Ik denk dat de foto is gemaakt vanaf de brug over de Westersingel (Noorderplantsoen), richting de Noorderhavenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:42 schreef ErikN het volgende:
[..]
Foto genomen vanaf brug visser(s)straat
Je hebt waarschijnlijk gelijk ik was in de war met:quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:45 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Ik denk dat de foto is gemaakt vanaf de brug over de Westersingel (Noorderplantsoen), richting de Noorderhaven
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:54 schreef ErikN het volgende:
jozef israelsstraat, ik woonde daar vroeger
Josef Israel was mijn tweede gok geweestquote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:54 schreef detulp050 het volgende:
Nee, Rosaatje zat in de richtingHints pas na 23:00 uur of mag dat niet bij dit spelletje?
Is het bij Kardinge in de buurt?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:07 schreef ErikN het volgende:
[..]
Vanaf de jozef israelsstraat daarheen kom je wel langs de sontweg
Bingo. De straat heet letterlijk "woonschepenhaven".quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:21 schreef maok het volgende:
Is het bij driebond daar?
Ik zag hem ook net op de kaart...quote:
Of reitdijk (het verlengde ervan).quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:34 schreef ErikN het volgende:
Is het het jaagpad bij de wilhelminakade?
noorderhogebrugquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:55 schreef maok het volgende:
Deze eeuwenoude straat slingert zich door verschillende wijken. Toen Groningen nog niet zo groot was als nu lag het nog niet in de stad. In de naam komt dan ook de naam van een niet meer bestaand dorp voor, dit dorp is inmiddels helemaal opgelokt door de stad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |