad in gaat. Dus dan slaap je echt maar drie a vier uur. Denk wel dat ik na drie maanden compleet gesloopt ben.
Je zou dat maar als schoonvader hebben...quote:
Ik zou me d'r wel mee kunnen vermaken denkquote:Op zondag 13 juli 2008 14:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Je zou dat maar als schoonvader hebben...
Ik vind haar zo.... plastic/barbiepop achtig..quote:Op zondag 13 juli 2008 14:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik zou me d'r wel mee kunnen vermaken denk
Het is een vrij complex pijpleidingproject Ik heb niet echt een vaste taak maar ik doe dingen voor engineering (dus berekeningen/tekeningen maken) en de uitvoering (indiers vertellen wat ze moeten doen). Dat laatste is wel even wennen, want die gasten verwachten van mij dat ik alles weet maar ik heb echt nul ervaring met dit soort dingen terwijl je wel elke stap echt compleet moet vertellen want zelf nadenken doen ze niet. Wordt hier wel echt compleet in het diepe gegooid, maar het is wel echt leuk.quote:Op zondag 13 juli 2008 14:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
En wij maar klagen met een 40 urige werkweek. Wat doe je eigenlijk in Singapore.
Soms moet je een beetje plastisch denken.quote:Op zondag 13 juli 2008 14:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik vind haar zo.... plastic/barbiepop achtig... Het is best een lekker wijf, maar net ff te plastic..
Ik heb net ongeveer 70 videobanden weggegooidquote:Op zondag 13 juli 2008 14:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Nog steeds![]()
Ik dacht dat je zo onderhand wel klaar was
Dat is echt irritant werkje...quote:Op zondag 13 juli 2008 14:34 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik heb net ongeveer 70 videobanden weggegooid![]()
Nu bezig met de c.a. 100 cd's/dvd's zonder dat er op geschreven staat wat er op staat
veel succesquote:Op zondag 13 juli 2008 14:34 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik heb net ongeveer 70 videobanden weggegooid![]()
Nu bezig met de c.a. 100 cd's/dvd's zonder dat er op geschreven staat wat er op staat
Welnee, kun je je een hele dag mee vermakenquote:
Die kwam ik serieus ook nog tegenquote:
Ik ook, alleen niet aangesloten. De kabel is te kort om op mn MoBo te komenquote:Op zondag 13 juli 2008 15:07 schreef PieterBas het volgende:
Ik heb er nog steeds een in zitten... waarom weet ik eigenlijk ook niet
Niet nodig gehad, wij hadden eigenlijk meteen kabelinternet.. downloaden met 11kbpsquote:Op zondag 13 juli 2008 15:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ook, alleen niet aangesloten. De kabel is te kort om op mn MoBo te komen![]()
Oh, ik had het over mn diskettestationquote:Op zondag 13 juli 2008 15:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Niet nodig gehad, wij hadden eigenlijk meteen kabelinternet.. downloaden met 11kbps. Nu begin ik te klagen als er maar +300kbps gehaald wordt
In mijn laptop zit er inderdaad ook nog een 56k6 modemquote:Op zondag 13 juli 2008 15:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, ik had het over mn diskettestation
Modem heb ik dan weer niet, al zit er volgens mij nog wel 1 in mn laptop
Stage SC, van alle markten thuis.. SES, R&P, SEX, KLB en DIGquote:
En natuurlijk ONZquote:Op zondag 13 juli 2008 15:48 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Stage SC, van alle markten thuis.. SES, R&P, SEX, KLB en DIG
Die natuurlijk ookquote:
Tja.. eh..quote:Op zondag 13 juli 2008 16:00 schreef PieterBas het volgende:
Welke takken van Fok! zijn hier niet behandeld
Geen van onze heeft kinderenquote:
Echt welquote:
quote:Op zondag 13 juli 2008 13:08 schreef Piles het volgende:
Hey Cali, heb je het grote nieuws al gehoord?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, hebt gelijk hoorquote:
Koop een Wii met Mario Kartquote:Op zondag 13 juli 2008 16:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
Verveeeeeeeeeeeeeeeeeld
wie entertaint me even?
Haaaaiquote:
Heyquote:
Mja, gaat welquote:Op zondag 13 juli 2008 16:42 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ja das zeker lang geleden
Alles goed verder?
Ja ook wel prima hoorquote:Op zondag 13 juli 2008 16:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Mja, gaat wel![]()
En het topic is vooral rustig![]()
En hoe is het met jou
Vind ik nietquote:
Ja, zo kan ik het ookquote:Op zondag 13 juli 2008 17:09 schreef Yesse het volgende:
Ja middagdutje. Het mooie van vroeg je bed uit![]()
Nu is het weer stil jaquote:
Kom ik een keer voor je koken pizza bakkenquote:Op zondag 13 juli 2008 17:42 schreef Milou__ het volgende:
Ik heb net zelf pizza gebakken en nu stinkt het hele huis![]()
Ik kan niet koken, nu kan ik zelfs nog geen pizza bakken
Tofquote:Op zondag 13 juli 2008 17:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Kom ik een keer voor je koken pizza bakken![]()
geruststelling: ik heb nog nooit een eitje gebakken/gekooktquote:
Ik gekookt ook niet, maar gebakken met kaasquote:Op zondag 13 juli 2008 17:46 schreef Cuegirllie het volgende:
geruststelling: ik heb nog nooit een eitje gebakken/gekookt
maar dat komt omdat ik geen ei eet
Okay, goedemiddagquote:
quote:Op zondag 13 juli 2008 18:00 schreef Milou__ het volgende:
hoe krijg je die geur weg in je huis![]()
Alle deuren staan open, en ik heb al rond gelopen met een deo bus
Welke geur?quote:Op zondag 13 juli 2008 18:00 schreef Milou__ het volgende:
hoe krijg je die geur weg in je huis![]()
Alle deuren staan open, en ik heb al rond gelopen met een deo bus
Ben gemakzuchtig...quote:Op zondag 13 juli 2008 18:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Verbrande pizza
Lees nou eens een klein stukje terug
Ik denk dat ik ook zo mijn xbox aanzet... ff Grid spelenquote:Op zondag 13 juli 2008 18:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Veel meer kun je niet doen denk ik
Nog ff gamen
Wat is er zoquote:Op zondag 13 juli 2008 18:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
Wat een zondag is dit weer.
Herkenbaarquote:Op zondag 13 juli 2008 18:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
Lui, verveeld, saai, typisch zeg maar
hier ookquote:Op zondag 13 juli 2008 18:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
quote:Op zondag 13 juli 2008 18:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
quote:
Wat is er dan zo leuk aan een luie zondagquote:
Het is niet leuk, het is saaiquote:Op zondag 13 juli 2008 19:01 schreef Yesse het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat is er dan zo leuk aan een luie zondagIk doe liever wat. Ik voel me best lekker nu
Loempiaquote:
Ik vind het heerlijk om een dag op bed door te brengen, met een filmpje, wat tv, een boek.. maar af en toe heb je van die momentenquote:Op zondag 13 juli 2008 19:01 schreef Yesse het volgende:
Wat is er dan zo leuk aan een luie zondagIk doe liever wat. Ik voel me best lekker nu
Voor jou maak ik een uitzonderingquote:Op zondag 13 juli 2008 19:52 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ha, ik ben ook weer terug!
Dank jequote:Op zondag 13 juli 2008 19:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Voor jou maak ik een uitzondering
Welkom terug
quote:Op zondag 13 juli 2008 20:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar nog maar drie daagjes en dan vakantie![]()
![]()
Je hebt het er maar druk meequote:Op zondag 13 juli 2008 20:13 schreef Yesse het volgende:
Ik ben veel foto's aan het scannen.. wat een werk
Ik ook 4 augustusquote:Op zondag 13 juli 2008 20:13 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Ik heb ook nog een weekje vakantie
Eind augustus
Je hebt bakken met tijdquote:Op zondag 13 juli 2008 20:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Je hebt het er maar druk mee
Wil ik ook nog eens doen, ooit
Als ik met pensioen ga heb ik mss wel eens tijd
quote:
Zo danquote:Op zondag 13 juli 2008 20:14 schreef Piles het volgende:
Als ik met pensioen ga heb maak ik mss wel eens tijd
Cuequote:
Ow kijk aanquote:Op zondag 13 juli 2008 20:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Cue![]()
![]()
Met mij gaat het wel goed, lekker van het zonneetje genoten vandaagTerwijl er 90 % kans op neerslag werd afgegeven
![]()
![]()
En met jou?
Alvast aan het genieten met topatletiek..quote:
Mario Kart heb ik nog niet, maar kan ik wel een keer kopenquote:Op zondag 13 juli 2008 20:36 schreef Piles het volgende:
Luctor, heb jij ook Mario Kart voor de Wii, of alleen die fitness?
Hoezo nietquote:
Nu nu we weer toch zijn i Sverige tittarquote:
Kijk, een eigen topic: Nu We Er Toch Zijn: Op Vakantie - Zwedenquote:
DEANquote:
Als je me weg wilt hebben, mag je het ook gewoon zeggen hoor..quote:Op zondag 13 juli 2008 22:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Kijk, een eigen topic: Nu We Er Toch Zijn: Op Vakantie - Zweden
Niet iedereen is in zo'n buiquote:
Doe eens liefquote:Op zondag 13 juli 2008 22:20 schreef Cuegirllie het volgende:
Als je me weg wilt hebben, mag je het ook gewoon zeggen hoor..
Als ze dat nou wel eens wel warenquote:
Dat zou ik tegen jou moeten zeggenquote:Doe eens lief![]()
![]()
Cali is zo lief ole ole!!!quote:
nee, moet nog gaan maar heb geen zinquote:
Het vooroordeel dat mannen altijd maar aan 1 ding denken is dus bij deze ontkrachtquote:
Zo bedoelde ik het toch helemaal niet, ik wees je er alleen ff opquote:Dat zou ik tegen jou moeten zeggen
quote:Op zondag 13 juli 2008 22:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Cali is zo lief ole ole!!!
Cali is zo lief ole ole!!!
Cali is zo lief.. Cali is zo lief
Cali is zo lief ole ole!!
I'm doing uh.. ja wel goedquote:
Bij de kerels in dit topic in iedergeval welquote:Op zondag 13 juli 2008 22:23 schreef Piles het volgende:
Het vooroordeel dat mannen altijd maar aan 1 ding denken is dus bij deze ontkracht
Ik heb niks te zoeken in dat soort topics, niks aanquote:Zo bedoelde ik het toch helemaal niet, ik wees je er alleen ff op
omdat we in de keuken friends aan het kijken zijnquote:Op zondag 13 juli 2008 22:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
I'm doing uh.. ja wel goed
Jij hebt geen zin in een feest?![]()
Niet alleen bij kerels hier volgens mijquote:Op zondag 13 juli 2008 22:26 schreef Cuegirllie het volgende:
Bij de kerels in dit topic in iedergeval wel
quote:Ik heb niks te zoeken in dat soort topics, niks aan
Neuh, maar dat hoeft ook niet om je te vermakenquote:
ja maar.. ja maar.. FEEST!!!quote:Op zondag 13 juli 2008 22:28 schreef Californium het volgende:
[..]
omdat we in de keuken friends aan het kijken zijn
Marathon?quote:Op zondag 13 juli 2008 22:28 schreef Californium het volgende:
omdat we in de keuken friends aan het kijken zijn
jawelquote:Op zondag 13 juli 2008 22:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ja maar.. ja maar.. FEEST!!!
of is het niet zo'n feest als in zuipen, dansegezellig?
S 8, 9 en 10quote:
Dat kerels hier niet maar aan 1 ding denken.. dat geldt idd niet voor de damesquote:
Owwww, nee dan moet je niet gaan.. dan kun je nog genoeg feestenquote:Op zondag 13 juli 2008 22:31 schreef Californium het volgende:
[..]
jawelMaar dat is de rest van de week ook nog...en zondag is de minst leuke dag
![]()
Dus ik ga Friends kijken denk ik
Ik vind het knap dat je dan nog een post kan maken.quote:
Arme Bartquote:
Trustequote:Nu zelf ook slapen morgen hele dag onderweg
Nee, dat is scheten mogen laten in andermans gezichtquote:
quote:Op zondag 13 juli 2008 23:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee, dat is scheten mogen laten in andermans gezicht
quote:Op zondag 13 juli 2008 23:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
nastyquote:Op zondag 13 juli 2008 23:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Niet over dat nee... maar vanwege over dit filmpje... Ever ready Horton (NSFW)quote:
Hoe Freudiaansquote:
quote:
WTFquote:Op zondag 13 juli 2008 23:56 schreef PieterBas het volgende:
Niet over dat nee... maar vanwege over dit filmpje... Ever ready Horton (NSFW)
quote:
Je vergeet O(F)MGquote:
+1 scherp..quote:
Ik ben 's avonds altijd scherpquote:Op maandag 14 juli 2008 00:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
+1 scherp..
misschien is het ondertussen tijd om naar bed te gaan
Keurigquote:
Dacht ikquote:
Blijft bij mij op zich ook niet veel over, werk 3 a 4 dagen in de weekquote:
Oh ja, we zijn lotgenoten hèquote:Op maandag 14 juli 2008 00:48 schreef The_Dean het volgende:
Vooral niemand om mee op vakantie te gaan![]()
Goeie oplossing dan toch. Zelfs ik moet er niet aan denken om weken thuis te zitten. Een weekje hou ik dan nog wel volquote:En hele dagen thuis zitten trek ik ook niet, naja hier bij mijn ouders dan. En sparen dus inderdaad.
Dat wil ik dan nog niet zeggen, maar mijn timing is goed, al meerdere keren bewezenquote:
quote:Op maandag 14 juli 2008 00:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat wil ik dan nog niet zeggen, maar mijn timing is goed, al meerdere keren bewezen
Green Day - Nice guys finish last, heb ik net gehadquote:Op maandag 14 juli 2008 00:59 schreef The_Dean het volgende:
Breek me de bek niet open over timing. Vooral icm vrouwmensen
wat dan?quote:Op maandag 14 juli 2008 00:59 schreef The_Dean het volgende:
Breek me de bek niet open over timing. Vooral icm vrouwmensen
Ik heb geprobeerd te luisteren, maar het is geen tijd voor dat piano-gejengelquote:Op maandag 14 juli 2008 01:03 schreef Cuegirllie het volgende:
Owja en ik weet dat jullie er geen reet aan vinden, maar hij blijft fantastisch
Jammer.. tis echt te mooiquote:Op maandag 14 juli 2008 01:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb geprobeerd te luisteren, maar het is geen tijd voor dat piano-gejengel![]()
Haha nee, dat is niet ideaal.. maar ik blijf benieuwdquote:Op maandag 14 juli 2008 01:07 schreef The_Dean het volgende:
Kan hem hier niet openen, thuis maar even.
En dat zei ik Renate, breek me de bek niet open
Maar vertel het vanmiddag wel even, hele epistels typen op de telefoon is ook niet alles
Misschien probeer ik het morgen nog een keer, nu moet ik muziek hebben om wakker te blijvenquote:Op maandag 14 juli 2008 01:08 schreef Cuegirllie het volgende:
Jammer.. tis echt te mooi
Maargoed, je moet er van houden om naar te luistern..
En dat vraag je aan mij?quote:Op maandag 14 juli 2008 01:09 schreef The_Dean het volgende:
En Kees, hoe nice ben ik dan wel niet om zo laat te eindigen
Ik kan het mezelf ook niet vertellen, dus het zal voor ons beide een mysterie blijvenquote:Op maandag 14 juli 2008 01:18 schreef The_Dean het volgende:
Ja, hoopte dat jij het me kon vertellen... Ik kan het in ieder geval niet.
Volgens mij gewoon over de vraag waarom wij geen vriendin hebbenquote:Op maandag 14 juli 2008 01:20 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik weet niet waar het over gaat, dus kan er weinig over zeggen
Dean.. geen idee , daarvoor ken ik um niet goed genoegquote:Op maandag 14 juli 2008 01:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon over de vraag waarom wij geen vriendin hebben
Of is het weer te laat voor me, en mis ik het punt compleet![]()
quote:Op maandag 14 juli 2008 01:25 schreef Piles het volgende:
I kissed a girlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Uhm, klopt welquote:Op maandag 14 juli 2008 01:25 schreef Cuegirllie het volgende:
jij.. omdat je wss de stap niet durft te zetten en het in je hoofd over analyseert
Komt wel goed schatjequote:en ik.. geen idee.. (de mannelijke versie dan)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar we blijven niet in het negatieve hangen hèquote:Op maandag 14 juli 2008 01:26 schreef The_Dean het volgende:
Nee, dat was het hoor. En waarom ik al 24 jaar moet wachten.
Stop met analyseren danquote:Op maandag 14 juli 2008 01:28 schreef Piles het volgende:
Uhm, klopt wel![]()
Maar dat wist ik al denk ik
Nu er nog wat aan doen![]()
ik begin er steeds meer aan te twijfelenquote:Komt wel goed schatje![]()
Briljantquote:
Niet zo wanhopig gaan doen hoor, komt vanzelf. Al duurt het misschien evenquote:ik begin er steeds meer aan te twijfelen
Er blijft altijd een beetje hoop overquote:Op maandag 14 juli 2008 01:31 schreef Cuegirllie het volgende:
Zijn we een stel hopelozen hier?
Edit: ownee ik denk dat jullie opzich wel aan 'hoop' doen
Nee maar serieus, zo simpel is het echt!quote:
Ja maar gewoon een keer verliefd worden op iemand/kriebels krijgen van iemand, is toch niet zo veel gevraagd in 1,5 jaar tijd?quote:Niet zo wanhopig gaan doen hoor, komt vanzelf. Al duurt het misschien even
Dat vraag ik mij serieus af... zie bovenstaandequote:Er blijft altijd een beetje hoop over
Je gaat niet voor de crematie?quote:
Ach, het analyseren kan ik best uitschakelen, dat is het probleem ook niet.quote:Op maandag 14 juli 2008 01:38 schreef Cuegirllie het volgende:
Nee maar serieus, zo simpel is het echt!
Dat is net als bv zaken als hoop of verwachtingen.. die zaken kun je ook 'uitschakelen' voor een groot deel..
niet dat dat goed is, maar het kan wel..
Ik heb precies het omgekeerde, ook niksquote:Ja maar gewoon een keer verliefd worden op iemand/kriebels krijgen van iemand, is toch niet zo veel gevraagd in 1,5 jaar tijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |