Ik denk dat we vandaag nummer 564 niet gaan halen hoorquote:Op zaterdag 12 juli 2008 12:51 schreef Yesse het volgende:
Dit is dus zo zeg maar een soort TVP zodat als ik straks terug kom van de stad en van de It's ik jullie nog terug kan vinden enzo. Want nu ga ik dus zeg maar zo naar de stad enzo. Nou daaaag lieve mensen!
ik ben aan het wakker wordenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 14:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
in één uur tijd, slechts drie posts erbijWaar is iedereen toch?
Ik heb het huis schoongemaakt. Er draait nu een wasje, dat ook bijna klaar is en dan ff alles in de droger doen en dan weer wachten, totdat ik kan gaan cq een poging doen tot strijkenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 14:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik ben aan het wakker worden
en jij?
vorige week had ik ook al een poging gedaan, maar ik had niet echt het idee dat de kreukels eruit gingenquote:
Warm genoeg gehad en stoom gebruikt?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 15:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
vorige week had ik ook al een poging gedaan, maar ik had niet echt het idee dat de kreukels eruit gingen
Lukt me aardig moet ik zeggen..quote:
Er zit een draait knop op, met aantal vage tekentjes en een knopje van boven voor het stoomquote:Op zaterdag 12 juli 2008 15:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Warm genoeg gehad en stoom gebruikt?
ps.. je kan hem vaak heter zetten dan staat aangegeven, helpt ook wel eens![]()
vage tekentjes? bedoel je puntjes? hoe meer puntjes, hoe warmerquote:Op zaterdag 12 juli 2008 16:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er zit een draait knop op, met aantal vage tekentjes en een knopje van boven voor het stoom
Ongeveer 2,5 uur, redelijk normaalquote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik geloof dat de droger klaar is, dus ik ga ff kijken.
Ik had 'em op katoen staan. En ging toen aan de slagquote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:31 schreef Cuegirllie het volgende:dan staat er wel erg veel tekst op haha..
kun je niet merk en type enzo op internet zoeken?
Maar dat zou betekenen dat het niet mis mag gaan, omdat het allemaal staat aangegeven. wel raar dat je dan niet kan zien hoe heet ie staat (wss hoe verder draaien hoe heter)
Het gaat lekker of nietquote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Alles was nog nat
Heb de helft er nu uit gehaald en laat de andere helft nog een keertje gaan
nou, dan ga ik wel weer weg hoorquote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:49 schreef Cuegirllie het volgende:
En de drukte
nu word ik bang hoor.. ik hou niet zo van drukte
Ben zelf al weggegaan, dus je mag blijvenquote:
Dan is het erg met je hoor, als je dat kan laten mislukkenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:09 schreef PieterBas het volgende:
Net lasagne gemaakt... voor mij een hele prestatie
Dat is nietquote:
Ging ook goed, alleen was het kaaslaagje wat knapperig gewordenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan is het erg met je hoor, als je dat kan laten mislukken
Ik heb ook lasagne gemaaktquote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:09 schreef PieterBas het volgende:
Goedenavond
Net lasagne gemaakt... voor mij een hele prestatie
hehe veel pleizer.. ben blij dat hetquote:
Bij mij ook hoor..quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
hehe veel pleizer.. ben blij dat hetis..
bij mij zou het eerderzijn
Milou.. geil wijf!!quote:
Ik heb echt hippe ouders + opa+oma.. tis altijd wel gezelligquote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
hehe veel pleizer.. ben blij dat hetis..
bij mij zou het eerderzijn
Moagh, vandaag valt het wel mee..quote:
Zit het nu ook te kijken.. ach komkommertijdquote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:23 schreef Cuegirllie het volgende:
Lol 4 domme wijven uit Haaksbergen die meedoen aan te land te zee en in de lucht
Yup, maar beetje jammer dat ze uit h'bergen kwamenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zit het nu ook te kijken.. ach komkommertijd
Ik kwam ook eens bij Ter Land, Ter Zee.. een stel dorpsmalloten tegen.. die lagen ook na 2 seconden in het water... en een gast had veel pijn..quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Yup, maar beetje jammer dat ze uit h'bergen kwamen
Haaksbergen is wel een van de meest boerengaten die ik kenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Yup, maar beetje jammer dat ze uit h'bergen kwamen
Als je maar niet zelf diegene bent met het leed.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:34 schreef Cuegirllie het volgende:
Leedvermaak is een heel mooi vermaak :d
Ook leukquote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:40 schreef Piles het volgende:
Dag Cue![]()
[TV TIP] Bert Visscher: Nee, dan Lourdes![]()
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:42 schreef Californium het volgende:
Hellow
Weer in Nijmegen en heb er zin innnnn..... Nog mensen die deze week nog naar Nijmegese vierdaagse gaan
Douchen
jah.... jij was daarquote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:53 schreef Milou__ het volgende:
[..]
moest jij vandaag werken bij de blokker?
over welke vakanties? Heb wel met haar gehad over vakanties? was je beneden?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:57 schreef Milou__ het volgende:
[..]
![]()
Was jij met anouk aan het praten over vakantie's
Jaquote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:58 schreef Californium het volgende:
[..]
over welke vakanties? Heb wel met haar gehad over vakanties? was je beneden?
En ik jou nietquote:
Pilesquote:
Nee jij was druk in gesprek en toen liep je weer naar bovenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:01 schreef Californium het volgende:
[..]
En ik jou nieten je zegt ook even niets ofzo.... Ik was nogal druk... Moest best veel afkrijgen voordat ik naar huis mocht....
Maar jij niet
Ik liep naar boven?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:02 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nee jij was druk in gesprek en toen liep je weer naar boventoen zag ik je verder ook niet meer want toen ging ik wat afrekenen bij aike
Verbannen schatquote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:04 schreef Californium het volgende:
Ik liep naar boven?Welke anouk heb je het over.... Ik ben niet zo vaak boven geweest want ik wordt altijd verbant naar beneden
Anouk kok? en die zei iets met vakantie op 22 augustus.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:04 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik liep naar boven?Welke anouk heb je het over.... Ik ben niet zo vaak boven geweest want ik wordt altijd verbant naar beneden
quote:
toen liep zij naar boven.....quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:05 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Anouk kok? en die zei iets met vakantie op 22 augustus.
Oh nouwja, ik zag je later iig niet meer
Ohquote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:06 schreef Californium het volgende:
[..]
toen liep zij naar boven.....En de baas heet ook Anouk
Heb je foto's op hyves gezien en heb vandaag weinig mensen gezien.... was zo druk met de opruiming....quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:09 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oh![]()
Nouwja, je weet nog niet wie ik ben
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oh en vanavond natuurlijk Bertje Visscher.
quote:
T in the Parkquote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
http://www.bbc.co.uk/tinthepark/2008/videos/stream3/
Heersende
Been therequote:
Ik denk wel dat je me gezien hebt, maar je hebt me gewoon niet herkendquote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:12 schreef Californium het volgende:
[..]
Heb je foto's op hyves gezien en heb vandaag weinig mensen gezien.... was zo druk met de opruiming....
En ze pakken altijd mij....Vind ik niet erg vwant beneden is mijn terreinIk ban degene die kan stauwen en alles kan laten passen, snel en efficient.... de nieuwe collega's die hebben daar nog geen pap van gegeten laat maar zeggen
Wat een line upquote:
Mijn afdelingquote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:21 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik denk wel dat je me gezien hebt, maar je hebt me gewoon niet herkend![]()
Beneden vind ik alleen de dvd's tof
Jij hyvesquote:
ja dit jaar bijzonder prettig, ach volgend jaar weerquote:
Dat zei hij helemaal nietquote:
quote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
* gaat ook zo Bert Visscher kijken![]()
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:23 schreef Californium het volgende:
[..]
Mijn afdelingDe dvd's dan....vandaag moest ik speelgoed doen omdat we met zo weinig man waren en ik als beste kan stauwen..Normaal ben ik van de dvd's....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |