Waarom zouden ze dat ontkennen? Ze hebben zelf de sponsordeal publiekelijk bekend gemaakt. De reden dat er streepjescodes staan is dat er geen sigarettenreclame meer mag staan.quote:Op zondag 13 juli 2008 15:48 schreef Trystar het volgende:
Ik denk dat als je Ferrari zou mailen en als je al antwoord krijgt ze het misschien zelfs ontkennen dat het Marlboro is, ookal weet iedereen dat het zo is
Nou, dat is zo te zien niet dezelfdequote:Op zondag 13 juli 2008 16:22 schreef Trystar het volgende:
Deze barcode zou dus Marlboro moeten zeggen;
[ afbeelding ]
Ik denk omdat als ze toegeven dat die barcode's bij Marlboro horen ze misschien verboden worden ofzo.quote:Op zondag 13 juli 2008 16:30 schreef sanger het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat ontkennen? Ze hebben zelf de sponsordeal publiekelijk bekend gemaakt. De reden dat er streepjescodes staan is dat er geen sigarettenreclame meer mag staan.
Ik denk dat dat iets te maken heeft met herkenbaarheid.quote:Op zondag 13 juli 2008 16:52 schreef Trystar het volgende:
[..]
Ik denk omdat als ze toegeven dat die barcode's bij Marlboro horen ze misschien verboden worden ofzo.
Maar weet iemand eigenlijk waarom Philip Morris er voor heeft gekozen niet meer met Marlboro branding te rijden? Want ze zouden net als vorig jaar in Bahrain, Monaco en China met Marlboro branding kunnen rijden.
Per 2009 dacht ik ergens te hebben gelezen wordt tabak reclame in de F1 verboden, dus dan zou Ferrari niet meer de naam Scuderia Ferrari Marlboro kunnen gebruiken. Dan maar Scuderia Ferrari Barcode
En idd, sponsoring mag, alleen de naam ervan op de auto niet..quote:Tot verbazing van velen was er in Bahrein dus geen Marlboro zichtbaar op de rode bolide maar waren de letters vervangen door de bekende Marlboro streepjescode. Als we Autoweek mogen geloven zal dit in de toekomst ook zo blijven. Philip Morris is er zelf voorstander dat Ferrari vanaf nu afziet van de Marlboro belettering en in plaats daarvan de streepjescode op de F2008 wil zien.
Groter dan dit is er niet;quote:Op zondag 13 juli 2008 20:09 schreef HiDiHo het volgende:
Als je een duidelijk plaatje van de streepjescode op de auto hebt, wil ik me scanner er wel even overheen halen.
Ik heb hem gedraaid en zwart/wit gemaakt maar hij wordt niet herkent.quote:Op maandag 14 juli 2008 12:30 schreef Trystar het volgende:
[..]
Groter dan dit is er niet;
[ afbeelding ]
Maar of het werkt
He jammer, maar tof dat je het wilde proberen!quote:Op maandag 14 juli 2008 21:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb hem gedraaid en zwart/wit gemaakt maar hij wordt niet herkent.
De zwarte danwel rode streepjes zijn allemaal even dik. Kijk goed naar streepjescodes en je ziet dat dat nagenoeg nooit voorkomt. Het lijkt me dus sterk dat dit een echte streepjescode is, meer een gestyleerde versie, geinspireerd door een streepjescode.quote:Op maandag 14 juli 2008 12:30 schreef Trystar het volgende:
[..]
Groter dan dit is er niet;
[ afbeelding ]
Maar of het werkt
Ik hoorde laatst dat ze vanaf dit jaar besloten hebben om overal met die streepjescode te rijden. Iedereen weet nu toch wel dat Marlboro die lui sponsort en daar met de naam stond. Misschien dat ze op die manier ook wat kosten proberen te besparen, ik weet het niet. Waar ik ook benieuwd naar ben is waarom Marlboro hun nog steeds flink sponsort terwijl ze niet meet met hun naam op de auto staan, jah tuurlijk bij de persconferentie etc wordt dat nog wel genoemd maar toch.quote:Op zondag 13 juli 2008 16:52 schreef Trystar het volgende:
[..]
Ik denk omdat als ze toegeven dat die barcode's bij Marlboro horen ze misschien verboden worden ofzo.
Maar weet iemand eigenlijk waarom Philip Morris er voor heeft gekozen niet meer met Marlboro branding te rijden? Want ze zouden net als vorig jaar in Bahrain, Monaco en China met Marlboro branding kunnen rijden.
Per 2009 dacht ik ergens te hebben gelezen wordt tabak reclame in de F1 verboden, dus dan zou Ferrari niet meer de naam Scuderia Ferrari Marlboro kunnen gebruiken. Dan maar Scuderia Ferrari Barcode
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |