PWNDquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:10 schreef vannelle het volgende:
Tot nu toe niemand die de link heeft aangeklikt blijkbaar.....
Nee hoor, ik heb er geen nadeel van ondervonden.quote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:15 schreef vannelle het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb er geen nadeel van ondervonden.
Verkoper daarentegen heeft zich echt leren kennen. Klootzakje zeg maar...
niet echt...die verkoper moet niet zo arrogant reageren. terechte klacht dus.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:25 schreef Biancavia het volgende:De enige trieste figuur in dat topic is de TS van dit topic.
onverkapte kijk mij eens iemands virtuele lul zuigen in de hoop dat ik eindelijk een vriendje krijg postquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:21 schreef J.Herrer het volgende:
OuiOui is gewoon een meester
TS moet niet zeuren, voor 400 heb je een gloednieuwe Wii in de winkel, dan maar met wat minder spellen toch?
De verkoper reageert niet arrogant, hij gaat gewoon niet in op het onzinbod van de TS hier.quote:Op zondag 13 juli 2008 02:07 schreef Flashwin het volgende:
[..]
niet echt...die verkoper moet niet zo arrogant reageren. terechte klacht dus.
ts speelde zuinig. daar is niets mis mee.quote:Op zondag 13 juli 2008 02:12 schreef erikkll het volgende:
[..]
De verkoper reageert niet arrogant, hij gaat gewoon niet in op het onzinbod van de TS hier.
dit is gewoon onnodige arrogantie. volledig het recht van die gast hoor, maar dat maakt het niet minder arrogant.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:25 schreef OuiOui het volgende:
Iemand die een euro meer biedt 'omdat hij er ook iets meer voor wilt betalen' gun ik het niet ten opzichte van iemand die al anderhalve week constant op de hoogte wilt worden gehouden of hij met 380 nog steeds de hoogste bieder is.
volgens mij bedoelt hij tijden hoor, maar jaquote:Op zondag 13 juli 2008 02:22 schreef PretKroket het volgende:
zo werkt dat nou eenmaal als je 18 euro biedt
quote:Op zondag 13 juli 2008 02:10 schreef Flashwin het volgende:
[..]
onverkapte kijk mij eens iemands virtuele lul zuigen in de hoop dat ik eindelijk een vriendje krijg post
Die kots is echt in je humeur gaan zitten hèquote:Op zondag 13 juli 2008 03:58 schreef Agiath het volgende:
[..]
OT:
TS kan er niet mee omgaan.
Doe dit soort dingen gewoon via PM en val ons niet lastig met je huiltopics
Ja verdommequote:Op zondag 13 juli 2008 04:08 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Die kots is echt in je humeur gaan zitten hè
Jij bent ook een nachtbraker hè?quote:Op zondag 13 juli 2008 04:22 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ja verdomme
Weet je niet hoe erg mijn schoenen stinken man vrouw!
quote:Op zondag 13 juli 2008 04:08 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Die kots is echt in je humeur gaan zitten hè
Ik hoop voor je adt ze van leer zijn, makkelijk schoonmakenquote:Op zondag 13 juli 2008 04:22 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ja verdomme
Weet je niet hoe erg mijn schoenen stinken man vrouw!
Mijn ritme is al maanden naar de klotequote:
Ik ken dat. Maanden valt nog meequote:
quote:
Ik snap em nu pasquote:
Valt me alles mee idd.quote:
Ook scherp dan.quote:
Stinkende schoenenquote:Op zondag 13 juli 2008 04:32 schreef Agiath het volgende:
Nou ik ga nu maar slapen
morgen Werfpop![]()
noisia![]()
Opgezwolle
You tell mequote:Op zondag 13 juli 2008 04:33 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Valt me alles mee idd.![]()
Hoe doe je dat om deze tijd?
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:18 schreef voetballeh het volgende:
[..]
ja wat een kloozak he dat ie z'n wi + spullen verkoopt voor +400 ipv. hem te verkopen aan jou voor 350
wat jij wil jostiquote:Op zondag 13 juli 2008 02:10 schreef Flashwin het volgende:
[..]
onverkapte kijk mij eens iemands virtuele lul zuigen in de hoop dat ik eindelijk een vriendje krijg post
Nee, dat hoeft niet (maar het is wel netjes om dat wel te doen). Als ik het als bieder niet zou vertrouwen of als het te duur wordt zou ik gewoon niet verder meer bieden.quote:Op zondag 13 juli 2008 03:49 schreef ShinobizWinter het volgende:
verder voor de rest wat een simpele zielen zijn jullie ook he, verkoper zegt steeds dat het bod verhoogd wordt op MP, moet hij daar geen bewijs voor leveren dan??
Tuurlijk moet hij daar geen bewijs voor leveren.quote:Op zondag 13 juli 2008 03:49 schreef ShinobizWinter het volgende:
[..]
volgens mij bedoelt hij tijden hoor, maar ja
verder voor de rest wat een simpele zielen zijn jullie ook he, verkoper zegt steeds dat het bod verhoogd wordt op MP, moet hij daar geen bewijs voor leveren dan?? Of nemen jullie alles aan wat iemand je wijs probeert te maken. Straks probeert hij steeds het bedrag omhoog te krikken.
Verkoper geeft geen link naar marktplaats advertentie of laat emailtjes ter bevestiging, iemand die gebeld heeft (voor een wii) kan ook ff een mailtje sturen ter bevestiging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |