GRAPPIG HE!!!!!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:29 schreef Vierkantblokje het volgende:
Dat grapje ken ik dus niet, nog nooit eerder gehoort. !!
Het is maar wat je leuk vindt.quote:
Ik vind het mopje leuk!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:31 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Het is maar wat je leuk vindt.
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wacht maar tot die mensen thuis zijn en dan bedenken: 'goh ik moet mijn eigen cadeautjes kopen'![]()
TRAUMA'S TRAUMA'Squote:
Waarschijnlijk is deze klacht ook alleen herkenbaar voor winkelpersoneel.. voordat ik in de winkel stond hoorde ik het ook niet bepaald dagelijks.. je moet voor de grap maar eens op een vrije middag rondom de toonbank van een winkel blijven rondhangen, dan hoor je de opmerking echt om de paar minuten voorbij komen..quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:29 schreef Vierkantblokje het volgende:
Gehoortquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:29 schreef Vierkantblokje het volgende:
Neuh, ik doe wel gewoon een opleidingquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:35 schreef Maartel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is deze klacht ook alleen herkenbaar voor winkelpersoneel.. voordat ik in de winkel stond hoorde ik het ook niet bepaald dagelijks.. je moet voor de grap maar eens op een vrije middag rondom de toonbank van een winkel blijven rondhangen, dan hoor je de opmerking echt om de paar minuten voorbij komen..
Het is eigenlijk al nauwelijks een grapje te noemen, maar het vervelende is dat men het wel graag brengt alsof het heel grappig is.
Ik weet niet wat voor een punt je nou probeert te maken, behalve dat je blijkbaar het vooroordeel hebt dat iedereen die in een winkel werkt geen opleiding heeft genoten en dom isquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:48 schreef denthemen het volgende:
[..]
Neuh, ik doe wel gewoon een opleiding
inderdaadquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:53 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor een punt je nou probeert te maken, behalve dat je blijkbaar het vooroordeel hebt dat iedereen die een winkel werkt geen opleiding heeft genoten en dom is
TS heeft een universitaire opleiding genoten, dus dat vooroordeel lijkt me bij deze onderuitgehaald..quote:
Waar ga ik de fout in dan?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:53 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor een punt je nou probeert te maken, behalve dat je blijkbaar het vooroordeel hebt dat iedereen die in een winkel werkt geen opleiding heeft genoten en dom is
beroep: Verkoperquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:56 schreef Maartel het volgende:
[..]
TS heeft een universitaire opleiding genoten, dus dat vooroordeel lijkt me bij deze onderuitgehaald..
Overigens bestaan er natuurlijk ook nog dingen als bijbaantjes
Maargoed, daar gaat dit topic verder niet over![]()
eenschquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:27 schreef Maartel het volgende:
Dit zal veel winkelpersoneel waarschijnlijk wel herkennen: je vraagt netjes aan een klant of het uitgezochte product een kadootje is, waarop ze breed lachend antwoorden met "ja, een kadootje voor mezelf!"![]()
9 van de 10 keer hebben ze hierbij ook nog een gezicht van "leuk gevonden, hè?"![]()
Nou enig.. ten eerste is het haast onvoorstelbaar dat zo iemand echt nog denkt zelf een nieuw grapje te hebben verzonnen terwijl de opmerking zo'n 10 keer per uur voorbij komt, en daarnaast is het ook niet echt bijster komisch![]()
Vandaag volgde een vrouw de opmerking zelfs op met "haha, hoe vind je die?", waarop we maar wijzelijk zwegen![]()
Klacht: mensen die, onterecht, denken grappig uit de hoek te komen, waardoor je zo'n 200 keer per week hetzelfde grapje hoort
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |