Ik zei niet dat ik meepraatte... Ik weet wat ze bedoelen en voor de rest lach ik lief en knik ik ja en zit van mn joint te genieten, ja!quote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:41 schreef Stommie het volgende:
na 5 posts al een baggertopic
Lekker gezond hé, dat blowen?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:53 schreef kyraaa het volgende:
Ik kan nu niet echt bepaald opstaan ofzo... Ik ben bang dat ik óf over mn voeten heenkots of ik van ellende omval.Echt zielig... Wel goeie wiet though.
@ Stommieja, wel goed geteld ja. Tis wat, zeg!
Als ik er trek in heb, dan drink ik een wijntje of een biertje. Ik drink koffie en thee.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 01:03 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Jij drinkt zeker ook geen alcohol, of niet te vergeten koffie of thee.
Dat geldt voor mensen die er niet tegen kunnen. Ik heb namelijk nooit last van de symtonen die je in je post omschrijft.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 01:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar als ik opsta heb ik echt niet de neiging om te gaan kotsen of om te rollen.
Klein verschil dus.
Maar TS wel, en daar reageerde ik opquote:Op zaterdag 12 juli 2008 01:23 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat geldt voor mensen die er niet tegen kunnen. Ik heb namelijk nooit last van de symtonen die je in je post omschrijft.
Nou huppelkut, doe mij eens een plezier en plaats een recente foto van jezelf hier in dit topic. Kan ik ook eens lachen.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 02:42 schreef kyraaa het volgende:
Heuj maar het gaat alweer beter hoor... Was lekker film aant kijken. Lekker wat lekkers gegeten
En wat is ditquote:Op zaterdag 12 juli 2008 14:13 schreef kyraaa het volgende:Je hebt zelf geeneens een foto in je fobo, paupert.
Pot verwijt de ketel...![]()
Als dit serieus ik(wat ik betwijfel). Ben je niet hebberig maar een kutjunk.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 01:05 schreef kyraaa het volgende:
Wij kunnen ook best zelf onze wiet kopen, doen we al jaren... Maar we zijn gewoon hebberig
Dat kan. Maar als je de echte superwiet van tegenwoordig zelf wilt kweken, zul je naar binnen moeten, onder een speciale lamp. Maar dan kun je ook echt wiet kweken.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 16:23 schreef deepart het volgende:
Gewoon zelf planten.. In de tuin fso... zo met van die zaadjes.. zo in de grond... EN DAN KIJKEN!!! hoe ze groeien
Dat werkt wel wat beter, maar dat is zo'n gedoequote:Op zaterdag 12 juli 2008 16:26 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Dat kan. Maar als je de echte superwiet van tegenwoordig zelf wilt kweken, zul je naar binnen moeten, onder een speciale lamp. Maar dan kun je ook echt wiet kweken.
zoiets ofzo:
[ afbeelding ]
Klopt, en buitenwiet kan ook heel lekker zijn. Succes ermeequote:Op zaterdag 12 juli 2008 16:29 schreef deepart het volgende:
[..]
Dat werkt wel wat beter, maar dat is zo'n gedoeBen benieuwd hoe mijn misty's het gaan doen dit jaar in de tuin.. Ze zien er wat treurig uit met al die regen
Dankje, jij ookquote:Op zaterdag 12 juli 2008 16:33 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Klopt, en buitenwiet kan ook heel lekker zijn. Succes ermeeIk kweek dit jaar niet buiten. Ben bezig met binnenexperimenten.
Op het moment nog niks. Ben even aan het kijken met isolatie, licht(en de verdeling enzovoorts daarvan), grond, soort enzovoorts. het is allemaal nog in de beginnersfase. Maar ik ga sowieso de eerste keer er een normaal stekje in doen, niet meteen een superdupercagifragilistic haze zaad van 120 euroquote:Op zaterdag 12 juli 2008 16:38 schreef deepart het volgende:
[..]
Dankje, jij ook![]()
Ben benieuwd, wat heb je staan dan?
Jij bent echt kansloos. Typisch zo een profiteur die elke blower wel kent. Wel mee mogen roken, maar das niet genoeg.. NEE.. je wil heel die zak hebben. Vieze gierige kankerhoer. Hoop dat je sterft aan longpleuris, kankerprofiteurquote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:32 schreef kyraaa het volgende:
Ja... dus... Een maat van mn vriend komt een lekkere blow doen, ouderwets gezellig op de bank praten over de goeie tijd. Bakkies en illegale radio en alles komt ter sprake... Looptie op te scheppen over zijn zelfgekweekte wiet en hoe goed hij wel niet is. Dus we roken ons helemaal de tering, zegtie doodleuk:
Ik ga naar huis![]()
Staan we bij de voordeur zegtie: O ik vergeet mn wiet.![]()
Looptie terug om zn zak te pakken en 20 gram wiet aan onze hebberige gierige neuzen voorbij gaat![]()
Klacht: Maat vergat zijn zak wiet, en bij de voordeur dacht hij er aan en is het gaan pakken.
Subklacht: Fokking spacen, leipe shit ouwe
[ afbeelding ]
p.s. ik heb zin in shoarma!![]()
Ik heb 1 keer zo een zakje van iemand gejat, maar die gozer had mijn heel wat meer geflikt, dus ik vond het in de tijd niet meer dan gepast. Maar idd, het is sneu, vooral van je maten. Ik kan gewoon niet stelen van een maat. Sterker nog, ik bel ze altijd meteen op, zodat ze niet hoeven te zoekenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:03 schreef Fritztiaan het volgende:
Ik vergeet het ook wel eens. Vrienden van mij ook wel eens. Geen probleem. Bewaar dat zakje en volgende keer geef je het terug.
Sommige mensen daarentegen, zien het als DE kans om die zak leeg te roven en als je de volgende keer vraagt van: Ik had hier me wiet laten liggen toch?
Kijken ze je zo aannee echt niet, dat heb je meegenomen.
DOOD ALLEMAAL KANKERDIEVEN
Goed zaad is duur jaquote:Op zaterdag 12 juli 2008 16:41 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Op het moment nog niks. Ben even aan het kijken met isolatie, licht(en de verdeling enzovoorts daarvan), grond, soort enzovoorts. het is allemaal nog in de beginnersfase. Maar ik ga sowieso de eerste keer er een normaal stekje in doen, niet meteen een superdupercagifragilistic haze zaad van 120 euro
Doe ik de eerste keer ook. Maatje van me kweekt best veel en kan me wel een stekje of 3 geven. Hoeveel/hoe heb jij er/ze staan?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:12 schreef deepart het volgende:
[..]
Goed zaad is duur jaAnders gewoon stekjes halen ergens?
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:10 schreef kyraaa het volgende:Heuj, normaal gesproken rookt hij van ons hoor! Maar nu die gast zelf kweekt heeftie genoeg, dus het mocht best wel!
Ow helemaal makkelijk... kheb er 3 in potten van 35 liter.. Alleen blijven ze klein door al dat kut weerquote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:13 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Doe ik de eerste keer ook. Maatje van me kweekt best veel en kan me wel een stekje of 3 geven. Hoeveel/hoe heb jij er/ze staan?
Klinkt goedquote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:16 schreef deepart het volgende:
[..]
Ow helemaal makkelijk... kheb er 3 in potten van 35 liter.. Alleen blijven ze klein door al dat kut weer
Oja, op 70% potgrond en 30% cocos grond![]()
We zien het wel over een aantal maandenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:18 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Klinkt goedHet hoeft ook niet geweldig groot te worden, dat trekt alleen maar meer ziektes aan.
Als de wiet maar goed is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |