Jij hebt de oorlog niet meegemaakt, ik lees het al. Ben je er nu trots op? Dat je zo'n verspiller bent? Echt, ik zou me kapot schamen.quote:Op maandag 14 juli 2008 19:31 schreef Hagelkaas het volgende:
14 keer.
Elke ochtend en elke avond. Ik kan gewoon niet slapen zonder gedouchet te hebben, en 's ochtends kom ik het huis niet uit zonder een lekkere warme douche. Ik douche wel kort trouwens, want anders is het nogal slecht voor je huid enzo..
Jij hebt de oorlog wel meegemaakt zeker? Jij moet je schamen omdat je minder dan eens per 2 dagen doucht. Viespeuk!quote:Op maandag 14 juli 2008 19:33 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Jij hebt de oorlog niet meegemaakt, ik lees het al. Ben je er nu trots op? Dat je zo'n verspiller bent? Echt, ik zou me kapot schamen.
wtf doe jij in je bed?quote:Op maandag 14 juli 2008 19:31 schreef Hagelkaas het volgende:
Elke ochtend en elke avond. Ik kan gewoon niet slapen zonder gedouchet te hebben, en 's ochtends kom ik het huis niet uit zonder een lekkere warme douche. Ik douche wel kort trouwens, want anders is het nogal slecht voor je huid enzo..
Je nog een beetje achter de oorlog verschansen ook, vies lui stinkend varken dat je er bent.quote:Op maandag 14 juli 2008 19:33 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Jij hebt de oorlog niet meegemaakt, ik lees het al. Ben je er nu trots op? Dat je zo'n verspiller bent? Echt, ik zou me kapot schamen.
ik ook 14xquote:Op maandag 14 juli 2008 19:33 schreef floris.exe het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |