Jan Smit niet bang voor afhaken fansquote:Jan Smit niet bang voor afhaken fans
Jan Smit denkt niet dat hij zijn fans afschrikt met de meer volwassen klank van zijn nieuwe album 'Stilte in de storm'. "Ik denk dat ze het wel trekken en de reacties zijn tot nu toe heel positief", zegt de 22-jarige Volendammer. "Mensen horen toch echt Jan Smit-muziek."
De zanger presenteerde vrijdag de eerste single 'Stilte in de storm' van het gelijknamige album. De hele cd komt eind augustus uit en is volgens de zanger het wachten waard. "Voor mijn gevoel is het zeker mijn beste album tot nu toe. Het is een soort dagboek geworden."
De single 'Stilte in de storm' is de titelsong van de avonturenfilm 'De brief van de koning'. De Volendammer benoemt het nummer als pop. "Een beetje rock zelfs." Toch blijft de stijl van Jan herkenbaar in het nummer. "Mede doordat ik het zing", grapt de zanger. "Maar ook met de koortjes en de strijkers."
Zijn stemproblemen en het overlijden van de vader van zijn vriendin Yolanthe Cabau van Kasbergen zijn mede verantwoordelijk voor de serieuze toon in zijn liedjes. "Ik krijg steeds meer levenservaring, een soort rugzakje", stelt de twintiger. Over de verwachtingen van zijn single is hij voorzichtig: "Ik hoop natuurlijk dat de single het ver schopt."
Yolanthe gelooft er in ieder geval helemaal in. "Ik vind het album supermooi, niet normaal. Ook omdat het echt uit zijn hart komt. Het is zo veel gevoeliger dan zijn vorige album."
Oh oh, 15 miljoen euro op de bank en zijn lul in Yolanthe's kont. Wat een kutlevenquote:Vermogen
IIn begin 2007 werd door diverse media gezegd dat Jan Smit een vermogen zou hebben van rond 15 miljoen euro. Dit zou dan beteken dat hij dan in de top 3 staat van de jongenste Nederlandse millionairs onder de 30.
Geen palletsorteerder maar een koffersorteerderquote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:43 schreef Fakkan het volgende:
Ja erg toch? In ieder geval werkt hij voor zijn geld itt Paris Hilton. Ik heb dat Cabau wijf trouwens gezien op schiphol waar ik werk. Weinig bijzonder aan, girl next door.
Ik hoop niet dat is het pad bewandelt waar ik op dit moment op staat.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:53 schreef Hephaistos. het volgende:
Ja ja, gewaagd bezig die Jan Smit. Compleet nieuwe paden aan het bewandelen. SPANNEND!!!!
Eens. Als een rondje door het centrum loop zie ik minstens 10 chicks die lekkerder zijn dan Yolanthe.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:43 schreef Fakkan het volgende:
Ja erg toch? In ieder geval werkt hij voor zijn geld itt Paris Hilton. Ik heb dat Cabau wijf trouwens gezien op schiphol waar ik werk. Weinig bijzonder aan, girl next door.
Volgens mij zijn er maar weinig BN'ers die je zouden opvallen als je ze op straat tegenkomt.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:43 schreef Fakkan het volgende:
Het type 'girl next door' is meestal bestquote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:43 schreef Fakkan het volgende:
Wat bedoel je, z'n leven zit in Yolanthe's doos omdat z'n lul in de andere opening zit? Of ben je jaloers dat z'n lul niet in jouw kont zit? Of ben je jaloers dat hij wel 15 miljoen heeft en jij niet? Als je wil klagen moet je wel een beetje concentreren knul.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:40 schreef pberends het volgende:
[..]
.... en zijn lul in Yolanthe's kont. Wat een kutleven![]()
.
Inderdaad, wat heeft hij met de vader van z'n vriendin te maken, die vader was al jaren zoek geloof ikquote:Op zaterdag 12 juli 2008 09:27 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Het type 'girl next door' is meestal best.
Yolanthe daarentegen heeft een arrogante rotkop. En voor jantje is het natuurlijk jammer dat z'n schoonvader is overleden en niet z'n schoonmoedermaar hij moet niet opeens emo gaan lopen doen.
Dan schop je hem toch naar een ander pad.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:58 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat is het pad bewandelt waar ik op dit moment op staat.
Degene die Yolanthe regelmatig de poes volspuitquote:Op zondag 13 juli 2008 17:11 schreef zomgmoz het volgende:
wie is jan smit?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |