Jij zit zeker de engelse versie van letour te volgenquote:Op zondag 13 juli 2008 12:07 schreef wimderon het volgende:
De drie zijn voorlopig weg, peloton gaat pissen.
zolang de concurrentie niks pakt maakt het weinig uitquote:Op zondag 13 juli 2008 12:10 schreef crv het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Freire zat waarschijnlijk nog achterin het pelton en het was nog niet in hem opgekomen dat er wellicht wel een paar weg zouden rijden. Als die niet had zitten pitten had ie even meegesprongen en de puntjes gepakt.
Maar goed er zal wel weer een strategisch doel achter zitten
#quote:Op zondag 13 juli 2008 12:10 schreef crv het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Freire zat waarschijnlijk nog achterin het pelton en het was nog niet in hem opgekomen dat er wellicht wel een paar weg zouden rijden. Als die niet had zitten pitten had ie even meegesprongen en de puntjes gepakt.
Nogal belangrijk hoor. Hiermee geven ze aan de de ontsnapping definitief weg mag.quote:Op zondag 13 juli 2008 12:12 schreef crv het volgende:
[..]
Jij zit zeker de engelse versie van letour te volgen![]()
Die hebben iets met dat pissen, elke zeikactie wordt gemeld.
Op de franse wordt dat niet eens genoemd
Haha idd, heb al honderd keer het " break naturelle" van de engelsen moeten aanhoren.quote:Op zondag 13 juli 2008 12:12 schreef crv het volgende:
[..]
Jij zit zeker de engelse versie van letour te volgen![]()
Die hebben iets met dat pissen, elke zeikactie wordt gemeld.
Op de franse wordt dat niet eens genoemd
Eventjes wegspringenquote:Op zondag 13 juli 2008 12:10 schreef crv het volgende:
[..]
En als die in Parijs het groen op 2 puntjes mist dan hoor je iedereen wel .....quote:Op zondag 13 juli 2008 12:19 schreef Ambrosius het volgende:
Freire hoeft ook niet, hij staat nu eerste..
Zoals al gezegd: Hij moest met iedereen meespringen en Credit Agricole zou wel laten belopen?quote:Op zondag 13 juli 2008 12:35 schreef crv het volgende:
[..]
En als die in Parijs het groen op 2 puntjes mist dan hoor je iedereen wel .....![]()
Actief meekoersen en zeker alleen de eerste 30 km is geen krachten wegsmijten maar aangeven dat je ergens voor gaat, je goed bent. de komende ritten hoeft ie toch alleen maar in de bus mee.dus die eerste 30 maken geen ruk uit.
Maar goed, ik houd meer van pro-actief wielrennen dan dat strategisch gecijfer.
Die kans lijkt me vrij klein inderdaad.quote:Op zondag 13 juli 2008 12:38 schreef Ereinion het volgende:
Als Freire op twee punten de groene trui mist gaan mensen achteraf echt niet beginnen over de negende etappe van Toulouse naar De Bigorre.
in een rit als dit is de eerste en anders de 2e ontsnapping vaak al succesvol. en ja CA zal zeker niet makkelijk weg laten gaan, maar het ging om om 30km. daarna kon ie de rest van de etappe zijn poten stilhoudenquote:Op zondag 13 juli 2008 12:38 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Zoals al gezegd: Hij moest met iedereen meespringen en Credit Agricole zou wel laten belopen?
tot dan gebeurd er toch geen ruk en de eerste uren erna ook niet. als er al wat gebeurd is dat op de Peyresourdequote:
Nou ik wil het wel zien, beetje internetten er op naast. Dat doet toch niemand kwaad denk ik dan.quote:Op zondag 13 juli 2008 12:43 schreef Bartoli het volgende:
[..]
tot dan gebeurd er toch geen ruk en de eerste uren erna ook niet. als er al wat gebeurd is dat op de Peyresourde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |