Ik denk dat de foto is gemaakt vanaf de brug over de Westersingel (Noorderplantsoen), richting de Noorderhavenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:42 schreef ErikN het volgende:
[..]
Foto genomen vanaf brug visser(s)straat
Je hebt waarschijnlijk gelijk ik was in de war met:quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:45 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Ik denk dat de foto is gemaakt vanaf de brug over de Westersingel (Noorderplantsoen), richting de Noorderhaven
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:54 schreef ErikN het volgende:
jozef israelsstraat, ik woonde daar vroeger
Josef Israel was mijn tweede gok geweestquote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:54 schreef detulp050 het volgende:
Nee, Rosaatje zat in de richtingHints pas na 23:00 uur of mag dat niet bij dit spelletje?
Is het bij Kardinge in de buurt?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:07 schreef ErikN het volgende:
[..]
Vanaf de jozef israelsstraat daarheen kom je wel langs de sontweg
Bingo. De straat heet letterlijk "woonschepenhaven".quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:21 schreef maok het volgende:
Is het bij driebond daar?
Ik zag hem ook net op de kaart...quote:
Of reitdijk (het verlengde ervan).quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:34 schreef ErikN het volgende:
Is het het jaagpad bij de wilhelminakade?
noorderhogebrugquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:55 schreef maok het volgende:
Deze eeuwenoude straat slingert zich door verschillende wijken. Toen Groningen nog niet zo groot was als nu lag het nog niet in de stad. In de naam komt dan ook de naam van een niet meer bestaand dorp voor, dit dorp is inmiddels helemaal opgelokt door de stad.
Het is inderdaad de Beijumerweg, maar ErikN heeft het meeste werk gedaan dus die ook maar een half puntje?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:40 schreef gelly het volgende:
Nou ja, beijum dan maar heDe overige plaatsen zijn niet opgeslokt ...
In principe krijgt SuperWeber het punt, maar het is jouw vraag dus jij bepaald wie het punt krijgt...quote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:46 schreef maok het volgende:
[..]
Het is inderdaad de Beijumerweg, maar ErikN heeft het meeste werk gedaan dus die ook maar een half puntje?
EDIT: Al is SuperWeber de eerste die de weg in zijn geheel goed noemt. Wat zijn de spelregels?
Oké, punt naar Superweber omdat hij de straatnaam helemaal noemde en een halvepunt voor ErikN omdat die het meeste werk heeft gedaan.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 01:35 schreef rosaatje het volgende:
[..]
In principe krijgt SuperWeber het punt, maar het is jouw vraag dus jij bepaald wie het punt krijgt...
Ja, doe maarquote:Op zaterdag 12 juli 2008 09:25 schreef SuperWeber het volgende:
Hmmmmmmmmm... zal ik dan maar een nieuwe posten?
Ok komtie:quote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 14:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Zonnelaan links, Venuslaan recht voor je. Op de achtergrond Bernlefflat, links op de achtergrond, winkelcenrtum Paddepoel
+1.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:12 schreef Brentmeister het volgende:
Hardewikkerstraat?
Verlengde Hereweg begint na het viaduct pas ?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:22 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Misschien is het 1: handiger te wachten tot de vraagsteller het antwoord goedkeurt. het was namelijk bijv. Hereweg, absoluut NIET Verlengde Hereweg en 2: handig om na het goedkeuren een tussenstand te geven
Ohja, het is de J.C. Kapteynlaan
+1quote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:22 schreef gelly het volgende:
J. C. Kapteynlaan
Verlengde Hereweg begint pas bij het bruggetje over het Helperdiepje. Daar lag vroeger de gemeentegrensquote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:23 schreef gelly het volgende:
[..]
Verlengde Hereweg begint na het viaduct pas ?
Ah ok.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:27 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Verlengde Hereweg begint pas bij het bruggetje over het Helperdiepje. Daar lag vroeger de gemeentegrens
New Hampshire-hotel, Laan Corpus den Hoorn (hoewel 't toch dichter bij de Hoornsedijk staat, zou je zeggenquote:
+1quote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:32 schreef Cassius het volgende:
[..]
New Hampshire-hotel, Laan Corpus den Hoorn (hoewel 't toch dichter bij de Hoornsedijk staat, zou je zeggen)
+1quote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:40 schreef Brentmeister het volgende:
Wibenaheerd?
Uiteraard!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:22 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Misschien is het 1: handiger te wachten tot de vraagsteller het antwoord goedkeurt. het was namelijk bijv. Hereweg, absoluut NIET Verlengde Hereweg en 2: handig om na het goedkeuren een tussenstand te geven
Ohja, het is de J.C. Kapteynlaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |