quote:Op zaterdag 12 juli 2008 13:31 schreef LoggedIn het volgende:in de zomer kan je beter beneden zitten
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 13:34 schreef clumsy_clown het volgende:Beneden heb je onder het raam zo'n kekke richel waar je je voet op kan zetten.
daar word ik misselijk van.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 14:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Beneden, omdat boven een vervelende verbuiging in dat raam zit waardoor het uitzicht vervormd wordt.
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 14:34 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Verschillend, meestal waar het meeste plaats is
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 14:58 schreef fotostarter het volgende:
Welke trein van de ns is niet blauw-geel?
behalve dan de locs, en goederentreinen]
Deze, die zijn gewoon geel, hooguit geelblauw...quote:Op zaterdag 12 juli 2008 14:58 schreef fotostarter het volgende:
[quote]Op zaterdag 12 juli 2008 14:20 schreef DaMart het volgende:
In die VIRM (de blauw-gele dus) ga ik het liefst boven zitten. Ik zit nog wel eens te schrijven in de trein en bovenin schokt en wiebelt het een stuk minder dan beneden, is mijn ervaring. En dat schrijft weer prettiger.
[/quoteWelke trein van de ns is niet blauw-geel?
behalve dan de locs, en goederentreinen]
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 14:05 schreef dennistd het volgende:
Maakt mij niet zo heel veel uit, alleen in een mDDM zit ik liever boven:
[ afbeelding ]
Jij player!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 15:26 schreef DaFan het volgende:
Waar de lekkerste wijven zitten.
Kun je vertellen waarom boven fijner is? Ik ben daar namelijk niet mee eens want boven voel je de schommelingen van de trein veel meer dan onder.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 13:31 schreef LoggedIn het volgende:
boven is in principe fijner om te zitten, maar in de zomer kan je beter beneden zitten
Hoe kom je hier in godsnaam bijquote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:44 schreef Miss_paraplu het volgende:
Boven zit over het algemeen releaxter.. wat ruimer.. maar ja als het echt druk is , en als er veel van die koters zitten boven, dan ook maar liever beneden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |