abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 februari 2009 @ 21:53:51 #201
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_65673546
quote:
Op maandag 2 februari 2009 20:59 schreef freud het volgende:
P.F. heeft geholpen met het kennis maken met een nieuwe visagiste. Ze was zeker erg prettig om mee te werken, en weet echt goed wat ze doet! P.F. deed het ook prima als model.

En hier even snel een foto uit de serie:
[ afbeelding ]
Niks ten nadele van het model, maar sorry, ik vind de foto brak. Te licht, te veel blur op de huid, en slecht gekaderd. De pluspunten van de foto zijn voor het model en de visagie: mooi gezicht, mooi opgemaakt, en vooral: hele mooie ogen!
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_65674756
Freud, de visa heft een foutje gemaakt boven de op de foto rechter wenkbrauw. Zou ik ff wegshoppen.

Verder is de foto wel wat aan de lichte kant, (kan jij veel beter Freud) maar het blijft zeker een uitdaging voor ronaldV om deze beter te maken!
pi_65674838
quote:
Op maandag 2 februari 2009 21:53 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Niks ten nadele van het model, maar sorry, ik vind de foto brak. Te licht, te veel blur op de huid, en slecht gekaderd. De pluspunten van de foto zijn voor het model en de visagie: mooi gezicht, mooi opgemaakt, en vooral: hele mooie ogen!
Dat wordt ook wel "softbox" genoemd
pi_65674928
quote:
Op maandag 2 februari 2009 22:20 schreef An24 het volgende:
Freud, de visa heft een foutje gemaakt boven de op de foto rechter wenkbrauw. Zou ik ff wegshoppen.

Verder is de foto wel wat aan de lichte kant, (kan jij veel beter Freud) maar het blijft zeker een uitdaging voor ronaldV om deze beter te maken!
Ja dat zag ik ook al, maar misschien is het schaduw?
Jij was er ook vandaag toch? (Je lijkt op je foto en aan je sig te zien.. )
  FOK!fotograaf maandag 2 februari 2009 @ 22:23:48 #205
18921 freud
Who's John Galt?
pi_65674936
quote:
Op maandag 2 februari 2009 21:53 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Thanx voor de feedback. Had deze uitgekozen om te laten zien wat de visa had gedaan, niet zozeer voor een winnend portret. Had ik er even bij kunnen zetten. Op haar huid zit geen blur actie, ze heeft gewoon een erg goeie huid, en een visagiste gebruikt foundation, misschien is dat de verwarring. Als je met foundation ietsje harder flitst dan de boekjes aangeven, dan wordt de huid wel licht, maar ook zeer mooi effen.

@An; ja, zie de fout nu ook . Raar effect...
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_65675021
quote:
Op maandag 2 februari 2009 22:23 schreef P.F het volgende:

[..]

Ja dat zag ik ook al, maar misschien is het schaduw?
Jij was er ook vandaag toch? (Je lijkt op je foto en aan je sig te zien.. )
Is geen schaduw, is te verre doortekening van de wenkbrauw. En klopt, ik mocht je ook bewonderen vandaag. Dat heb je met samenwonende fotograafjes Goed gedaan meis
pi_65675189
Dank je! Ik vond dat de visa het ook super mooi gedaan heeft!
pi_65675390
Ah mooi....nu hebben we de hulptroepen en het vriendjesgeslijm wel weer gehad.

Terug naar de foto. Op zich best een aardige portretfoto. Ik vind hem alleen ietsiepietsie te krap gekaderd. Ik had graag links nog een stuk haar gezien, puur omdat het dan idd mooi afkadert. Het zijn wel een paar sprekende ogen geworden. Een tikkie meer diepte was ook niet onaardig geweest denk ik. Het licht rondom haar neus is redelijk vlak.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_65675800
quote:
Op maandag 26 januari 2009 19:30 schreef limpix het volgende:
[ afbeelding ]
Gisterenmiddag tijdens de visagie-activiteiten gemaakt.
Je moet wat tijdens het wachten.....
Deze heb ik gemist van je.......lekker plaatje, maar idd een klein focus probleempje. Ga je ook wat van afgelopen weekend posten? Please?
pi_65676754
M'n excusus!

N00berror!

[ Bericht 57% gewijzigd door Misha023 op 04-02-2009 13:57:15 ]
Photography.
  maandag 2 februari 2009 @ 23:18:55 #211
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_65677421
Die is wel érg soft vind ik, dan vind ik Freud zn versie beter.
Freud: De schaduw onder de kin vind ik niet zo mooi en ik had misschien liever de haarlijn boven nog gezien. Verder mooie foto! P.F.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_65677884
Ik ben nog niet zo lang bezig met photoshop & fotografie, moet nog ff de balans vinden denk ik
Photography.
pi_65680762
quote:
Op maandag 2 februari 2009 22:21 schreef An24 het volgende:

[..]

Dat wordt ook wel "softbox" genoemd
j i p e n j a n n e k e taal?

mens bok op wil je
Thank Drunk I'm a Goddess!
  dinsdag 3 februari 2009 @ 01:30:41 #214
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_65680793
A Soft box is a type of photographic lighting device, one of a number of photographic soft light devices. All the various soft light types create soft diffused light by directing light through some diffusing material, or by "bouncing" light off a second surface to diffuse the light. The best known form of bouncing source is the umbrella light where the light from the bulb is bounced off the inside of a metalized umbrella to create a soft indirect light.
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  dinsdag 3 februari 2009 @ 08:00:13 #215
190555 ..bennie
ik ben een lul
pi_65681806
quote:
Op maandag 2 februari 2009 20:59 schreef freud het volgende:
P.F. heeft geholpen met het kennis maken met een nieuwe visagiste. Ze was zeker erg prettig om mee te werken, en weet echt goed wat ze doet! P.F. deed het ook prima als model.

En hier even snel een foto uit de serie:
[ afbeelding ]
Ik vind de kadering te krap (nooit verwacht dat ik dat ooit zou zeggen haha).
Het samenspel tussen licht en make-up is zeer geslaagd (ervan uitgaande dat er niet is geshopped).
Verder zou ik een klein lichtje van onderuit toevoegen om de schaduwen iets minder hard te maken.
  FOK!fotograaf dinsdag 3 februari 2009 @ 19:09:53 #216
18921 freud
Who's John Galt?
pi_65702799
Dat van de kadering geef ik iedereen gelijk. Vandaar dat ik in de reactie op vlieg aangaf dat de foto vooral bedoeld was om de ogen van P.F. en het werk van de visagiste te laten zien. Ik ga even overleggen met P.F. welke gepost mogen worden uit de serie.
quote:
Op maandag 2 februari 2009 23:04 schreef Misha023 het volgende:
Ik vind 'm leuk! Mooie dame ook haha

Ik kon het alleen niet laten om er wat mee te klooien in Photoshop...

[ afbeelding ]
Misha, no offence, maar het is een beetje not done om een foto ongevraagd in PS te bewerken en opnieuw te posten. Als je met je strijkijzer (lees: portraiture plugin) wil spelen, dan moet je het lekker voor jezelf houden. Kan je de foto uit je post weghalen en als je er echt op gebrand bent, vervangen door een linkje?
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
  dinsdag 3 februari 2009 @ 21:42:04 #217
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_65709840
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 19:09 schreef freud het volgende:
Misha, no offence, maar het is een beetje not done om een foto ongevraagd in PS te bewerken en opnieuw te posten. Als je met je strijkijzer (lees: portraiture plugin) wil spelen, dan moet je het lekker voor jezelf houden. Kan je de foto uit je post weghalen en als je er echt op gebrand bent, vervangen door een linkje?
Even zonder mezelf in te lezen in voorgaande posts: waarom is dit zo'n gigantisch probleem? Er zit geen watermerk in, dus volgens mij wil iemand alleen maar tonen wat er eventueel meer in de foto zit, en laat dat zien. Als ik een witbalans en contrastcorrectie doe en ik post dezelfde foto met de orginele erbij, dan is er toch geen probleem?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_65717648
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 01:30 schreef MissBliss het volgende:
A Soft box is a type of photographic lighting device, one of a number of photographic soft light devices. All the various soft light types create soft diffused light by directing light through some diffusing material, or by "bouncing" light off a second surface to diffuse the light. The best known form of bouncing source is the umbrella light where the light from the bulb is bounced off the inside of a metalized umbrella to create a soft indirect light.
that is Mick and Mandy or Bob and Jilly language
Thank Drunk I'm a Goddess!
  woensdag 4 februari 2009 @ 11:41:02 #219
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_65725937
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 @ 00:23 schreef prupke het volgende:

[..]

that is Mick and Mandy or Bob and Jilly language
Die ken ik niet hoor
Ziggy played guitar
  FOK!fotograaf woensdag 4 februari 2009 @ 18:25:40 #220
18921 freud
Who's John Galt?
pi_65739803
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 21:42 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Even zonder mezelf in te lezen in voorgaande posts: waarom is dit zo'n gigantisch probleem? Er zit geen watermerk in, dus volgens mij wil iemand alleen maar tonen wat er eventueel meer in de foto zit, en laat dat zien. Als ik een witbalans en contrastcorrectie doe en ik post dezelfde foto met de orginele erbij, dan is er toch geen probleem?
De foto is van mij. Mijn interpretatie, en een weergave van mijn werk. Als je iets van mijn werk gebruikt zonder dat je het even met mij kortsluit, dan is dat niet echt netjes. Als ik had gevraagd om input van mensen om hem beter te maken, dan had je gelijk gehad. Nu postte ik de foto om hem te laten zien. Je kan dan commentaar geven. Ik had ook een andere interpretatie van een foto van Misha gemaakt, die ik in PM naar hem gestuurd had, omdat hij niet helemaal zag wat ik bedoelde.

En ik zie niet in wat een watermerk ineens voor verschil zou maken? Dit soort dingen waren in mijn ogen gewoon een soort nettiquette (andermans werk niet ongevraagd gebruiken). Misha is nieuw, dus til ik er niet zo zwaar aan, maar wil wel graag dat hij hem zsm weghaalt.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
  woensdag 4 februari 2009 @ 20:14:52 #221
12888 Skull-splitter
pi_65743606
Ik geloof dat je even van je troon moet komen: als ik een paintover maak van een 3D model op het gebied waar het beter kan is dat in mijn ogen een steun in je rug en niet het onderuithalen van je werk danwel misbruik van je werk.

Bij een photoshop gaat dat in mijn ogen in een forum als dit ook op: mensen willen elkaar hier laten zien wat ze anders/beter zouden willen zien of iig kijken hoe dat bij de fotograaf overkomt.

Kijk, ik zou het opvatten als feedback, ik zou er wat mee kunnen, ik zou me lichtelijk gevleid voelen (hell, iemand heeft het over je werk!)
Het is niet dat de betreffende poster ineens commercieel aan de haal gaat met je plaat of deze onder zijn naam publiceert... Er staat ook geen disclaimer onder je posts waarin de kopierechten expliciet vermeld staan.

Ik kan begrijpen dat je ervan baalt, maar in mijn ogen neem je het allemaal veel te serieus...
  donderdag 5 februari 2009 @ 00:31:43 #222
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_65753085
Dat freud in z'n recht staat valt niet over te twisten.

Maar de manier waarop hij het brengt mag wel wat vriendelijk, Misha023 bedoelde het niet kwaad en dan kan je hem ook vriendelijk er op wijzen dat je er niet van gediend bent als anderen jouw foto bewerken (alhoewel het op sommige fora doodnormaal is). Ik snap je wel hoor freud, voor mij hoeft het ook niet zo nodig tenzij ik er om vraag, maar probeer het volgende keer iets tactvoller te brengen.

Gelukkig pakt Misha023 het goed op en is wmb. het verhaal nu klaar.
Huilen dan.
pi_65784509
Laat ik ook maar weer eens wat van me zien, ben hier al vrij lang niet geweest. Shame on me.
Een oudje, van m'n zusje:
pi_65784804
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 22:48 schreef S-K het volgende:
Laat ik ook maar weer eens wat van me zien, ben hier al vrij lang niet geweest. Shame on me.
[ afbeelding ]
Leuk plaatje. Mooie ogen zo Ik heb wel het idee dat je zwartwit wat grauwig is. Mag iets meer contrast en helderheid in komen. Kijk verder ook even naar dat afleidende plekje in de linkeronderhoek.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  FOK!fotograaf donderdag 5 februari 2009 @ 23:09:07 #225
18921 freud
Who's John Galt?
pi_65785199
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 20:14 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik geloof dat je even van je troon moet komen: als ik een paintover maak van een 3D model op het gebied waar het beter kan is dat in mijn ogen een steun in je rug en niet het onderuithalen van je werk danwel misbruik van je werk.
Kijk, dat jij iets niet erg vindt, is geen reden om mijn mening als niet ter zake doende te bestempelen. Heeft niets met troon te maken, maar meer met een zekere nettiquette die ik voor ogen had. Ik begreep dat dat soms niet 100% overkomt (zoals alle ongeschreven zaken), en vroeg dus gewoon in heldere taal of hij het wilde corrigeren. Hij heeft het goed opgepakt, zonder hard feelings over en weer.
quote:
Bij een photoshop gaat dat in mijn ogen in een forum als dit ook op: mensen willen elkaar hier laten zien wat ze anders/beter zouden willen zien of iig kijken hoe dat bij de fotograaf overkomt.
En dat gaat ook prima in tekst (wat een heleboel mensen al een aantal jaren bewijzen), en als het niet helemaal helder is, dan kan dat ook anders.
quote:
Kijk, ik zou het opvatten als feedback, ik zou er wat mee kunnen, ik zou me lichtelijk gevleid voelen (hell, iemand heeft het over je werk!)
Het is niet dat de betreffende poster ineens commercieel aan de haal gaat met je plaat of deze onder zijn naam publiceert... Er staat ook geen disclaimer onder je posts waarin de kopierechten expliciet vermeld staan.
Natuurlijk is het leuk dat mensen er moeite in steken, maar dat staat los van mijn punt. Het ging puur om het feit dat ik het niet zo prettig vond, c'est ca.
quote:
Ik kan begrijpen dat je ervan baalt, maar in mijn ogen neem je het allemaal veel te serieus...
Mwoah, ik vroeg gewoon of hij het kon verwijderen, wat prima is gegaan. Wij zijn niet degenen die er nu zwaar aan tillen .
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 00:31 schreef Isdatzo het volgende:
Dat freud in z'n recht staat valt niet over te twisten.

Maar de manier waarop hij het brengt mag wel wat vriendelijk, Misha023 bedoelde het niet kwaad en dan kan je hem ook vriendelijk er op wijzen dat je er niet van gediend bent als anderen jouw foto bewerken (alhoewel het op sommige fora doodnormaal is). Ik snap je wel hoor freud, voor mij hoeft het ook niet zo nodig tenzij ik er om vraag, maar probeer het volgende keer iets tactvoller te brengen.
No offence, maar het is normaal gevraagd. Een onvriendelijke wijze zou een factuur zijn aan zijn adres, met sommatie de foto te verwijderen, of door een MOD er aan zijn/haar haartjes bij te slepen om het weg te halen. Ook om dit soort dingen onder de aandacht te brengen zijn dit soort discussie goed. Dat mensen er negativiteit in lezen is imo toch meer een kwestie van projectie, dan werkelijke bedoeling. Als ik harder wil zijn, dan had het echt wel duidelijk geweest.
quote:
Gelukkig pakt Misha023 het goed op en is wmb. het verhaal nu klaar.
Jeps, prima opgepakt . Leermoment alom, iedereen jubel en juich .
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 22:48 schreef S-K het volgende:
[ afbeelding ]
Nette foto! Ben we gecharmeerd van de manier waarop je de ogen vast hebt gelegd. Als het wat gecontroleerder was geweest qua setting, zou ik getwijfeld hebben aan de ketting, maar dat is ook een stuk smaak, omdat ik gek ben op eenvoud (geen sieraden, drukke prints op kleding, etc). Heb je nog de ogen iets gedodged voor die tekening erin?

[ Bericht 4% gewijzigd door freud op 05-02-2009 23:17:45 ]
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
pi_65785709
Haha, vraag mij niets over bewerken. Ik klooi namelijk maar wat aan. Ik heb de ogen wat helderder gemaakt, en wat verscherpt.
  FOK!fotograaf donderdag 5 februari 2009 @ 23:29:10 #227
18921 freud
Who's John Galt?
pi_65785905
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 23:23 schreef S-K het volgende:
Haha, vraag mij niets over bewerken. Ik klooi namelijk maar wat aan. Ik heb de ogen wat helderder gemaakt, en wat verscherpt.
Vaak wel _de_ manier om ogen net even wat kracht bij te zetten .
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
  vrijdag 6 februari 2009 @ 09:43:55 #228
12888 Skull-splitter
pi_65791042
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 23:09 schreef freud het volgende:

[..]

Kijk, dat jij iets niet erg vindt, is geen reden om mijn mening als niet ter zake doende te bestempelen. Heeft niets met troon te maken, maar meer met een zekere nettiquette die ik voor ogen had. Ik begreep dat dat soms niet 100% overkomt (zoals alle ongeschreven zaken), en vroeg dus gewoon in heldere taal of hij het wilde corrigeren. Hij heeft het goed opgepakt, zonder hard feelings over en weer.
Als jij niet aangeeft wat jouw idee van nettiquette is dan kan de ander daar lastig mee omgaan, of zie ik dat nou verkeerd? Het ene forum is het andere niet immers, en de ene user ook de ander niet.
Het is wel de toon die de muziek maakt...
quote:
En dat gaat ook prima in tekst (wat een heleboel mensen al een aantal jaren bewijzen), en als het niet helemaal helder is, dan kan dat ook anders.
Plaatje zegt vaak meer dan woorden.
quote:
Natuurlijk is het leuk dat mensen er moeite in steken, maar dat staat los van mijn punt. Het ging puur om het feit dat ik het niet zo prettig vond, c'est ca.
Prima, bewoording was echter behoorlijk agressief terwijl het IMO nergens over ging, en dan ben ik zo'n lul die zijn neus erin kan steken om herhaling te voorkomen
PS: Welcome to the internets.
quote:
Mwoah, ik vroeg gewoon of hij het kon verwijderen, wat prima is gegaan. Wij zijn niet degenen die er nu zwaar aan tillen .
Correct, maar ik vond je toon gewoon dermate negatief en agressief dat ik me mengde in het "conflict".
Ik kom reeds enkele jaren op de site polycount.com waar users elkaars werk becritiseren en ter ondersteuning rustig paintovers maken om duidelijk te maken wat anders kan/beter kan, dat is daar volledig geaccepteerd en wordt zelfs van harte welkom geheten: van elkaars werk bekijken en bewerken kun je immers gewoon leren.
Daarom gaf ik al aan: er is niet 1 nettiquette, en als je er geen prijs op stelt dat iets bewerkt wordt dan wens ik je veel succes als je het niet aangeeft.
quote:
No offence, maar het is normaal gevraagd. Een onvriendelijke wijze zou een factuur zijn aan zijn adres, met sommatie de foto te verwijderen, of door een MOD er aan zijn/haar haartjes bij te slepen om het weg te halen. Ook om dit soort dingen onder de aandacht te brengen zijn dit soort discussie goed. Dat mensen er negativiteit in lezen is imo toch meer een kwestie van projectie, dan werkelijke bedoeling. Als ik harder wil zijn, dan had het echt wel duidelijk geweest.
Discussie is zeker goed, daar is zo'n forum toch ook voor meen ik me te herinneren uit een duister verleden. Maar ga die discussie dan aan in de vorm van "zou je de volgende keer toestemming willen vragen? Ik ben namelijk gesteld op mijn werk en auteursrecht" wat het al heel anders maakt.
  FOK!fotograaf vrijdag 6 februari 2009 @ 16:50:45 #229
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_65805266
Terug ontopic nu maar. Oke?
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_65819679
S-K: Wat een intrigerend portret! Ik blijf er naar kijken, knap gedaan!

Ik had vandaag een fotoshoot, hier is er 1 van:

(groter formaat volgt eventueel later, ben nog bezig met de hele serie enzo)
pi_65820307
Thanks bloemetje

Jij post ook een hele gave. Ietwat rozig, maar wel heel gaaf.
pi_65820358
beetje een paarse zweem in de foto (wit uit balans?), maar een superlieve foto, bloemetje!
pi_65820547
Dankjulliewel! De kleuren heb ik zelf gedaan, ik hou daar van

[ Bericht 3% gewijzigd door bl0emetjE op 07-02-2009 01:32:41 ]
pi_65820769
Dan lekker zo laten!
pi_65825922
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 00:27 schreef bl0emetjE het volgende:
Dankjulliewel! De kleuren heb ik zelf gedaan, ik hou daar van
Ik vind die kleuren ook mooi!
pi_65833088
Vandaag heb ik er nog twee gemaakt van mijn zusje.

pi_65837506
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 19:16 schreef S-K het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ohh ook echt weer heel erg mooi!
De kleur vind ik heel sterk erbij, misschien net jammer van het plukje haar voor haar oog, klein beetje storend misschien?
Ook die zwart wit is gaaf, vanaf mijn kant niks op aan te merken!
Je hebt ook de ogen mooi bewerkt, ziet er heel sprekend uit!
  zondag 8 februari 2009 @ 09:21:46 #238
192269 Anneloortje
Niet weer he...
pi_65842821
Mooie pica's vind persoonlijk dat plukje haar weer speels.
Het is de gekte van de verslaving.
pi_65842830
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Hele sterke foto's! Goed gedaan
pi_65842896
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Lekkere kadering en die ogen springen er echt geweldig uit Nice
pi_65938953
Laat ik ook maar eens even wat posten:
't Is een goed jaar voor de tijd van het weer...
pi_65940068
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 09:13 schreef RicknRoll het volgende:
Laat ik ook maar eens even wat posten:
[ afbeelding ]
Ik vind hem wat aan de donkere kant, maar op zich is de compo wel ok. Ik zou hem denk ik iets meer ruimte hebben gegeven rechts (zodat het oog er nog bij komt).
pi_65949151
Mogen zelfportretten hier ook?
Ik wilde iets nieuws voor m'n hyves en fotoboek enz.
"History teaches us that humans behave wisely only once they have exhausted all other alternatives."
  FOK!fotograaf woensdag 11 februari 2009 @ 17:29:44 #244
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_65955780
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 14:36 schreef MaartenGrendel het volgende:
[ afbeelding ]
Tuurlijk mogen zelfportretten ook!

Het ruwe in je foto geeft het wat afstandelijks. De gekozen zw/w-conversie past daar prima bij ook!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  woensdag 11 februari 2009 @ 18:10:19 #245
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_65956938
quote:
[ afbeelding ]
Leuke dromerige blik .

Pssst. doe nog even iets aan die halo om je nek / achterhoofd, en boven je hoofd. En in mindere mate boven de 'beugel' van de koptelefoon.
Huilen dan.
  woensdag 11 februari 2009 @ 20:23:47 #246
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_65961932
bij gebrek aan een beter topic (gaat me even niet om het het concert gedeelte).
Wat vinden we van deze foto (al kan ik me bepaalde commentaren nu al bedenken)

- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
  donderdag 12 februari 2009 @ 09:29:45 #247
192269 Anneloortje
Niet weer he...
pi_65975863
Die van de Ruis? Ik vind het wel een moie foto hoor.
  donderdag 12 februari 2009 @ 09:31:08 #248
192269 Anneloortje
Niet weer he...
pi_65975890
quote:
[ afbeelding ]
Dat afstandelijke doet me denken aan die kunstenaar met die maquettes op zn hoofd...
pi_65981438
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 18:10 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Leuke dromerige blik .

Pssst. doe nog even iets aan die halo om je nek / achterhoofd, en boven je hoofd. En in mindere mate boven de 'beugel' van de koptelefoon.
Tnx voor de reacties. Die halo komt door overdreven gebruik van unsharp mask, vond het zelf wel iets hebben.
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 20:23 schreef ebeaydojraes het volgende:
bij gebrek aan een beter topic (gaat me even niet om het het concert gedeelte).
Wat vinden we van deze foto (al kan ik me bepaalde commentaren nu al bedenken)

[ afbeelding ]
Onscherp, ruis, maar juist daardoor een lekkere sfeer. Doet me denken aan een foto uit de jaren 60.
"History teaches us that humans behave wisely only once they have exhausted all other alternatives."
pi_66007940
[braaf portretje]

[/braaf portretje]

@ebaey
Geeft een lekker 60's gevoel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')