Savoldelliquote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:00 schreef Sporttv het volgende:
Welke renners maken volgens jullie kans op de etappe morgen?
als je van een rondemaster uitgaat is afdalen naar de finish inderdaad niets aan, anders zie ik totaal geen probleem van een afdaling vol adrenaline-momenten. Jammer dat Il Falco niet mee rijdt. (en Gesink..)quote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:22 schreef Dos37 het volgende:
Ze hadden de streep gewoon op 198km moeten trekken. Afdalen naar de finish is niets aan.
No shit Sherlock. Jegou niet dan?quote:
Boogerd morgen op de belg als co-commentator toch naast Ghans?quote:Op zondag 13 juli 2008 00:04 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
No shit Sherlock. Jegou niet dan?
En Boogerd had lekker veel te melden. Die mogen ze wel vaker laten opdraven ja.
Kan morgen helaas niet op de Belg kijken. Tenzij ze een livestream hebben lopen. Moet hele dag iemand helpen verhuizen maar die heeft gelukkig wel een laptop met internetverbinding(voorwaarde #1).quote:Op zondag 13 juli 2008 00:07 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Boogerd morgen op de belg als co-commentator toch naast Ghans?
Ik heb Samuel vorig jaar in de Vuelta gezien. Daalde af met meer dan 100(!) km/h. Het peloton moet dus uitkijken voor deze halve Bask.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:46 schreef Ruudz0r het volgende:
sanchez is een betere daler dan il falco! en ik verheug me er al op, om hem te zien dalen morgen moet die dus wel aanvallen en vol gaan
En anders neem je er een radiootje bij. Ook handig.quote:Op zondag 13 juli 2008 00:14 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Kan morgen helaas niet op de Belg kijken. Tenzij ze een livestream hebben lopen. Moet hele dag iemand helpen verhuizen maar die heeft gelukkig wel een laptop met internetverbinding(voorwaarde #1).
jah of 2 of 1 jaar terug in volgens mij was t Classica San Sebastian net naast de muur op de hele tijd was ook prachtig om te zien.quote:Op zondag 13 juli 2008 00:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik heb Samuel vorig jaar in de Vuelta gezien. Daalde af met meer dan 100(!) km/h. Het peloton moet dus uitkijken voor deze halve Bask.
@Admins: Bestaat het schouderklopje-topic nog? Zo ja, dan is DutchSL dé user die er eentje verdient.
quote:Op zondag 13 juli 2008 00:04 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
No shit Sherlock. Jegou niet dan?
En Boogerd had lekker veel te melden. Die mogen ze wel vaker laten opdraven ja.
voorwaarde #2 j: je kan alleen in het land van uitending zelf kijkenquote:Op zondag 13 juli 2008 00:14 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Kan morgen helaas niet op de Belg kijken. Tenzij ze een livestream hebben lopen. Moet hele dag iemand helpen verhuizen maar die heeft gelukkig wel een laptop met internetverbinding(voorwaarde #1).
Ja die is echt niet goed wijs. Doet me trouwens denken aan Theo Bos dit jaar op Mallorca achter een auto hill-down 140 km/h op zijn racertje. Die heeft lef hoorquote:Op zondag 13 juli 2008 00:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik heb Samuel vorig jaar in de Vuelta gezien. Daalde af met meer dan 100(!) km/h. Het peloton moet dus uitkijken voor deze halve Bask.
@Admins: Bestaat het schouderklopje-topic nog? Zo ja, dan is DutchSL dé user die er eentje verdient.
Check het rondemaster draadje, maar goed daar wordt je ook niet veel wijzer van.quote:Op zondag 13 juli 2008 09:33 schreef Sporttv het volgende:
Sorry dat ik het steeds vraag zal het niet meer vragen kom er zelf wel uit
Volgen betekent niet alleen kijken, maar ook artikelen lezen. En aangezien ik geen nederlandse of vlaamse tv kan ontvangen en er geen beelden meer op internet buiten het land waar je woont te bekijken zijn, dan ben je dus totaal afhankelijk van het nieuws op internet.quote:Op zondag 13 juli 2008 10:24 schreef jpjedi het volgende:
Waarom doen jullie aan die Rondemaster mee als je geen idee hebt van renners?
De lol van een wielrenpool is dat je het een beetje door het jaar heen volgt en basis kennis hebt van renners in vorm waarna je met die kennis tegen elkaar strijdt.
Om nou met websites en het FOK! etappe topic, je team in elkaar te knopen vind ik wel een beetje zielig.
dat denk ik ook, maar ik verwacht toch even wat aanzetten en uittesten op de laatste klimquote:Op zondag 13 juli 2008 10:39 schreef Leatherface het volgende:
Mooie rit hoop ik.
De favorieten zullen zich vast gedeisd houden. Dus echt veel wordt je er niet van wijzer, behalve wie er echt slecht zijn.
Waar denk je dat ik woon...quote:Op zondag 13 juli 2008 10:27 schreef crv het volgende:
[..]
Volgen betekent niet alleen kijken, maar ook artikelen lezen. En aangezien ik geen nederlandse of vlaamse tv kan ontvangen en er geen beelden meer op internet buiten het land waar je woont te bekijken zijn, dan ben je dus totaal afhankelijk van het nieuws op internet.
goed, ik zie hetquote:
Andy kan volgens mij best een potje dalenquote:Op zondag 13 juli 2008 10:54 schreef JohnDDD het volgende:
Ik vraag me af of Kirchen het gaat kunnen volhouden en dus zal er gestreden worden om de gele trui. De mannen zullen gaan rijden en er zal koers gemaakt worden. Een winnaar? Schleck kies ik niet vanwege zijn daalcapaciteiten, misschien wil Sastre het eens proberen.
13.40.quote:Op zondag 13 juli 2008 11:31 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Andy kan volgens mij best een potje dalen
Vanaf hoe laat zend de NOS uit trouwens? half 3?
Teruggepakt/quote:Op zondag 13 juli 2008 11:32 schreef wimderon het volgende:
De La Fuente, Bichot, Clement, Cheula, Moncoutié en Schröder in de aanval.
Die drie waren al weg gereden en namen zo alle puntjes mee.quote:Op zondag 13 juli 2008 12:01 schreef crv het volgende:
domme vraag misschien maar waarom zat freire niet bij die sprint, of sliep die nog?
11:57 - Results Of 1st Sprintquote:Op zondag 13 juli 2008 12:01 schreef crv het volgende:
domme vraag misschien maar waarom zat freire niet bij die sprint, of sliep die nog?
Omdat er 3 man vooruit waren en alle punten al weg waren.quote:Op zondag 13 juli 2008 12:01 schreef crv het volgende:
Dat bedoel ik dus. Freire zat waarschijnlijk nog achterin het pelton en het was nog niet in hem opgekomen dat er wellicht wel een paar weg zouden rijden. Als die niet had zitten pitten had ie even meegesprongen en de puntjes gepakt.quote:Op zondag 13 juli 2008 12:05 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Die drie waren al weg gereden en namen zo alle puntjes mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |