GRAPPIG HE!!!!!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:29 schreef Vierkantblokje het volgende:
Dat grapje ken ik dus niet, nog nooit eerder gehoort. !!
Het is maar wat je leuk vindt.quote:
Ik vind het mopje leuk!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:31 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Het is maar wat je leuk vindt.
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wacht maar tot die mensen thuis zijn en dan bedenken: 'goh ik moet mijn eigen cadeautjes kopen'![]()
TRAUMA'S TRAUMA'Squote:
Waarschijnlijk is deze klacht ook alleen herkenbaar voor winkelpersoneel.. voordat ik in de winkel stond hoorde ik het ook niet bepaald dagelijks.. je moet voor de grap maar eens op een vrije middag rondom de toonbank van een winkel blijven rondhangen, dan hoor je de opmerking echt om de paar minuten voorbij komen..quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:29 schreef Vierkantblokje het volgende:
Gehoortquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:29 schreef Vierkantblokje het volgende:
Neuh, ik doe wel gewoon een opleidingquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:35 schreef Maartel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is deze klacht ook alleen herkenbaar voor winkelpersoneel.. voordat ik in de winkel stond hoorde ik het ook niet bepaald dagelijks.. je moet voor de grap maar eens op een vrije middag rondom de toonbank van een winkel blijven rondhangen, dan hoor je de opmerking echt om de paar minuten voorbij komen..
Het is eigenlijk al nauwelijks een grapje te noemen, maar het vervelende is dat men het wel graag brengt alsof het heel grappig is.
Ik weet niet wat voor een punt je nou probeert te maken, behalve dat je blijkbaar het vooroordeel hebt dat iedereen die in een winkel werkt geen opleiding heeft genoten en dom isquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:48 schreef denthemen het volgende:
[..]
Neuh, ik doe wel gewoon een opleiding
inderdaadquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:53 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor een punt je nou probeert te maken, behalve dat je blijkbaar het vooroordeel hebt dat iedereen die een winkel werkt geen opleiding heeft genoten en dom is
TS heeft een universitaire opleiding genoten, dus dat vooroordeel lijkt me bij deze onderuitgehaald..quote:
Waar ga ik de fout in dan?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:53 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor een punt je nou probeert te maken, behalve dat je blijkbaar het vooroordeel hebt dat iedereen die in een winkel werkt geen opleiding heeft genoten en dom is
beroep: Verkoperquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:56 schreef Maartel het volgende:
[..]
TS heeft een universitaire opleiding genoten, dus dat vooroordeel lijkt me bij deze onderuitgehaald..
Overigens bestaan er natuurlijk ook nog dingen als bijbaantjes
Maargoed, daar gaat dit topic verder niet over![]()
eenschquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:27 schreef Maartel het volgende:
Dit zal veel winkelpersoneel waarschijnlijk wel herkennen: je vraagt netjes aan een klant of het uitgezochte product een kadootje is, waarop ze breed lachend antwoorden met "ja, een kadootje voor mezelf!"![]()
9 van de 10 keer hebben ze hierbij ook nog een gezicht van "leuk gevonden, hè?"![]()
Nou enig.. ten eerste is het haast onvoorstelbaar dat zo iemand echt nog denkt zelf een nieuw grapje te hebben verzonnen terwijl de opmerking zo'n 10 keer per uur voorbij komt, en daarnaast is het ook niet echt bijster komisch![]()
Vandaag volgde een vrouw de opmerking zelfs op met "haha, hoe vind je die?", waarop we maar wijzelijk zwegen![]()
Klacht: mensen die, onterecht, denken grappig uit de hoek te komen, waardoor je zo'n 200 keer per week hetzelfde grapje hoort
1. Ik vind dit werk leuk.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:58 schreef denthemen het volgende:
[..]
beroep: Verkoper
Waarom ben je dan niks met je opleiding gaan doen??
quote:Op zondag 13 juli 2008 00:00 schreef Oldbie het volgende:
Ik heb dat ooit eens anders aangepakt:
Ik kocht iets voor mezelf en liet het inpakken alsof het een cadeau was. Thuis gaf ik het aan mijn vriendin. Vol verwachting pakte zij het uit en ze kreeg een gezicht van
Ik: WHAHAHA, het is voor mezelf
Zij kon er wel om lachen
Dat blijft leukquote:Op zondag 13 juli 2008 00:05 schreef Bleekmiddel het volgende:
ik laat ook vaak dingen als kado inpakken ook al is het voor mezelf. laat dat winkelpersoneel maar zweten voor hun geld.
leuk ....niet dusquote:Op zondag 13 juli 2008 00:05 schreef Bleekmiddel het volgende:
ik laat ook vaak dingen als kado inpakken ook al is het voor mezelf. laat dat winkelpersoneel maar zweten voor hun geld.
interesseert mij dat nouquote:Op zondag 13 juli 2008 00:09 schreef prupke het volgende:
[..]
leuk ....niet dus
dat is alleen maar leuk als er vers personeel staat die nog moet leren inpakken
je wil namelijk dus echt niet weten wat een beetje goed inpakpapier kost per rol....
als je daar de fun niet van in ziet dan is het wel erg droevig met je gesteldquote:Op zondag 13 juli 2008 00:12 schreef Elfy het volgende:
Dit doet me denken aan vandaag..
Werken in de supermarkt.
Dan is een uurtje voor sluitingstijd rustig, zit je daar zo heel Zen achter de kassa.
Komt zon man aangelopen met
'hey AH JE DOET NIKS, IK ZAG HET, JE SLIEP!![]()
:
Als je geld genoeg hebt nietsquote:
ach geld is toch iets wat niet meer bijzonder is in deze maatschappij? mensen kopen dingen die vroeger niet gekocht ! kon ! worden. ik sta toch versteld van dat mensen die minder dan mij zijn toch dingen kunnen kopen waar ik soms wel even over moet na denken.quote:Op zondag 13 juli 2008 00:14 schreef prupke het volgende:
[..]
Als je geld genoeg hebt niets
de prijzen van inpakpapier worden vaak wel doorberekend
Dus je kan het beter altijd laten inpakken?quote:Op zondag 13 juli 2008 00:14 schreef prupke het volgende:
[..]
Als je geld genoeg hebt niets
de prijzen van inpakpapier worden vaak wel doorberekend
heb ik ook hoorquote:Op zondag 13 juli 2008 00:17 schreef Bleekmiddel het volgende:
[..]
ach geld is toch iets wat niet meer bijzonder is in deze maatschappij? mensen kopen dingen die vroeger niet gekocht ! kon ! worden. ik sta toch versteld van dat mensen die minder dan mij zijn toch dingen kunnen kopen waar ik soms wel even over moet na denken.
Maar aangezien bijna iedereen wel weet dat het een standaard uitdrukking is denk ik niet dat ze echt denken dat ze zo origineel zijn... een paar uitzonderingen daargelaten.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:35 schreef Maartel het volgende:
Het is eigenlijk al nauwelijks een grapje te noemen, maar het vervelende is dat men het wel graag brengt alsof het heel grappig is.
Speciaal voor jou. Van Oldbie:quote:Op zondag 13 juli 2008 00:17 schreef Queen_Bee het volgende:
EN IK WIL GODVERDOMME OOK WEL EENS EEN CADEAU UITPAKKEN
ik zag pas een animatiefilmpje op een of andere website en dat ging er over hoe de mensen eigenlijk kopen en weggooien. en dat de fabrieken het voor spotprijzen de deur uit doen.quote:Op zondag 13 juli 2008 00:19 schreef prupke het volgende:
[..]
heb ik ook hoor![]()
maar die zitten dan weer bij een van die klote reclames waar je werkelijk waar niet vrolijk van wordt
lenen.nl
becam.nl
werkjeverderinhetrood.nl
ganogdieperdegootin.nl
ganutotaalfailliet.nl
enz
oeh en de laatste : hoekrijgikmezelfondercuratele.nl
Ik wil niet ondankbaar lijken hoor, maar had je geen leuk gekleurd papier kunnen gebruiken?quote:Op zondag 13 juli 2008 00:23 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Speciaal voor jou. Van Oldbie:
[ afbeelding ]
Weet je wel wat goed cadeaupapier kost per rol??quote:Op zondag 13 juli 2008 00:25 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik wil niet ondankbaar lijken hoor, maar had je geen leuk gekleurd papier kunnen gebruiken?
Die arme mensen weten toch ook niet dat je al jaren in een winkel staat te verkopenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:27 schreef Maartel het volgende:
Dit zal veel winkelpersoneel waarschijnlijk wel herkennen: je vraagt netjes aan een klant of het uitgezochte product een kadootje is, waarop ze breed lachend antwoorden met "ja, een kadootje voor mezelf!"![]()
9 van de 10 keer hebben ze hierbij ook nog een gezicht van "leuk gevonden, hè?"![]()
Nou enig.. ten eerste is het haast onvoorstelbaar dat zo iemand echt nog denkt zelf een nieuw grapje te hebben verzonnen terwijl de opmerking zo'n 10 keer per uur voorbij komt, en daarnaast is het ook niet echt bijster komisch![]()
Vandaag volgde een vrouw de opmerking zelfs op met "haha, hoe vind je die?", waarop we maar wijzelijk zwegen![]()
Klacht: mensen die, onterecht, denken grappig uit de hoek te komen, waardoor je zo'n 200 keer per week hetzelfde grapje hoort
80 euro?quote:Op zondag 13 juli 2008 00:28 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Weet je wel wat goed cadeaupapier kost per rol??
Huu, kassamiepen pakken het toch gratis voor je inquote:Op zondag 13 juli 2008 00:28 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Weet je wel wat goed cadeaupapier kost per rol??
ik vraag nooit of k moet inpakken, als ze dat willen zeggen ze t zelf maarquote:Op zondag 13 juli 2008 01:02 schreef wyccie het volgende:
Heel, heel, heel erg herkenbaar.
De kunst is dan om je vraag zo te stellen dat ze er niet 'grappig' op kunnen antwoorden.
Dat vergeet ik wel eens, en vraag dan per ongeluk toch 'Is het een cadeautje?' Als ze dan dat grapje maken, kan ik mezelf wel voor m'n kop slaan.![]()
Trouwens, ik vind het geen probleem als ze een cadeautje voor zichzelf willen laten inpakken, ik doe het ook met plezier. Maar gewoon met 'Ja." antwoorden is genoeg.
Sommige mensen hebben er gewoon geen zin meer in na een dag werken weetjewel. Bovendien zijn bejaarden die om zichzelf lachen echt niet tof.quote:Op zondag 13 juli 2008 00:14 schreef Bleekmiddel het volgende:
[..]
als je daar de fun niet van in ziet dan is het wel erg droevig met je gesteld
Zo ook met een pr0n DVDquote:Op zondag 13 juli 2008 01:24 schreef J.Herrer het volgende:
Heheh vroeger had ik spongebob movie gekocht omdat ik spongebob toen best wel koning vond, maar omdat ik me een beetje schaamde had ik gezegd dat het een cadeautje was
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |