Wow, wat een lelijke knieën. Zij is echt onder mijn niveau. Ik zou haar nooit doenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:01 schreef onlogisch het volgende:
Goed topic
mijn bijdrage :
[ afbeelding ]
Yeah rightquote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:04 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Wow, wat een lelijke knieën. Zij is echt onder mijn niveau. Ik zou haar nooit doen![]()
Niet, dat heette andersquote:Op zondag 13 juli 2008 00:06 schreef remlof het volgende:
Whehe TS had hetzelfde topic nog een keer geopend
Nee joh, nee dat kan echt niet manquote:
Ik moest laatst op school leren dat alcohol jaarlijks meer doden veroorzaakt dan welke drugs ook. Ook zijn de effecten van alcohol vergelijkbaar met die van andere harddrugsquote:Op zondag 13 juli 2008 00:32 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Nee joh, nee dat kan echt niet man
Alle anti-drugs kuddeschapen drinken wel gewoon alcohol. Hoe kunnen ze nou iets gebruiken waar ze helemaal niet achter staan?
Ook omdat het zo verslavend is.quote:Op zondag 13 juli 2008 00:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik moest laatst op school leren dat alcohol jaarlijks meer doden veroorzaakt dan welke drugs ook. Ook zijn de effecten van alcohol vergelijkbaar met die van andere harddrugs
Nonsens want ouders laten gewoon hun kinderen bier zippen op hun 13e, maar als je softdrugs rookt krijg je een pak slaagquote:Op zondag 13 juli 2008 00:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik moest laatst op school leren dat alcohol jaarlijks meer doden veroorzaakt dan welke drugs ook. Ook zijn de effecten van alcohol vergelijkbaar met die van andere harddrugs
Whehehe, goed punt. Maar qua fysieke shit kan het nog wel eens slechter zijn dan een jointje op z'n tijdquote:Op zondag 13 juli 2008 00:40 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Nonsens want ouders laten gewoon hun kinderen bier zippen op hun 13e, maar als je softdrugs rookt krijg je een pak slaag![]()
Alcohol kan geen kwaad en stinkt niet, dat weet iedereen toch?!?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |