Die tweede is serieus bijzonder goed! Errrg goeie styling! Grote veer in je bips!!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:07 schreef DownPoison het volgende:
Mijn achternichtje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En gewoon twee meisjes die ik tegenkwam:
[ afbeelding ]
bedankt,1 is ook mijn eigen favorietquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:50 schreef Bond het volgende:
@DownPoison:
1 is mijn favo. Heerlijke kleuren. Waar het precies door komt durf ik niet te zeggen (weet er niet genoeg van). Het komt wellicht door de gitaar die je diagonaal het beeld in trekt. Ik weet het niet precies, hij is fijn.
2 vind ik dan weer veel minder. Waarom is het hoofd er half af?
3 is ook goed, ziet er oldschool uit.
4 ondanks dat het heel vertederend moet zijn, doet het me vrij weinig![]()
Ook maar eens geprobeerd mijn gevoel/commentaar bij de foto's weer te geven
dankuquote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:37 schreef freud het volgende:
[..]
Die tweede is serieus bijzonder goed! Errrg goeie styling! Grote veer in je bips!!
Hmm, als ik eerlijk ben vind ik foto 1 niet zo heel erg prettig, er springt niet echt iets uit, de foto komt wat grijzig over.quote:
Ik vind het wel fijn dat je reageert, van tips kan ik namelijk leren. Ik begrijp je kritiek wel!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:25 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Hmm, als ik eerlijk ben vind ik foto 1 niet zo heel erg prettig, er springt niet echt iets uit, de foto komt wat grijzig over.
Foto 2 daarentegen komt mede vanwege de kleuren en de houding van het model veel prettiger over, al is op het gezicht en de schouders iets te veel licht.
tenzij zo bedoelt, zorg ervoor dat het model haar kleding gewoon goed zit...quote:
Re ik vind dat jouw antwoord op deze foto niet eens 1 cent waard isquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:13 schreef Re het volgende:
ziet er een beetje "dood"geflitst uit, en niet echt de 2 euro waard
ik denk dat je voor 2 euro best iets mooiers had kunnen maken maar dat is gewoon een meningquote:Op woensdag 18 februari 2009 00:59 schreef prupke het volgende:
[..]
Re ik vind dat jouw antwoord op deze foto niet eens 1 cent waard is
Ik vat het zelf op als advies en ben gaan photoshoppenquote:Op woensdag 18 februari 2009 00:59 schreef prupke het volgende:
[..]
Re ik vind dat jouw antwoord op deze foto niet eens 1 cent waard is
Kijk, op dat moment had je dus je foto moeten makenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:04 schreef RicknRoll het volgende:
[ afbeelding ]
Afgelopen weekend in Dublin geweest, deze man stond voor de Guinness brouwerij te vertellen dat "The old days are gone!". Hij had vroeger zelf nog met zijn paard en wagen in de brouwerij gewerkt, voordat de toeristen alles verknald hadden. Ik moest hem wel 2 euro betalen voor een foto, een andere jongen deed dat niet en werd behoorlijk uitgescholden.
Leuke koppies, maar kun je wat er over vertellen? Want iets zegt me dat deze fotos niet in Amsterdam-ZO zijn gemaaktquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:14 schreef Spacylectro het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ietsje zachter flitsen, kleurtemp op zonnig gooien, en je sluitertijd drastisch verlengen. Je zit in ieder geval op het goeie spoor. Probeer ook je onderwerp niet precies in het midden te zetten, maar probeer met je compositie ook de achtergrond/omgeving/lucht/ufo's mee te nemen in je foto.quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:18 schreef Helenamus het volgende:
[ afbeelding ]
Klik op foto; voor beter beeld (:
a koppel ; Mijn beste vriendin en haar vriend.
Ik ben het met je eensquote:
De idee erachter laat ik altijd aan de kijker: jouw idee erachter kan heel anders zijn dan die van mij, maar daarmee niet 'fout' ofzo.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 10:42 schreef ebeaydojraes het volgende:
mooi mooi... alleen iets in de poses zegt mij .. nee ... wat was het idee erachter?
Ze is inderdaad mooiquote:Op zondag 22 februari 2009 00:17 schreef Dakota het volgende:
Mijn poging om mijn verse spruit eens op de foto te zetten, ik ben een totale nitwit wat foto's maken betreft dus er zal wel heel wat op aan te merken zijn (geen idee hoe het met belichting en kleur zit enzo).. maar ik vind m mooi
[ afbeelding ]
klopt hoorquote:Op zondag 22 februari 2009 08:36 schreef ebeaydojraes het volgende:
die titels zie ik er niet bij staan,
grappig toch, want het zijn dezelfde foto'squote:maar dan ziet het er ineens een stuk beter uit idd
Die laatste is erg mooi! Is nog wel wat uit te halen qua kleur etc. Maar super shot.quote:
Psst roze dekentjequote:Op zondag 22 februari 2009 17:35 schreef Noxa het volgende:
[..]
Die laatste is erg mooi! Is nog wel wat uit te halen qua kleur etc. Maar super shot.
@ Dakota, mooi manneke(?) hoor, schitterende kuif
Mijn creatie, snap shot met een verjaardag. Maar met wat post processing toch wel aardig geworden vond ik.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |