quote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan ben je een van de weinige die het goed door heeft.
Maar waarom quote je mij dan?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:30 schreef Muck het volgende:
[..]
daarom vind ik je ook zo schattig
blčččd schijnt limburgs te zijn voor blad, papier dus
en omdat hij over Forrest Gump begon, heb ik dat intro in mijn hoofd
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/LXQAf22KE0g&hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed data-src="http://www.youtube.com/v/LXQAf22KE0g&hl=en&fs=1" style="visibility:hidden;" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
Jij ook fijne avond!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:30 schreef Bengeltje het volgende:
Fijne avond verder, ik ga mijn rugje ontlasten en op de bank hangen.![]()
Doei Bquote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:30 schreef Bengeltje het volgende:
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:30 schreef Bengeltje het volgende:
Ik zie ende snap het!!quote:
Niet in filmquotes pratenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:38 schreef Muck het volgende:
Have you found Jesus yet, Gump?
- I didn't know I was supposed to be looking for him, sir.
Hihi prachtig stukje inderdaadquote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:38 schreef Muck het volgende:
Have you found Jesus yet, Gump?
- I didn't know I was supposed to be looking for him, sir.
You have seen the lightquote:
Popje, je hebt Forrest Gump toch weleens gezien?!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet in filmquotes pratendaar weet ik net zo veel vanaf als een Senegalese bidsprinkhaan weet van het koken van zuurkoolstamp met spekjes
quote:
Ik iig niet... Ik keek net een stukje en ik werd een beetje niet goed van die nasale stem...quote:[..]
Popje, je hebt Forrest Gump toch weleens gezien?!
Per toeval, ja.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:45 schreef Muck het volgende:
Popje, je hebt Forrest Gump toch weleens gezien?!
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:48 schreef Fha het volgende:
"Stupid is as stupid does.. "
Die vind ik nog het mooist
Van Tom Hanks?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:49 schreef OA het volgende:
Ik iig niet... Ik keek net een stukje en ik werd een beetje niet goed van die nasale stem...
Nou ja, dat kan tochquote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Per toeval, ja.
Ik doe niet aan films, over het algemeen. En daar worden heel weinig uitzonderingen op gemaakt. Ik bezit precies 1 DVD, die ik ook precies 1 keer bekeken heb![]()
Als ik een film gezien heb, ben ik na afloop het eerste half uur gewoon niet of nauwelijks aanspreekbaar, omdat ik met die film *bezig* ben. En ik heb ontdekt dat het erg onplezierig is als ik niet eens zelf kan bepalen waar mijn gedachten over gaan. Dus ik kijk (vrijwel) nooit films. Minder dan 1 per 2 jaar iig.
noem me geschift, fine, maar zo is het.
Dat heb ik nou met muziek...quote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik doe niet aan films, over het algemeen. En daar worden heel weinig uitzonderingen op gemaakt. Ik bezit precies 1 DVD, die ik ook precies 1 keer bekeken heb![]()
En ik heb ontdekt dat het erg onplezierig is als ik niet eens zelf kan bepalen waar mijn gedachten over gaan. Dus ik kijk (vrijwel) nooit films. Minder dan 1 per 2 jaar iig.
noem me geschift, fine, maar zo is het.
Hahaha dat zeg ik net tegen papiertjequote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:56 schreef Muck het volgende:
[..]
"Bought ourselves some kind of fruit company..."
Ja. Sowieso Tom Hanksquote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:56 schreef Muck het volgende:
[..]
Van Tom Hanks?
Misschien moet je hem eens van begin af aan kijken, dan is ontzettend grappig en stiekem ook zielig.
Ik denk dat ik hem al een keer of 8 gezien heb, maar telkens is het weer janken
Ik kom er aanquote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:59 schreef Muck het volgende:
Maar goed, mijn internet is zo snel als dikke stront door een trechter, dus ik ga lekker op de bank met sjips en Gilmore Girls
Mja, als ik er voor in de stemming ben, dan kijk ik hem nog weleens. Die ene film die ik heb. Maar daar heb ik dan ook dik genoeg aanquote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:58 schreef Fha het volgende:
Mja ik moet ook elke keer weer huilen hoor en ik heb hem al 27 keer gezien
dag EauAhquote:
welke dan?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, als ik er voor in de stemming ben, dan kijk ik hem nog weleens. Die ene film die ik heb. Maar daar heb ik dan ook dik genoeg aan
En het is op zich een vrij onbekende filme denk ik, maar wel met een hele goeie cast.
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:07 schreef Muck het volgende:
welke dan?
Met Meryl Streep toch?quote:
Jep. En Clint Oosterhout.quote:
Wehehequote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jep. En Clint Oosterhout.
Zoooooeen filmAltijd janken, dus nooit kijken
Had je in ieder geval nog wat aan je TVP!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:10 schreef MPG het volgende:
Godverdomme, kom ik in de vorige binnen met de lapo
EN ik heb m nog niet kunnen overzetten op mn hdd want iedere keer als ik wat in die DVDgleuf douw dan kresjt de hele kankerboelquote:
Ohw oke..quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN ik heb m nog niet kunnen overzetten op mn hdd want iedere keer als ik wat in die DVDgleuf douw dan kresjt de hele kankerboel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |