Ikzelf studeer cultuur & wetenschap in Maastricht.
Joepie.
Heb eerst Desk Top Publishing gedaan op Grafisch Lyceum in Rotterdam, maar mee gestopt, was veeeels te saai
Dus ga ik volgens jaar de havo afmaken , heb ik nog ff tijd om na te denken over wat ik ECHT wil
quote:als in: GSM masten op flatgebouwen
Op donderdag 14 maart 2002 23:30 schreef -roys- het volgende:
Hogere Elektronica
quote:Das wel erg hoog ja
Op donderdag 14 maart 2002 23:32 schreef roelio het volgende:[..]
als in: GSM masten op flatgebouwen
* Metamorphozis is eerstejaars Wiskunde aan de VU
en ik ga volgend jaar waarschijnlijk voor de lol informatica doen
(vrouwlijke stagiaires is eigenlijk dubbelop)
k Heb MTS Middenkaderfunctionaris Kantoorautomatisering gedaan, maar ik werk tegenwoordig.
k Zit er aan te denken in de avonduren een muziekschoolopleidinkje te gaan volgen...
quote:kDoe utzelfde
Op donderdag 14 maart 2002 23:35 schreef Hik het volgende:
Ik studeer Industrieel Ontwerpen aan de Technische Universiteit in Delft. Nog precies een week....dan ben ik helemaal klaar en uitgestudeerd!
quote:Dan zat ik vorig jaar nog bij jou op school trouwens...
Op vrijdag 15 maart 2002 15:52 schreef _Administr8or_ het volgende:
Hogere Informatica aan de Fontys Hogeschool in Eindhoven.
Ik zit nu in het 2e jaar en ben bezig met mijn 1e stage
Ik mis Woensdag -> Hamburgerdag zooooo!!!
Dan ken jij vast Hans, Michael en Martijn....:)
[Dit bericht is gewijzigd door starbrotheryvette op 16-03-2002 18:31]
Misschien volgend jaar economie of econometrie erbij, want het niveau van de studie is zo laag dat niemand mij wil aannemen als ik afgestudeerd ben
quote:Doe maar Econometrie, in het eerste jaar krijg je o.a. les van meneer Kok en die roelt
Op zaterdag 16 maart 2002 18:22 schreef cornflakegirl het volgende:
Bedrijfswetenschappen aan de VU, eerste jaar...Misschien volgend jaar economie of econometrie erbij, want het niveau van de studie is zo laag dat niemand mij wil aannemen als ik afgestudeerd ben
quote:Ik vind economie al erg wiskundig... dus als je niet heel erg goed bent in wiskunde zou ik geen econometrie gaan doen.
Op zaterdag 16 maart 2002 18:22 schreef cornflakegirl het volgende:
Bedrijfswetenschappen aan de VU, eerste jaar...Misschien volgend jaar economie of econometrie erbij, want het niveau van de studie is zo laag dat niemand mij wil aannemen als ik afgestudeerd ben
[Dit bericht is gewijzigd door Ketel_1 op 16-03-2002 23:14]
quote:Daarom ben ik ook wiskunde gaan studeren, misschien dat ik er zo ooit goed in wordt
Op zaterdag 16 maart 2002 23:08 schreef Ketel_1 het volgende:[..]
Ik vind economie al erg wiskundig... dus als je niet heel erg goed bent in wiskunde zou ik geen econometrie gaan doen.
quote:hmm. ik ook. en heb er nie zo'n zin meer in... aaaah. volgende week alweer tentamens.
Op vrijdag 15 maart 2002 14:04 schreef Znex het volgende:
Technische Informatica, TU Delft.
quote:Hee ken jij toevallig een Jarg de Gooijer ergens uit een gehucht in NH, die doet die opleiding ook geloof ik(weet niet welk jaar).
Op zondag 17 maart 2002 12:38 schreef Tiim het volgende:
Muziektechnologie (2e jaars) aan de Hogeschool v/d Kunsten Utrecht
quote:Heb ik ook gedaan... Wat een (*&!@#$ opleiding. 7 studiepunten voor het bouwen van een website kreeg ik... Waar ben ik dan mee bezig? En Java van Guus... Nee dat was ook niet fijn
Op zaterdag 16 maart 2002 00:40 schreef Shaii het volgende:
Communicatiesystemen, HvU
En het is me tot op de dag vandaag niet echt duidelijk wat ik nou met die opleiding zou kunnen gaan doen later... qua beroep zeg maar...
Nee, ik doe nu lekker Communicatie. HH.
quote:* Thetallguy ook
Op zondag 17 maart 2002 22:36 schreef Kos het volgende:[..]
Ik studeer HBO werktuigbouwkunde aan de fontpies in Eindhoven...
En over een half jaar hoop ik aan de verkorte (2,5 jaar) opleiding Werktuigbouwkunde te beginnen aan de TUE (TU Eindhoven).
quote:Scutos/ICT Academie Utrecht toevallig?
Op zaterdag 16 maart 2002 00:43 schreef miss_bleu het volgende:
Ik "studeer" (wel een heeel groot woord) mbo niveau 4 systeembeheer in utrecht
quote:Hahaha Guus koning, de man van de communicatie omg wat een kerel.
Op zondag 17 maart 2002 22:36 schreef Kos het volgende:[..]
Heb ik ook gedaan... Wat een (*&!@#$ opleiding. 7 studiepunten voor het bouwen van een website kreeg ik... Waar ben ik dan mee bezig? En Java van Guus... Nee dat was ook niet fijn
En het is me tot op de dag vandaag niet echt duidelijk wat ik nou met die opleiding zou kunnen gaan doen later... qua beroep zeg maar...
Studeer ook communicatiesystemen aan de HVU, op zich vrij leuke opleiding maar wat jij zegt, echt een duidelijke richting hebben ze (nog) niet. Er is wel voor gekozen door de nieuwe manier van onderwijs geven om in het derde jaar je meer een richting op te laten studeren, worden iets van 9 keuzerichtingen
ikke wacht in spanning af
quote:Mijn broer doet Technische Natuurkunde. Voor zover ik weet is Technische Natuurkunde wat meer gericht op het creeeren van nieuwe dingen met behulp van natuurkunde, en de studie Natuurkunde zelf is wat algemener en meer gericht op zo veel mogelijk van Natuurkunde afweten enzo.
Op dinsdag 19 maart 2002 17:30 schreef Rampage2K het volgende:
Ik doe nu 5VWO (N&T +ec1 +bio1 +M&O), iemadn hier die weet wat Technische Natuurkunde en Technische Wiskunde, want het klinkt echt vreselijk theoretisch
Ik studeer zelf Wiskunde, wist eigenlijk niet dat er ergens in NL ook een studie Technische Wiskunde is..
Je kunt wel in Enschede bv. Toegepaste Wiskunde studeren. Dan leer je dus allerlei dingen om modellen te maken van diverse zaken
Bij mijn studie wiskunde kan je ook als afstudeer richting Toegepaste Wiskunde kiezen, naast andere richtingen zoals docent opleiding, statistiek, pure wiskunde etc. etc.
Hmz... misschien idee voor een nieuwe topic als je er meer van wilt weten..
quote:Jarg! Ja die ken ik wel, relekste gast
Op zondag 17 maart 2002 22:28 schreef Metamorphozis het volgende:[..]
Hee ken jij toevallig een Jarg de Gooijer ergens uit een gehucht in NH, die doet die opleiding ook geloof ik(weet niet welk jaar).
Ze zeggen dat het een moeilijke studie is, econometrie
Nieuwe, Nieuwste --> met Internationale Betrekkingen volgend jaar ( jippie jahooooo)
quote:Doe hem de groeten van Pieter, een drummende jongen uit Alkmaar waarmee hij ooit mee op school heeft gezeten
Op dinsdag 19 maart 2002 18:00 schreef Tiim het volgende:[..]
Jarg! Ja die ken ik wel, relekste gast
Zit ook 2e jaar
quote:Dat lijkt mij nou ook heel leuk. Is het alleen echt zo zwaar als ze zeggen?
Op maandag 18 maart 2002 12:22 schreef bluegrass het volgende:
Internationale Betrekkingen aan de Universiteit in groningen woon inmiddels in Den Haag)
(waar ik over pakweg 5 uurtjes alweer moet zijn)
quote:ik moet ook over 4 uurtjes weer op
Op donderdag 21 maart 2002 03:39 schreef DaLoeNaTiK het volgende:
quote:Laat me raden: Hoger BeroepsOnderwijs Haagse Hogeschool Vormgeving en Interactie?
Op dinsdag 19 maart 2002 18:18 schreef RiXiR het volgende:
HBO HHS VIAleuk he afkortingen
Ik zit ook op de HHS, doe daar Informatica en Informatiekunde (De IVIT-variant), maar ik denk erover om te stoppen dit jaar (zit in het eerste) omdat dit wel heel erg saai & nutteloos begint te worden
quote:Ik moest er al pakweg vier uurtjes zijn
Op donderdag 21 maart 2002 03:39 schreef DaLoeNaTiK het volgende:
quote:
Op donderdag 21 maart 2002 12:27 schreef the_bbk het volgende:[..]
Laat me raden: Hoger BeroepsOnderwijs Haagse Hogeschool Vormgeving en Interactie?
Ik zit ook op de HHS, doe daar Informatica en Informatiekunde (De IVIT-variant), maar ik denk erover om te stoppen dit jaar (zit in het eerste) omdat dit wel heel erg saai & nutteloos begint te worden
En volgens mij ben ik de enige hier op Fok!...
Ik studeer trouwens aan de ICA (HAN) in Arnhem, maar ik denk erover om vanaf het 2e jaar naar Utrecht te gaan.
* Elegy denkt dat hij hier wel de enige is van die opleiding.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |