quote:Op zaterdag 12 juli 2008 14:46 schreef MinderMutsig het volgende:![]()
Mijn opa kwam net op msn omdat hij me zijn nieuwe schermafbeelding wilde laten zien. Een foto van hem en zijn vrouw op de scootmobiel.Ze zitten erbij alsof het Harleys zijn.
Ondertitel: Racemonster
Maar waarom het dat innestelen voorkomt snappen ze toch nog steeds niet helemaal?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:55 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Het spiraaltje voorkomt innesteling van het bevruchtte eitje en volgens mij deed het ook nog iets met de zuurtegraad maar dat weet ik niet zeker.
Ik ben en blijf gewoon een echte Brabantsequote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:53 schreef SHE het volgende:
SHE is een geboren Haagse, getogen in Rotterdam, wonend in Utrecht en werkend in Amsterdam.
Stelt u zich eens voor hoe dat klinkt
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:06 schreef MinderMutsig het volgende:
Opa's en oma's op msn zijn tof.
Jah ik ben nog steeds een beetje tralalalaquote:
Dat idee had ik ook al, Alien Tech! Het schijnt zelfs dat de Egyptenaren het al gebruikten.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:07 schreef krakkemieke het volgende:
Remlof: Het spiraaltje werkt als antenne voor buitenaardse wezens. Die voorkomen dat een eitje zich innestelt.
Intussen heb ik een flinke verzameling aan kruiden staan en het is echt super relax om verse kruiden bij de hand te hebben...quote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:50 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
krrnkje! foto van je kruiden bitten
geniaal idee, ga die potjes vragen als verjaardags cadeau
Op z'n minst hoosde het zo hard dat volgens mij t water van aquabest bijna n meter was gestegenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:14 schreef krakkemieke het volgende:
Was dat die extrema dat iedereen onderkoeld was?
Hmja, er komen wel eens mindere TT's langs, maar morgen issie weer overquote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:34 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ben trouwens vast een preutse trut maar die TT hoeft voor mij niet zo nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |