Ik zou niet met haar willen ruilen voor Jantje Smitquote:Op zondag 13 juli 2008 21:27 schreef Aoristus het volgende:
Je zou eens een halve dag in Volendam moeten rondlopen, dan weet je pas wat zwaar is. En Yolanthe moet wel minderbegaafd zijn, dat kan niet anders.
Jouw moeder zit 4x op een dag te snuiven.quote:Op zondag 7 september 2008 14:14 schreef Strani het volgende:
Nou en nu eerlijk mensen, hoeveel hebben er hier al gepost alleen om te laten zien dat ze er graag bij willen horen en dùs een hekel hebben aan Jan Smit? Exclusief TS, in zijn geval is het al duidelijk.
TS heeft gewoon gelijk.quote:Op zondag 7 september 2008 14:14 schreef Strani het volgende:
Nou en nu eerlijk mensen, hoeveel hebben er hier al gepost alleen om te laten zien dat ze er graag bij willen horen en dùs een hekel hebben aan Jan Smit? Exclusief TS, in zijn geval is het al duidelijk.
R&P-klant..quote:Op zondag 13 juli 2008 21:30 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar volgens jullie ben je dus immuun voor persoonlijk leed als je miljonair bent en je een lekker wijf neukt?
Wat een pauper carpoolerquote:Op zondag 7 september 2008 15:45 schreef aapzondertand2 het volgende:
ikzag jan smit vanochtend in de auto!!1111
Nee, ze is bekend geworden door een tienderangs soapserie.quote:Op zondag 7 september 2008 13:20 schreef Countess het volgende:
[..]
Ik zou niet met haar willen ruilen voor Jantje SmitOMG dat zij daar op valt.
Ik vind Yolanthe trouwens niet lelijk, maar ook niet mooi. Eerder irritant dan leuk qua uiterlijk.
Maar wat heeft zij eigenlijk gedaan?
Ze is toch vooral bekend geworden door bij Jantje Smit op schoot te zitten of quasi-Spaans met Boris Titulaer te doen??
nee, artiesten zijn juiste extra gevoelig voor persoonlijk leed. Elke artiest beweert op een gegeven moment dat zijn nieuwe album veel persoonlijker is dan zijn vorige, dat hij/zij nu echt volwassen is en dat dat te horen is op de plaat en dat dankzij vanwege relatiebreuken, overlijden vriend/manager/tekstschrijver, drugs en drankproblemen etc.quote:Op zondag 13 juli 2008 21:30 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar volgens jullie ben je dus immuun voor persoonlijk leed als je miljonair bent en je een lekker wijf neukt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |