nee, ik houd van dit topicquote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:41 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
jij bent hier ook niet weg te slaan he
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:49 schreef slindenau het volgende:
[..]
Kom je mee lan party'en enzulks? Dan laat ik zien hoe groot mijn harde schijf is
Ik voel me ook 'prettig' als ik elke dag lekker uit kan slapen, een boer kan laten wanneer ik wil, in t-shirt naar m'n werk gaan en een sigaret op kan steken op kantoor.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:53 schreef honda1990 het volgende:
Aan de ene kant vind ik ze zielig maar toch ook wel vermakelijk voor op TVAls die mensen er gelukkig mee zijn moeten ze dat vooral doen. Wat ook nog wel een verschil is hoe je op fok denkt en in het echte leven....Als iemand het fijn vind om onverzorgd/met een hoofddoek oid te lopen en hij/zij zich daar prettig bij voelt moet diegene dat ook vooral doen. Toch wil dat niet zeggen dat je af en toe lekker mag zeiken op zulk soort mensen op fok
hihquote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:00 schreef slindenau het volgende:
'87 if you must know.
Ik zie trouwens dat je uit '83 komt...goed jaar, toen stapte ARPA over naar TCP/IP
Scheer je weg vlegel, we zijn in gesprek.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:05 schreef JenDaMan het volgende:
[..]
Je bent best een lekker wijf, waarom verlaag je je tot lelijke nerds?
Bohquote:
Ik weet niet wat het betekent maar ik moest lachenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:00 schreef slindenau het volgende:
'87 if you must know.
Ik zie trouwens dat je uit '83 komt...goed jaar, toen stapte ARPA over naar TCP/IP
Whehe op internet durf je welquote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:05 schreef slindenau het volgende:
[..]
Scheer je weg vlegel, we zijn in gesprek.
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:07 schreef Leanne het volgende:
ik hoef niet zo nodig een supermooie man.
als hij maar slim is en gezellig...en een leuke auto heeft
He kut, ik heb geen autoquote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:07 schreef Leanne het volgende:
ik hoef niet zo nodig een supermooie man.
als hij maar slim is en gezellig...en een leuke auto heeft
ook goed!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:09 schreef slindenau het volgende:
[..]
He kut, ik heb geen auto.
Wel een leuke motor?
Ik ben maar een arme student trouwens, dus het is wel een beetje een oudjequote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:12 schreef Leanne het volgende:
[..]
ook goed!![]()
dat van die auto was een geintje hoor..ga van de winter zelf een mooie kopen
ik ben ook een arme studentquote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:13 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ik ben maar een arme student trouwens, dus het is wel een beetje een oudje
Moet je dat vooral doen, wat maakt mij het uit dat je dan geen fatsoenlijke baan zou kunnen krijgen oidquote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:56 schreef JenDaMan het volgende:
[..]
[quote]Ik voel me ook 'prettig' als ik elke dag lekker uit kan slapen,
quote:een boer kan laten wanneer ik wil,
Ligt er aan wat gebruikelijk is op dat kantoor, als je baas dat zou accepteren tenzij iedereen in 3-delig pak loopt is er eerder wat mis met je baas/manager imoquote:in t-shirt naar m'n werk gaan
Is verboden+vervelend voor anderen kan me niet voorstellen dat stereotype nerd dat doet, beetje hetzelfde als je vorige punt trouwensquote:en een sigaret op kan steken op kantoor.
Klopt, toch vind ik dat als je anderen niet lastig valt met je leefwijze dat je dat vooral moet blijven doenquote:Helaas is het leven niet altijd 'prettig'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |