Ik denk dat we vandaag nummer 564 niet gaan halen hoorquote:Op zaterdag 12 juli 2008 12:51 schreef Yesse het volgende:
Dit is dus zo zeg maar een soort TVP zodat als ik straks terug kom van de stad en van de It's ik jullie nog terug kan vinden enzo. Want nu ga ik dus zeg maar zo naar de stad enzo. Nou daaaag lieve mensen!
ik ben aan het wakker wordenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 14:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
in één uur tijd, slechts drie posts erbijWaar is iedereen toch?
Ik heb het huis schoongemaakt. Er draait nu een wasje, dat ook bijna klaar is en dan ff alles in de droger doen en dan weer wachten, totdat ik kan gaan cq een poging doen tot strijkenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 14:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik ben aan het wakker worden
en jij?
vorige week had ik ook al een poging gedaan, maar ik had niet echt het idee dat de kreukels eruit gingenquote:
Warm genoeg gehad en stoom gebruikt?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 15:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
vorige week had ik ook al een poging gedaan, maar ik had niet echt het idee dat de kreukels eruit gingen
Lukt me aardig moet ik zeggen..quote:
Er zit een draait knop op, met aantal vage tekentjes en een knopje van boven voor het stoomquote:Op zaterdag 12 juli 2008 15:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Warm genoeg gehad en stoom gebruikt?
ps.. je kan hem vaak heter zetten dan staat aangegeven, helpt ook wel eens![]()
vage tekentjes? bedoel je puntjes? hoe meer puntjes, hoe warmerquote:Op zaterdag 12 juli 2008 16:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er zit een draait knop op, met aantal vage tekentjes en een knopje van boven voor het stoom
Ongeveer 2,5 uur, redelijk normaalquote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik geloof dat de droger klaar is, dus ik ga ff kijken.
Ik had 'em op katoen staan. En ging toen aan de slagquote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:31 schreef Cuegirllie het volgende:dan staat er wel erg veel tekst op haha..
kun je niet merk en type enzo op internet zoeken?
Maar dat zou betekenen dat het niet mis mag gaan, omdat het allemaal staat aangegeven. wel raar dat je dan niet kan zien hoe heet ie staat (wss hoe verder draaien hoe heter)
Het gaat lekker of nietquote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Alles was nog nat
Heb de helft er nu uit gehaald en laat de andere helft nog een keertje gaan
nou, dan ga ik wel weer weg hoorquote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:49 schreef Cuegirllie het volgende:
En de drukte
nu word ik bang hoor.. ik hou niet zo van drukte
Ben zelf al weggegaan, dus je mag blijvenquote:
Dan is het erg met je hoor, als je dat kan laten mislukkenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:09 schreef PieterBas het volgende:
Net lasagne gemaakt... voor mij een hele prestatie
Dat is nietquote:
Ging ook goed, alleen was het kaaslaagje wat knapperig gewordenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan is het erg met je hoor, als je dat kan laten mislukken
Ik heb ook lasagne gemaaktquote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:09 schreef PieterBas het volgende:
Goedenavond
Net lasagne gemaakt... voor mij een hele prestatie
hehe veel pleizer.. ben blij dat hetquote:
Bij mij ook hoor..quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
hehe veel pleizer.. ben blij dat hetis..
bij mij zou het eerderzijn
Milou.. geil wijf!!quote:
Ik heb echt hippe ouders + opa+oma.. tis altijd wel gezelligquote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
hehe veel pleizer.. ben blij dat hetis..
bij mij zou het eerderzijn
Moagh, vandaag valt het wel mee..quote:
Zit het nu ook te kijken.. ach komkommertijdquote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:23 schreef Cuegirllie het volgende:
Lol 4 domme wijven uit Haaksbergen die meedoen aan te land te zee en in de lucht
Yup, maar beetje jammer dat ze uit h'bergen kwamenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zit het nu ook te kijken.. ach komkommertijd
Ik kwam ook eens bij Ter Land, Ter Zee.. een stel dorpsmalloten tegen.. die lagen ook na 2 seconden in het water... en een gast had veel pijn..quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Yup, maar beetje jammer dat ze uit h'bergen kwamen
Haaksbergen is wel een van de meest boerengaten die ik kenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Yup, maar beetje jammer dat ze uit h'bergen kwamen
Als je maar niet zelf diegene bent met het leed.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:34 schreef Cuegirllie het volgende:
Leedvermaak is een heel mooi vermaak :d
Ook leukquote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:40 schreef Piles het volgende:
Dag Cue![]()
[TV TIP] Bert Visscher: Nee, dan Lourdes![]()
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:42 schreef Californium het volgende:
Hellow
Weer in Nijmegen en heb er zin innnnn..... Nog mensen die deze week nog naar Nijmegese vierdaagse gaan
Douchen
jah.... jij was daarquote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:53 schreef Milou__ het volgende:
[..]
moest jij vandaag werken bij de blokker?
over welke vakanties? Heb wel met haar gehad over vakanties? was je beneden?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:57 schreef Milou__ het volgende:
[..]
![]()
Was jij met anouk aan het praten over vakantie's
Jaquote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:58 schreef Californium het volgende:
[..]
over welke vakanties? Heb wel met haar gehad over vakanties? was je beneden?
En ik jou nietquote:
Pilesquote:
Nee jij was druk in gesprek en toen liep je weer naar bovenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:01 schreef Californium het volgende:
[..]
En ik jou nieten je zegt ook even niets ofzo.... Ik was nogal druk... Moest best veel afkrijgen voordat ik naar huis mocht....
Maar jij niet
Ik liep naar boven?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:02 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nee jij was druk in gesprek en toen liep je weer naar boventoen zag ik je verder ook niet meer want toen ging ik wat afrekenen bij aike
Verbannen schatquote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:04 schreef Californium het volgende:
Ik liep naar boven?Welke anouk heb je het over.... Ik ben niet zo vaak boven geweest want ik wordt altijd verbant naar beneden
Anouk kok? en die zei iets met vakantie op 22 augustus.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:04 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik liep naar boven?Welke anouk heb je het over.... Ik ben niet zo vaak boven geweest want ik wordt altijd verbant naar beneden
quote:
toen liep zij naar boven.....quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:05 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Anouk kok? en die zei iets met vakantie op 22 augustus.
Oh nouwja, ik zag je later iig niet meer
Ohquote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:06 schreef Californium het volgende:
[..]
toen liep zij naar boven.....En de baas heet ook Anouk
Heb je foto's op hyves gezien en heb vandaag weinig mensen gezien.... was zo druk met de opruiming....quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:09 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oh![]()
Nouwja, je weet nog niet wie ik ben
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oh en vanavond natuurlijk Bertje Visscher.
quote:
T in the Parkquote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
http://www.bbc.co.uk/tinthepark/2008/videos/stream3/
Heersende
Been therequote:
Ik denk wel dat je me gezien hebt, maar je hebt me gewoon niet herkendquote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:12 schreef Californium het volgende:
[..]
Heb je foto's op hyves gezien en heb vandaag weinig mensen gezien.... was zo druk met de opruiming....
En ze pakken altijd mij....Vind ik niet erg vwant beneden is mijn terreinIk ban degene die kan stauwen en alles kan laten passen, snel en efficient.... de nieuwe collega's die hebben daar nog geen pap van gegeten laat maar zeggen
Wat een line upquote:
Mijn afdelingquote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:21 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik denk wel dat je me gezien hebt, maar je hebt me gewoon niet herkend![]()
Beneden vind ik alleen de dvd's tof
Jij hyvesquote:
ja dit jaar bijzonder prettig, ach volgend jaar weerquote:
Dat zei hij helemaal nietquote:
quote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
* gaat ook zo Bert Visscher kijken![]()
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:23 schreef Californium het volgende:
[..]
Mijn afdelingDe dvd's dan....vandaag moest ik speelgoed doen omdat we met zo weinig man waren en ik als beste kan stauwen..Normaal ben ik van de dvd's....
Tuurlijk!quote:
Jaloers omdat wij elkaar op hyves als vriendjes hebben en jij achter looptquote:
Zou kunnenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Jaloers omdat wij elkaar op hyves als vriendjes hebben en jij achter loopt
Ik MAG ze bestellenquote:
quote:
Kun je Costa bestellenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:27 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik MAG ze bestellenmaar onze voorraad is enorm!!!!!! Dus ik bestel ze nooit...Eerst moet de voorraad op
Ik heb vandaag ff een berg oude tijdschriften en andere bladen die ik had ff opgeruimd (wegggooid) van Memory Magazine, blad van het werk en Formule 1 blad. Van die Memory Magazine, zaten er zelfs nog een aantal in het plasticquote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik begin er niet eens aan, mn slaapkamer is alleen om te slapen, en voor de rest opslag![]()
Cool...Naam ?quote:
Zoek maarquote:
Wil je het origineel?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:27 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Kun je Costa bestellenBen ik al weken naar opzoek en nergens hebben ze hem
Neequote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:27 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Kun je Costa bestellenBen ik al weken naar opzoek en nergens hebben ze hem
Nouwja dan bestel ik wel via internetquote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:30 schreef Californium het volgende:
[..]
NeeSorry....dat weet ik zeker...
DVD's zijn maar even populair en vliegen de boeken in en uitl...Deze is te oud.... Hou de folders in de gaten
Soms zie je ze daarin verschijnen
Ja maar kamer wordt helemaal omgegooid... Nu is alles weer goedquote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik begin er niet eens aan, mn slaapkamer is alleen om te slapen, en voor de rest opslag![]()
Het lukt me nietquote:
Ik kwam vandaag ook nog een intermediair tegen in het cellofaan.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ff een berg oude tijdschriften en andere bladen die ik had ff opgeruimd (wegggooid) van Memory Magazine, blad van het werk en Formule 1 blad. Van die Memory Magazine, zaten er zelfs nog een aantal in het plastic
Bart, Amstelveen / Amsterdam.quote:
zover was ik...maar er zijn 3 barts van jou leeftijd in Amstelveenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Bart, Amstelveen / Amsterdam.
Dan moet het wel lukken
Hehe, ja gokkenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:38 schreef Californium het volgende:
[..]
zover was ik...maar er zijn 3 barts van jou leeftijd in Amstelveen
Wie van de 3quote:
Ik geef het op...Ze lijken geen van 3-en op de jongen in jou foboquote:
Is d'r eentje met een toeter?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:42 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik geef het op...Ze lijken geen van 3-en op de jongen in jou fobo
neequote:
Dan zoek je niet goedquote:
Neuh dat dan weer nietquote:
Kut quotequote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:53 schreef Piles het volgende:
[quote]Op zaterdag 12 juli 2008 20:51 schreef Californium het volgende:
en we hebben een connectie
/quote]
Vast iemand uit dit topic
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:51 schreef Californium het volgende:
gevonden....Geen idee waarom ik het niet kom vinden...maar nu heb ik je...
en we hebben een connectie
Wie?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:53 schreef Californium het volgende:
[..]
Kut quote
En nee...iemand van mijn school
Hoe ken jij Ivoquote:
Fok!quote:
Serieusquote:
quote:
Kneus dat het isquote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:56 schreef Californium het volgende:
[..]
SerieusOmg....hij zit dus blijbaar bij mij op school want een aantal van mijn (goede) vrienden hebben hem als vriend
Ziet er wel zo uitquote:
Ja en?quote:
quote:
Dankje...quote:
Valt echt enorm mee, en blauwe kijkersquote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:01 schreef Californium het volgende:
[..]
Dankje...denk ik
Mijn voorhoofd lijkt ENORM
Ging het nou alleen om je voorhoofd?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:01 schreef Californium het volgende:
[..]
Dankje...denk ik
Mijn voorhoofd lijkt ENORM
Daar ben ik dan wel weer trots opquote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Valt echt enorm mee, en blauwe kijkers
Mijn voorhoofd is echt erg op die fotoquote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:05 schreef Californium het volgende:
[..]
Mijn voorhoofd is echt erg op die foto
Zeker trots op zijn, en dat voorhoofd valt echt wel mee hoorquote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:05 schreef Californium het volgende:
[..]
Daar ben ik dan wel weer trots op
Oke coolquote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zeker trots op zijn, en dat voorhoofd valt echt wel mee hoor
quote:
Als je die laatste schrapt gaat het primaquote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
En FOK!ken, en Bert Visscher kijken, T in the park kijken gaat niet helemaal samen
Ja maar ik mag graag muzikale hoogstandjes bekijken, alhoewel nu een erbarmelijk slecht optreden van The Kooks.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Als je die laatste schrapt gaat het prima
Vierdaagse feesten: zaterdag t/m vrijdagquote:
Gezelligquote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:13 schreef Californium het volgende:
[..]
Vierdaagse feesten: zaterdag t/m vrijdagVierdaagse zelf: dinsdag t/m vrijdag Dus vandaag eerste dag
![]()
Ja paar jaar geleden stond ik daar ook de hele weekquote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:13 schreef Californium het volgende:
[..]
Vierdaagse feesten: zaterdag t/m vrijdagVierdaagse zelf: dinsdag t/m vrijdag Dus vandaag eerste dag
![]()
Vind The Kooks ook niet zo veel... alleen Naive vind ik eigenlijk een leuke plaatje..quote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja maar ik mag graag muzikale hoogstandjes bekijken, alhoewel nu een erbarmelijk slecht optreden van The Kooks.
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja paar jaar geleden stond ik daar ook de hele week
thank youquote:
Leve een dinnetje uit Ravensteinquote:
ahaquote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Leve een dinnetje uit Ravenstein
3 mensen.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen voor de zaterdagavond
True....quote:
Ben er ookquote:
Ja, en dat gaat dus niet hèquote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:39 schreef Californium het volgende:
[me=] ennnn..... is nu fan van finntroll
downloaden gaat[/me]
watquote:
aha....toch niet downloaden trouwens...Ik ga aankleden en ervandoorquote:
-1quote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:42 schreef Californium het volgende:
[..]
aha....toch niet downloaden trouwens...Ik ga aankleden en ervandoor
Sommige mensen hebben plannen op zaterdagavond.quote:
ga finntroll downloadenquote:
en op alle andere avonden van de week.... Anders kom je langs Pilesquote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben plannen op zaterdagavond.
Gaan ze dan in een ander topic rondhangen ofzoquote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben plannen op zaterdagavond.
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Gaan ze dan in een ander topic rondhangen ofzo
Wie, ik?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:46 schreef Californium het volgende:
[..]
en op alle andere avonden van de week.... Anders kom je langs Piles
Nicequote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
http://www.meltfestival.de/images08/melt_2008_programmheft.pdf
festivalboekjee
Dat ookquote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:46 schreef Californium het volgende:
[..]
en op alle andere avonden van de week.... Anders kom je langs Piles
gezellig naar bandjes luisteren en naar de kroeg....Je mag zelfs kiezen wanneer je komtquote:
Ik heb d'r zin anquote:
Ik zou het best kunnen doen, maar ik doe het toch nietquote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:48 schreef Californium het volgende:
[..]
gezellig naar bandjes luisteren en naar de kroeg....Je mag zelfs kiezen wanneer je komt
quote:
Veel plezierquote:
Kloptquote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
Mietjeeeeeeeeeeeeeeeee
Ben ik de enige die niemand kent enzo, dus dat wordt 'm nietquote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
Gewoon doen joh.
Jawel, maar ik vind meestal niks als ik de enige ben die niemand kent, terwijl 'de rest' elkaar wel kentquote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou je kunt toch mensen leren kennen?
Ah, ach nooit zoveel moeite meequote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Jawel, maar ik vind meestal niks als ik de enige ben die niemand kent, terwijl 'de rest' elkaar wel kent
Ik wel (helaas). Tenminste, die eerste stap. Als ik er eenmaal ben is het meestal wel leukquote:
quote:[ afbeelding ]
gewoon makkelijk die eerste stap proberen te maken, jezelf niet buitensluiten dat zie je vaak gebeuren bij mensen die in een nieuwe omgeving komenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik wel (helaas). Tenminste, die eerste stap. Als ik er eenmaal ben is het meestal wel leuk![]()
[..]
Dat doe ik ook niet zo snel meer gelukkigquote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
gewoon makkelijk die eerste stap proberen te maken, jezelf niet buitensluiten dat zie je vaak gebeuren bij mensen die in een nieuwe omgeving komen
Duidelijkquote:
Volgend jaar hopelijkquote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:30 schreef Yesse het volgende:
Piles jij moet verhuizenNaar schiphol ofzo
Ik naar Hans Teeuwenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:02 schreef PieterBas het volgende:
Hej..
Nu naar de Black stream aan het luisteren..
Haaaiquote:
Doe eens linkje dan, wil dat ook wel eens horenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:02 schreef PieterBas het volgende:
Ooooh god planquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:02 schreef PieterBas het volgende:
Hej..
http://blog.dance-tunes.com/stream/index.phpquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Haaai![]()
![]()
![]()
[..]
Doe eens linkje dan, wil dat ook wel eens horen
javisstquote:
Marcel Woods, draait tot 23:23 (althans volgende time table)quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:15 schreef Bravebart het volgende:
Pff, stream maar weer uitDit is meer Sensation Light Grey
Nee hoor, ik vind light gray best leuk hoor, van hardcore krijg ik na 10 minuten een migraine..quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:18 schreef Yesse het volgende:
Lieve schatten. "Light Gray"Zeg dan gewoon, dit is te soft voor mij
Niet is pas het eerste uur... moet je nagaan wat er voor het laatste uur gepland staat, als je dan nog wakker bentquote:
Ik ben sowieso meer van de liedjes met tekst of een mooi muziekinstrument.. Hou niet zo van de elektronische muziek...quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind light gray best leuk hoor, van hardcore krijg ik na 10 minuten een migraine..
Ja kloptquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Marcel Woods, draait tot 23:23 (althans volgende time table)
Ik vond vroeger de opbouw van White en Black beter... Maar de eerste 2 uren bij Black zijn meestal idd Light grey (hardtrance).
Softiequote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:21 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Niet is pas het eerste uur... moet je nagaan wat er voor het laatste uur gepland staat, als je dan nog wakker bent
Verleden jaar op Sensation White, lag ik bijna te pitten in een stoeltje... Gelukkig gingen we toen ook maar naar huis
Dat was vroeger echt beter...quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja kloptIk ben meer voor de laatste paar uur
Sowieso was de opbouw beterIn White vond ik amper tot geen opbouw zitten
Er zijn toch een aantal elektronische platen met mooie vocal en diepe teksten, maar ik geef je toch wel gelijk. Ik heb een brede muzieksmaak hoor.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:21 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ben sowieso meer van de liedjes met tekst of een mooi muziekinstrument.. Hou niet zo van de elektronische muziek...
Veeel beter jaquote:
Candy Dulferquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:26 schreef PieterBas het volgende:
Er zijn toch een aantal elektronische platen met mooie vocal en diepe teksten, maar ik geef je toch wel gelijk. Ik heb een brede muzieksmaak hoor.
Beide..quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:29 schreef Bravebart het volgende:
Btw, pretenderen ze nou hardstyle, hardcore of een mix van beide te zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Ik dacht een mix...quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:29 schreef Bravebart het volgende:
Btw, pretenderen ze nou hardstyle, hardcore of een mix van beide te zijn
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Beide..Mja, de laatste 2 zijn eigenlijk pas echt hardcoreSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..Maar dan ook wel gelijk goed
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Vind Green Day niet zo, maar de rest isquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:28 schreef Piles het volgende:
Manic Street Preachers, The Killers, Editors, Green Day
Dat draait er nu ff hier zeg maar
Ja maargoed, het moet voor een breed publiek toegankelijk zijn hequote:
Ik vind het toch allemaal niet zo boeiendquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja maargoed, het moet voor een breed publiek toegankelijk zijn heDus allemaal van dat huppelkutten hardstyle er tussendoor
Met leuke sampeltjes en gare breaks
Dat betwijfel ikquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:38 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik vind het toch allemaal niet zo boeiendAl zou ik me overal wel vermaken
Dus? Dat ga ik niet halen denk ikquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga maar eens naar bed, denk ik anders is het morgen weer bijna twaalf uur, voordat ik mijn ontbijt op heb
Hoezo? Ik heb hele avonden met alleen maar stampmuziek gestaan, hield ik toen ook wel volquote:
Verleden jaar ook, kwam een meisje naast me alleen eigenlijk voor Erick E op Sensation... Ga dan naar een club ipv 60 euro neer te leggen..quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja maargoed, het moet voor een breed publiek toegankelijk zijn heDus allemaal van dat huppelkutten hardstyle er tussendoor
Met leuke sampeltjes en gare breaks
Het zondag ontbijt vind ik het lekkerst van de hele week, wil daar dus wel van kunne genieten, zonder dat de lunch er alweer aankomt.quote:
Dat was maar hardcore toch?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:41 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb hele avonden met alleen maar stampmuziek gestaan, hield ik toen ook wel vol
Op je vrije zondag?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:42 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik makkelijkZal om half 9 wel weer wakker zitten
True, maar dat is sowieso bij White vind ik. Je kan die 6 gasten ook op 3 feesten zien en dan betaal je minder, duurt het in totaal langer, en is het opgeteld gewoon tofferquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Verleden jaar ook, kwam een meisje naast me alleen eigenlijk voor Erick E op Sensation... Ga dan naar een club ipv 60 euro neer te leggen..
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:42 schreef Yesse het volgende:
Ik makkelijkZal om half 9 wel weer wakker zitten
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:43 schreef PieterBas het volgende:
Binnenkort misschien naar zo'n Happy Hardcore avond
Verleden jaar op mijn gratis schoolfeest, had ik Chuckie ruim 2,5 uur draaien. Al kan ik weinig meer van de avond zelf meer herinneren..quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
True, maar dat is sowieso bij White vind ik. Je kan die 6 gasten ook op 3 feesten zien en dan betaal je minder, duurt het in totaal langer, en is het opgeteld gewoon toffer
Dan krijg ik hoofdpijn. En het is zonde van je zondag.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op je vrije zondag?![]()
Misschien dat ik om 5 uur wakker word of zoMaar dan probeer ik gewoon weer verder te gaan slapen
Bij slapen als je uitgerust bent wel, dan wordt je gaar jaquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:47 schreef Yesse het volgende:
Dan krijg ik hoofdpijn. En het is zonde van je zondag.
Brrrquote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:46 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Verleden jaar op mijn gratis schoolfeest, had ik Chuckie ruim 2,5 uur draaien. Al kan ik weinig meer van de avond zelf meer herinneren..
Neymanquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]Wij hadden Benny geregeld voor 2 uur lang
Ik kan toch niet de vrienden van mn destijdse vriendje uitkiezenquote:
Zondag is gewoon een normale dag hoorquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Bij slapen als je uitgerust bent wel, dan wordt je gaar ja
En zondag is een dag van niks doen, dus zonde is het niet
quote:
Zou je kunnen doen, maar meestal wordt het een dag van een beetje bankhangen met hindernissen zeg maarquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:52 schreef Yesse het volgende:
Zondag is gewoon een normale dag hoorKun je genoeg in doen
Checkquote:
Dus jij houdt pitten ook vol of breakbeat/schranz?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:52 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik kan toch niet de vrienden van mn destijdse vriendje uitkiezenMaar ik hou het altijd heus wel vol. Of ik het leuke muziek vind een 2e maar toch
Misschien dat ik na een tijdje hoofdpijn krijg
Ach als ik op een afstandje sta en ze mij niks doen vind ik het bestquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Check
[..]
Dus jij houdt pitten ook vol of breakbeat/schranz?
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:56 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ach als ik op een afstandje sta en ze mij niks doen vind ik het best![]()
Nog 10 minuten, dan ik ookquote:Op zondag 13 juli 2008 00:00 schreef PieterBas het volgende:
Ik ga ook lekker mijn bedje in..
F5-en voor het levenquote:Op zondag 13 juli 2008 00:03 schreef Piles het volgende:
Posts Views
279 990
Zijn maar weinig topics die die verhouding halen denk ik
Al dat geF5dquote:Op zondag 13 juli 2008 00:03 schreef Piles het volgende:
Posts Views
279 990
Zijn maar weinig topics die die verhouding halen denk ik
Zit nu ook ruim 1 uur te luisteren.quote:Op zondag 13 juli 2008 00:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
http://blog.dance-tunes.com/stream/index.php
Ik moet zeggen, erg lekker.quote:
Maah nu gaan we zowat tegelijkertijd slapen...quote:Op zondag 13 juli 2008 00:05 schreef Piles het volgende:
Nee, juist niet
De meeste topics hebben veel meer views volgens mij
Sssstt, stil nouquote:Op zondag 13 juli 2008 00:07 schreef Yesse het volgende:
[..]
Maah nu gaan we zowat tegelijkertijd slapen...Oke dat klinkt raar.
Kan niet slapen, zometeen maar Transformers afkijkenquote:Op zondag 13 juli 2008 00:07 schreef Yesse het volgende:
[..]
Maah nu gaan we zowat tegelijkertijd slapen...Oke dat klinkt raar.
Nee tegelijkertijdquote:
Au, Au papa?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |