Ik ben het met je eensquote:
De idee erachter laat ik altijd aan de kijker: jouw idee erachter kan heel anders zijn dan die van mij, maar daarmee niet 'fout' ofzo.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 10:42 schreef ebeaydojraes het volgende:
mooi mooi... alleen iets in de poses zegt mij .. nee ... wat was het idee erachter?
Ze is inderdaad mooiquote:Op zondag 22 februari 2009 00:17 schreef Dakota het volgende:
Mijn poging om mijn verse spruit eens op de foto te zetten, ik ben een totale nitwit wat foto's maken betreft dus er zal wel heel wat op aan te merken zijn (geen idee hoe het met belichting en kleur zit enzo).. maar ik vind m mooi
[ afbeelding ]
klopt hoorquote:Op zondag 22 februari 2009 08:36 schreef ebeaydojraes het volgende:
die titels zie ik er niet bij staan,
grappig toch, want het zijn dezelfde foto'squote:maar dan ziet het er ineens een stuk beter uit idd
Die laatste is erg mooi! Is nog wel wat uit te halen qua kleur etc. Maar super shot.quote:
Psst roze dekentjequote:Op zondag 22 februari 2009 17:35 schreef Noxa het volgende:
[..]
Die laatste is erg mooi! Is nog wel wat uit te halen qua kleur etc. Maar super shot.
@ Dakota, mooi manneke(?) hoor, schitterende kuif
Mijn creatie, snap shot met een verjaardag. Maar met wat post processing toch wel aardig geworden vond ik.
[ afbeelding ]
Leuke portretjes. Niet superspannend of zo, maar gewoon leukquote:Op zondag 22 februari 2009 18:34 schreef Danny het volgende:
Kinderportretten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Coolquote:Op maandag 23 februari 2009 11:04 schreef didotcicero het volgende:
[ afbeelding ]
Foto voor de band Grace
Forum Opties | |
---|---|