2 x de helftquote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:24 schreef Triptamine het volgende:
Wat heb je eigenlijk voor dat blik betaald?
Ik heb er 200 euro voor betaald. En ik kan mijn sleutel uit het contact trekken onder het rijden. HA!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:24 schreef Triptamine het volgende:
1) Omdat er een een cijfer in voorkomt.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:15 schreef Lyzio het volgende:
[sub]* Waarom wordt dit woord als goed gespeld gerekend?1)
Kun je zelf niet uitdeuken.. of heb je geen garage friends die je 1 x in het jaar belt voor een gratis beurt (haha hij zei gratis een beurt krijgen.. met je penis)quote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:30 schreef Lyzio het volgende:
Natuurlijk is er ook een klacht #5. Namelijk dat er nu een deuk in mijn auto zit. Het maken gaat me meer kosten als ik voor dat barrel betaald hebNouja, met een deuk erin rijden heeft ook wel iets romantisch.
Als ik het zelf uit ga deuken valt het ding uit elkaar ben ik bangquote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:33 schreef deepart het volgende:
[..]
Kun je zelf niet uitdeuken.. of heb je geen garage friends die je 1 x in het jaar belt voor een gratis beurt (haha hij zei gratis een beurt krijgen.. met je penis)
Gewoon ff wat vrienden zoeken die dat uitdeuken... Doe maar... Ff pause van fok..
Oja.. En maar een tostie voor mij
QFT. Elke verandering bij dat barrel is een verbetering.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:37 schreef koffiekoekje het volgende:
De auto is er iig niet lelijker op geworden
HA! Dat kan mijn motor uit '94 ookquote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:26 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik heb er 200 euro voor betaald. En ik kan mijn sleutel uit het contact trekken onder het rijden. HA!
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:41 schreef slindenau het volgende:
[..]
HA! Dat kan mijn motor uit '94 ook
Vriendjes worden?
Enorme photoshop?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:27 schreef Schuttingbeer het volgende:
Kwaliteitstopique
Furthermore: dat vrouwke is lelijk en als je het toch over Emma Watson hebt;[ afbeelding ]
Bij drempels gaat ie wel effe omhoog en omlaag ja, maar over het algemeen genomen niet. Hij valt wel bijna om in bochten!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:44 schreef Eric_Cantona het volgende:
Is deze citroen ook zo'n lowrider geval van voor de tijd dat er lowriders bestonden? Dus kan deze ook omhoog en omlaag in de vering? Of is dit 'n minder luxe citroen?
Zijwieltjes FTWquote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:45 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Bij drempels gaat ie wel effe omhoog en omlaag ja, maar over het algemeen genomen niet. Hij valt wel bijna om in bochten!
Het is natuurlijk niet zo dat ie écht omvalt, maar het voelt wel zo aan. Ongelofelijk hoe scheef die Franse kutwagentjes kunnen hangenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:48 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Zijwieltjes FTW
Volgens mij kan de kleine van de buren net zonder die dingen fietsen, moet ik eens navragen of je ze kan overnemen?
En nog fout ookquote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:19 schreef KritischeMassa het volgende:
2x0,5=1
edit:
ow shit ik reageer serieus...ik ben ook dom
Die wending is nieuw.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:22 schreef slindenau het volgende:
[..]
En nog fout ook.
Wat jij doet is twee keer een half.
Wij doen twee keer de helft.
ja grut, je meent het dus,quote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:22 schreef slindenau het volgende:
[..]
En nog fout ook.
Wat jij doet is twee keer een half.
Wij doen twee keer de helft.
dit ook weer, hoe kom je erbij dat twee keer iets gelijk is aan de macht 2? dus 2 x 10=10^2=100???quote:Himmel nie woar, twee keer de helft = (1/2)^2 = 1/4
Nee.quote:Op zondag 13 juli 2008 11:54 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
vier jaar HTS voldoende inleeswerk?
Nee, meer in de combinatie van KLB en '2 keer de helft'...kan je nog lagguquote:Op zondag 13 juli 2008 11:54 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
vier jaar HTS voldoende inleeswerk?
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:19 schreef KritischeMassa het volgende:
ow shit ik reageer serieus...ik ben ook dom
Mental note to self: Volgende keer stil houdenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:24 schreef Triptamine het volgende:
quote:Op zondag 13 juli 2008 17:06 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Mental note to self: Volgende keer stil houden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |