Ik vind m wel beter maar nu is, zoals Ultimato zegt, het gezicht wel erg licht (hoewel niet uitgebeten). Als je de levels in een laag zet, kan je ze in het masker weer weghalen bij het gezicht.quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:39 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik ben het belichten aan het leren. Dit resultaat met maar 1 lamp laat idd de achtergrond te donker.
Dank je voor je commentaar, heb er ook wat mee proberen te doen. Is dit al beter?
[ afbeelding ]
Hmmz, zal eens wat spelen met photoshop en kijken of ik zie wat je bedoeld.quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:07 schreef Ultimato het volgende:
foto is op zich mooi qua pose en het verhaal alleen het licht doet daar geen goed aan vind ik persoonlijk.
de achtergrond is volkomen zwart terwijl de lichtval insinueert dat ook de achtergrond licht zou vangen, daarnaast is het licht (alsmede de bjibehorende schaduwen) erg hard wat voor mijn gevoel niet klopt bij de foto.
nu ik nog eens goed kijk komen de kleuren bleek en rauw over, wat zachter licht zou dit al verholpen hebben, misschien eens spelen met de kleur van het licht in photoshop?
edit:
als ik in photoshop met control+U wat ga spelen met de kleurbalans dan kun je je dochter een veel levendiger uitstraling geven, ook de lightness een beetje terugschroeven en het contrast iets verlagen scheelt al een stuk fletsheid.
het voorgaande geldt natuurlijk niet als je die kleur juist opzettelijk hebt weggehaald
Die eenogige panda trekt alle aandacht, en dat doet je model tekort.quote:Op zondag 9 november 2008 11:40 schreef achterop23 het volgende:
Ik gooi er ook maar eens een portret in. De hele shoot kan je hier zien (modellen>>suzanne).
[ afbeelding ]
op/aanmerkingen zijn welkom
leuke pose, achtergrond lijkt imo ietwat overbelicht--of is dat de bedoeling? Leuk model (quote:Op woensdag 12 november 2008 12:22 schreef An24 het volgende:
Eline! mijn nieuwe oefenmodel!
[ afbeelding ]
leuk model maar die achtergrond trekt inderdaad te veel aandacht, ook vind ik de plant (ingeplakt?) een beetje vervelend om tegenaan te kijkenquote:Op zondag 9 november 2008 11:40 schreef achterop23 het volgende:
Ik gooi er ook maar eens een portret in. De hele shoot kan je hier zien (modellen>>suzanne).
[ afbeelding ]
op/aanmerkingen zijn welkom
Om eerlijk te zijn vind ik hem niet zo lekker..quote:
Goeie foto's, alleen iets krap gekaderd?quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:21 schreef Danny het volgende:
Sint
[ afbeelding ]
grotere versies
Piet
[ afbeelding ]
grotere versies
Daar zit een kern van waarheid in. Blame it on the panda!quote:Op woensdag 12 november 2008 14:33 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Die eenogige panda trekt alle aandacht, en dat doet je model tekort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |