Ik ben dom. Dat even vooropgesteld. Waarom ben ik dom? Omdat ik deuken in mijn auto rij. Nou, hier is het verhaaltje dan maar:
Vanmorgen moest ik even een paar flessen drank naar een vriend van me brengen. Zijn vriendin is geslaagd voor een of andere duffe opleiding en ik had nog wat drank over wat toch geen hond drinkt. Behalve moeder de vrouw van eerdergenoemde vriend. Het ging om een zestal flessen Canei. Idioot zoete witte wijn uit Italië, onmogelijk om binnen te houden. Nou goed, ik die flessen daarheen gebracht en even gemeld dat dit ook direct het cadeau voor vanavond is. Afijn, hier even een foto van die bocht:
![]()
Nog even een babbeltje gemaakt, beide koppijn van de avond ervoor en elkaars geheugen een beetje opfrissen kan geen kwaad. Waar er twee zuipen, hebben er twee herinneringen en uiteindelijk kom je op een vrij compleet verhaal. Nou goed, het verhaal zakt een beetje in en ik wil jullie aandacht er toch graag bij houden. En omdat ik ook de rotste niet ben, zie hier:
![]()
Zijn we weer. Nou ik rij dus weg in mijn overigens zeer uitgestyl0wde
* Citroën AX
** uit 1987, inclusief hand choke! Met de choke half uit pruttel ik met een gangetje van 65 km/h door het heuvelachtige Limburgse landschap. Totaal overdondert door de schoonheid van dit stukje aarde zie ik niet dat er in de komende bocht van die typische paaltjes staan. Paaltjes die schreeuwen: PAS UIT! KIJK OP! HIER WORDT AAN DE WEG GEWERKT! WIJ WAARSCHUWEN JE! Nouja, ik rij daar dus tegenaan. Boem, deuk in mijn auto
* Waarom wordt dit woord als goed gespeld gerekend? 
**
Je weet toch!?Aldus mijn klachten in een bepaalde volgorde:
1 Ik ben dom, want ik let niet op.
2 Canei is onvoorstelbare bocht.
3 De spellingschecker werkt niet helemaal zoals het moet.
4 Emma Watson heeft veel te veel kleren aan over het algemeen.