mooie flesquote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 14:23 schreef Rumille het volgende:
Nou, tijdvoorpils dan maar.
[ afbeelding ]
dat is de ideale vrouwquote:
edit: Damn , net te laatquote:Op zaterdag 12 juli 2008 14:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ooja, die tieten zijn niet heel mooi, dus post even nieuwe als je mooiere vindt
Zij lijkt op een lerares van mequote:Op zaterdag 12 juli 2008 14:35 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
edit: Damn , net te laat![]()
deze dan maar
[ afbeelding ]
hmmz kut. ik zag ze wel omdat ze in mijn cache stondenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 14:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik zie geen bijdrage van jou Rulert
leuk plaatje van een leuk meisjequote:
Zeker.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 14:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
leuk plaatje van een leuk meisje
Voor haar zou ik wel een uitzondering maken in mijn heteroheid.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 14:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
leuk plaatje van een leuk meisje
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 15:55 schreef TheYoung1 het volgende:
Hoppaaaaaaaaa
[ afbeelding ]
Echt TIETEN! en meer...
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 15:55 schreef TheYoung1 het volgende:
Hoppaaaaaaaaa
[ afbeelding ]
Echt TIETEN! en meer...
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 16:11 schreef TheYoung1 het volgende:
Nou vooruit dan, als goedmakertje... Echt een superplaatje van bier & tieten.
[ afbeelding ]
Slurp.....
VOOR DE KIJKERS THUIS: DE KANS IS BEST AANWEZIG DAT NELISZ INMIDDELS DE PRIVACY GEVONDEN HEEFT WAAR HIJ ZO NAAR OP ZOEK WAS, EN ZICH NU BEESTACHTIG HARD AAN ZIJN VLEESSTAAF VERGRIJPT.quote:
Er zijn al 2 topics gemaakt om achter haar identiteit te komen. Zelfs de brouwer van dat bier is gemaild!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 15:28 schreef GDonnie het volgende:
Wie is dat meisje daar rechts?
Met al die tieten wordt het toch wel leuk!!!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:52 schreef porsche1 het volgende:
het grote leuke topic, ik vind er nu al geen zak aan.
post je tiete, anders opkenkeren.quote:
heb k al gevraagd.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:59 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Volgens mij ga je zo gevraagd worden om je tieten te posten![]()
ik hou ook van jou hoor.quote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:07 schreef J.Herrer het volgende:
Jezus, verneuk dit topic niet zo nerd
[ afbeelding ]
Dit willen we zien
eg nie, de meeste willen toch blote tetten zien, dus verneuk het topic niet, lingeriereclamenmakendeman.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:07 schreef J.Herrer het volgende:
Jezus, verneuk dit topic niet zo nerd
[ afbeelding ]
Dit willen we zien
ik vind dat hoofd een beetje kenker.quote:
Ok speciaal voor jou danquote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:09 schreef porsche1 het volgende:
[..]
eg nie, de meeste willen toch blote tetten zien, dus verneuk het topic niet, lingeriereclamenmakendeman.
ge... ofzo, voral die stoppels!!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:14 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ok speciaal voor jou dan
[ afbeelding ]
ik hoop het wel, maar ik weet het zelf ook niet.quote:
Wow, wat een lelijke knieën. Zij is echt onder mijn niveau. Ik zou haar nooit doenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:01 schreef onlogisch het volgende:
Goed topic
mijn bijdrage :
[ afbeelding ]
Yeah rightquote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:04 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Wow, wat een lelijke knieën. Zij is echt onder mijn niveau. Ik zou haar nooit doen![]()
Niet, dat heette andersquote:Op zondag 13 juli 2008 00:06 schreef remlof het volgende:
Whehe TS had hetzelfde topic nog een keer geopend
Nee joh, nee dat kan echt niet manquote:
Ik moest laatst op school leren dat alcohol jaarlijks meer doden veroorzaakt dan welke drugs ook. Ook zijn de effecten van alcohol vergelijkbaar met die van andere harddrugsquote:Op zondag 13 juli 2008 00:32 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Nee joh, nee dat kan echt niet man
Alle anti-drugs kuddeschapen drinken wel gewoon alcohol. Hoe kunnen ze nou iets gebruiken waar ze helemaal niet achter staan?
Ook omdat het zo verslavend is.quote:Op zondag 13 juli 2008 00:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik moest laatst op school leren dat alcohol jaarlijks meer doden veroorzaakt dan welke drugs ook. Ook zijn de effecten van alcohol vergelijkbaar met die van andere harddrugs
Nonsens want ouders laten gewoon hun kinderen bier zippen op hun 13e, maar als je softdrugs rookt krijg je een pak slaagquote:Op zondag 13 juli 2008 00:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik moest laatst op school leren dat alcohol jaarlijks meer doden veroorzaakt dan welke drugs ook. Ook zijn de effecten van alcohol vergelijkbaar met die van andere harddrugs
Whehehe, goed punt. Maar qua fysieke shit kan het nog wel eens slechter zijn dan een jointje op z'n tijdquote:Op zondag 13 juli 2008 00:40 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Nonsens want ouders laten gewoon hun kinderen bier zippen op hun 13e, maar als je softdrugs rookt krijg je een pak slaag![]()
Alcohol kan geen kwaad en stinkt niet, dat weet iedereen toch?!?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |