Mwah, houd normaal wel van drama, mits het goed geacteerd is en de personages geloofwaardig zijn natuurlijk. 'Hollywoodseries' vind ik gewoon lekker om ff onderuitgezakt naar te kijken, maar af en toe stoor ik me aan het gebrek aan diepgang - 24 en Lost, toch wel de bekendste 'Hollywoodseries' , vond ik drie keer niks.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:22 schreef Xaobotnik het volgende:
The Wire is niet zo overgeproduceerd als de series die je nu noemt (al komt BSG niet zo overgeproduceerd over, daar zit wel het nodige aan geld in). Voor mij is het een van de beste series ooit, misschien wel de beste. Ik ben benieuwd wat iemand als jij die toch meer de hpllywood series noemt, hiervan vind.
Het begin was inderdaad te traag, zat zelf ook te twijfelen of ik door moest kijken. Blij dat ik het wel gedaan heb, want de tweede helft was gewoon echt goed - het werkte vooral vanwege de opbouw en de verkenning van de personages in de eerste helft. Maar ik snap waarom mensen het minder vinden, ja.quote:Caprica vond ik redelijk, maar niet meer dan dat. Het deed totaal geen recht aan het niveau dat door BSG werd neergezet. Onwaarschijnlijk verhaal, geen echte sciencefiction, op de setting na dan. Maar die setting was ook van alles mis mee. En het verhaal verliep op een gegeven moment gewoon te traag. Maar ik denk dat ze daar ook wel een fout hebben gemaakt door het te verbinden aan BSG. Op zichzelf had het best kunnen werken. Maar mensen konden gewoon niet leven met de BSG-setting die niet overkwam als BSG.
Tip die ik je trouwens wil geven als je The Wire gaat kijken: geef het minstens een heel seizoen de kans. Ik heb het zelf als een vrij taaie serie ervaren om in te komen. Juist omdat het niet zo Hollywood is. Wat uiteindelijk ook weer de kracht van de serie is.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:36 schreef TBNA het volgende:
[..]
Mwah, houd normaal wel van drama, mits het goed geacteerd is en de personages geloofwaardig zijn natuurlijk. 'Hollywoodseries' vind ik gewoon lekker om ff onderuitgezakt naar te kijken, maar af en toe stoor ik me aan het gebrek aan diepgang - 24 en Lost, toch wel de bekendste 'Hollywoodseries' , vond ik drie keer niks.
Wat was er in godesnaam 'goed' aan caprica, behalve de eerste aflevering?quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:14 schreef TBNA het volgende:
Caprica is ook verdomd goed (valt me tegen dat niemand die nog genoemd heeft : / ).
Personages, verhaal, de setting, weerspiegeling van de huidige samenleving, actie, drama... Ik vond genoeg dingen goed, hoorquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:38 schreef ems. het volgende:
[..]
Wat was er in godesnaam 'goed' aan caprica, behalve de eerste aflevering?
Bijna vergeten. OZquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |